18/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Alias-A »

Billede

Vamooos!
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez had thigh muscle discomfort at the end of today's training. It's not yet sure if he can play against Valencia tomorrow. [ser]

Despite thigh muscle discomfort, Suarez will be part of the squad for the game against Valencia tomorrow. [ser]

In the previous 6 Liga seasons, Barcelona won against Valencia home and away only once: 2010/2011
Vi må ikke smide point. Og suarez er vigtig for at dette ikke sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Puha, ikke godt hvis Swæras er ude.

Messi har dog 15 mål, 8 assists i 20 kampe mod Valencia. He Will save Us.

Offtopic
@FCBarcelonaFl: Barcelona are monitoring the situation of Real Madrid midfielder Isco (22) could replace Xavi if he leaves #fcblive [md]
:roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Kan Lui ikke bare spille denne kamp og så sidde på bænken mod PSG? Jo. Gør det.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Official: Alves, who had an ankle injury, gets the medical green light and is available for today's game against Valencia #fcblive
Official: 18 players included in the squad for the game against Valencia today, Masip, Douglas and Montoya not included #fcblive
[1/2] Squad (vs Valencia): Bravo, Ter Stegen, Alves, Pique, Bartra, Mascherano, Mathieu, Adriano, Alba, Busquets #fcblive
[2/2] Squad (vs Valencia): Rakitic, Xavi, Sergi Roberto, Rafinha, Pedro, Messi, Suarez, Neymar #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af miklas1911 »

Ingen Iniesta :( Selvom det gør ondt at sige det, så er det måske en fordel i forklædning - han har ikke spillet sit bedste fodbold på det seneste (og i det hele taget denne sæson), så selvom jeg elsker Iniesta, så er det muligvis i orden, at han misser den her kamp. Vi får brug for ham igen i løbet af det hårde program (især mod Espanyol tror jeg, at han bliver en vigtig mand at have med). Bliver spændende at se, hvem der får pladsen i stedet for ham. Spiller man Bussi og Masch sammen på midten? Eller Xavi fra start? Rafinha er også en mulighed. Er spændt på at se vores midtbane idag.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

Trænger til en nem kamp uden for meget nerve.. Please Barca.. Bare ødelæg dem..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ingen nerver hos mig, jeg er på arbejde så har ikke tid til at være nervøs!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Bager »

Flosklen over alle floskler, men det er en særdeles vigtig kamp.

-----------Bravo-----------
Alves--Piqué--Masch--Alba
--------Busquets-----------
------Rafinha----Xavi(Rakitic, 60)------
Pedro---------------Neymar
-----------Messi-----------

Bænk: Ter Stegen, Adriano, Bartra, Mathieu, Rafinha, Roberto, Suarez
Fravalgt: Masip, Montoya, Douglas, Munir, Sandro
Skadet: Vermalen, Iniesta
Karantæne: -

Overvejelser:
- Valencia har klejne, hurtige angribere og her er Masch oplagt at vælge frem for Mathieu.
- Alves er med igen efter sin skade/karantæne.
- På midtbanen har Rakitic spillet meget på det seneste. Iniesta er ude. Xavi kan formentlig ikke spille en fuld kamp. Og Rafinha og Roberto er uerfarne. Jeg vælger Rafinha samt Xavi i startopstillingen med Rakitic som indskifter.
- Suarez har åbenbart lidt muskelproblemer og har spillet hver eneste kamp på det sidste. Han får en pause, mens Pedro kommer på højre wing og Messi i front.

Hvis vi får en sejr i denne kamp, har vi overstået den værste del af et hård ligaprogram her i foråret, og et mesterskab vil for alvor være inden for rækkevidde.

Vamos!!
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Synes sgu ikke at vi har råd til at spille pedro... Han er alt for nem at lukke ned.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Man skal "bare" hive en sejr hjem. Jeg er lidt ligeglad med, hvordan den kommer i hus, men den skal komme i hus. Real møder Malaga, og selvom kampen er på Berna, så kan Malaga godt drille Real, hvis de rammer dagen. De har voldt Barca og Atl. Madrid problemer, så jeg krydser fingre for, at de som minimum udmatter Real og presser dem for point.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Adriano - Busquets Mascherano Xavi - Messi Suarez Neymar #fcblive
Ingen Alba. Busi og Masch på midten sammen med Xavi. Suárez med.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af zqa »

Glæder mig til den dag, at der står ter Stegen.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Måske et mål fra Adrianos højreben? Kunne godt tyde på, at man har studset over noget i deres højreside. I øvrigt en meget kompakt midt, man stiller med. Måske man har intentioner om at lade Valencia tage initiativ, eller også gardere sig mod omstillinger og kontraer?

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af miklas1911 »

Kubala skrev:Man skal "bare" hive en sejr hjem. Jeg er lidt ligeglad med, hvordan den kommer i hus, men den skal komme i hus. Real møder Malaga, og selvom kampen er på Berna, så kan Malaga godt drille Real, hvis de rammer dagen. De har voldt Barca og Atl. Madrid problemer, så jeg krydser fingre for, at de som minimum udmatter Real og presser dem for point.
Real kommer ovenikøbet fra en enormt svær og fysisk krævende midtugekamp mod Atletico og har endnu én i næste uge. Lægger man dertil, at en del af Reals spillere for nyligt har haft skadesproblemer, så kan man sagtens forestille sig, at Malaga-kampen bliver svær (eller i det mindste gør Atletico-kampen endnu sværere). Der er gode muligheder for, at Real sætter en af turneringerne over styr i de kommende dage.

Vi er ikke nær så pressede pga. vores gode resultat i onsdags, så vi kan sagtens tillade os at give os lidt mere i eftermiddag og satse 100% på at hive 3 point i land på hjemmebane.
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Adriano - Busquets Mascherano Xavi - Messi Suarez Neymar #fcblive
Spændende med Masch og Bussi sammen på midten fra start, men enormt overraskende med Alba på bænken. Havde langt hellere set, at han havde fået et hvil på tirsdag, men Adriano er heldigvis en kompetent afløser. Det her hold bør være i stand til at hive 3 point på hjemmebane mod Valencia, selvom Valencia er i latterligt god form.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster