15/4 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hahaha... selvf. skulle den komme, Skyde!
Allez...

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af drømmefodbold »

emo skrev:Hahaha... selvf. skulle den komme, Skyde!
Antonella er seriøst en af de allermest sexede kvinder på jorden. Dammit hvor er hun nice.

Bang it!!!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

F*CK ET VANVITTIGT RESULTAT!!!!!!!

Jeg så desværre ikke hele kampen, men er sindsygt stolt af holdet, selvom det var et noget amputeret PSG, men med de penge og den trup havde jeg forventet en langt større trussel især på Le Parc des Princes!! Især fra et hold som langsomt voldtog Chelsea med kun 10 mænd på Stamford Bridge.

Suarez skyldte fra Sevilla kampen, og Messi er glad:
Fb Messi: "Great game with 2 amazing goals from my friend
Billede

Det er en vanvittigt kampprogram vi er i gang med og slår vi Valencia på Campen så ser det for alvor lyst ud. RM skal nook smide point og vi skal ride på denne nye bølge. VAMOS og VISCA for fanden da!!! Tillykke folkens, lige med dét i mente at vi slet ikke er i semifinalen endnu.

Nu skal jeg igennem kamptråden og lede efter lækre videoer og citater :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:

MAtS!
Agreed!!!! We er blessed på målmandsposten i denne sæson - både i ligaen, Copa og CHL. Fandme godt løst af den tekniske stab.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:Vores tre scoringer i kampen:

0-1: Neymar, 18'
0-2: Suárez, 67'
0-3: Suárez, 79'
Tak! Suarez var unplayable som man elsker at sige i England. Endelig ere han fri af Liverpool frelserrollen og kan gå lidt under radaren her i Barca. HELT Vanvittige mål af ham og verdens nummer to i øjeblikket efter min mening. Neyo er tilbage og Suarez er brudt igennem lydmuren....

...Messi er lettet :cool:
Barcelona have won a club record 40 of the first 48 games of the season #fcblive Previous record: 37/48 wins in 2010/2011
- Hvad har Lucho gang i?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Fritte skrev:
rummenigge skrev:
Barcelona have won a club record 40 of the first 48 games of the season #fcblive Previous record: 37/48 wins in 2010/2011
- Hvad har Lucho gang i?!
Ikke godt nok! :cool:
I know!
Barça are the first team to beat PSG at Parc des Princes in European competition since November 2006 (22 wins, 11 draws). #FCBLive #PSGFCB
Billede
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af abx »

drømmefodbold skrev:
emo skrev:Hahaha... selvf. skulle den komme, Skyde!
Antonella er seriøst en af de allermest sexede kvinder på jorden. Dammit hvor er hun nice.

Bang it!!!
Det stiller dog lidt af med hendes underbid
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Barcelona have won a club record 40 of the first 48 games of the season #fcblive Previous record: 37/48 wins in 2010/2011
- Hvad har Lucho gang i?!
[/quote]

Det han har gang i, er et projekt hvor det hele virker forvirrende. Jeg tror endda at han selv er forvirret. Han har efter sigende mistet omklædningsrum, næsten på ugentlig basis er der sådan set små magtkampe på åben skærm, senest med Neymar, og dertilhørende kampe på pressemøder.

Ja det er egentlig det, han har gang i. Men det er en flot statistik, ligesom nogle af de utrolig flotte statistikker Tata diskede op med sidste sæson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Utroligt at man kan negligere hans arbejde med at det bare er noget forvirrende noget hvor ingen rigtig ved hvad der sker. Ja du kan ikke lidt måden han spiller på og ja han har lavet mange taktiske fejl men han har satme også leveret nogle flotte resultater.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Visca El Barca skrev:
rummenigge skrev:
Barcelona have won a club record 40 of the first 48 games of the season #fcblive Previous record: 37/48 wins in 2010/2011
- Hvad har Lucho gang i?!
Det han har gang i, er et projekt hvor det hele virker forvirrende. Jeg tror endda at han selv er forvirret. Han har efter sigende mistet omklædningsrum, næsten på ugentlig basis er der sådan set små magtkampe på åben skærm, senest med Neymar, og dertilhørende kampe på pressemøder.

Ja det er egentlig det, han har gang i. Men det er en flot statistik, ligesom nogle af de utrolig flotte statistikker Tata diskede op med sidste sæson.
Kan du smide lidt kilder ift dette? Og gerne fra kilder der ikke er tabloid.

Udefra set virker holdet som en sammentømret enhed der arbejder for hinanden og vil vinde alt hvad de stiller op i + de viser glæde over hinandens personlige succes og ikke som andre primadonnaer fra Madrid slår ud med armene når en medspiller kunne have spillet dem istedet for selv at lave et mål.

At der forekommer små gnidninger fra specielt Neymar er forståeligt og forventeligt nok, går fra den største stjerne af alle hvor han kommer fra til med længder 'kun' at være nummer 2. Og, så bliver denne position i hierakiet nu også truet med indkøbet af Suarez. Derfor har det også været meget naturligt at situationer mod modstanderen Messi / Suarez og Messi / Neymar har fungeret mens Suarez / Neymar ikke har fungeret ligeså godt.

Dette var dog noget jeg personligt hæftede mig ved igår, der var ekstremt positivt at se, nemlig at Neymar i flere tilfælde søgte Suarez hvor han for nogle kampe siden (Manchester City f.eks.) nok havde været mere egoistisk og forsøgt det spetakulære for personlig succes samt hans lille venskabelige 'klask' efter kampen.

Det næste 'problem' bliver så om Messi kan leve med at være nr 2 på målscorerlisten næste sæson når Suarez for alvor går igang :twisted:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Sådan virker det jo udefra. Det er trods alt det, jeg kan kommentere på. Måske har du insider viden, det jeg har jeg ikke selv, må jeg indrømme. Jeg kan derfor kun forholde mig til det, som kommer ud til offentligheden. Der har været mange magtkampe, der har været rapporter om splittelse i truppen, og der er mange uenigheder, noget som hverken præsidenten, træneren eller spillerne for den sags skyld har lagt skjul på. Senest var der episoden med Neymar, som Bartomeu har kommenteret på så sent som i dag.

Jeg siger ikke at det Neymar gjorde var det rigtige, eller at det er acceptabel opførsel. Men ikke desto mindre giver det et helheds billede af en trup og et projekt, som virker lidt shaky og forvirrende. Jeg har egentlig ikke skrevet andet.

Jeg har endda skrevet at stats som Rumme henviser til, er flot. Men der er så andre ting som hører med.

Hvad er det lige præcis, som jeg negligerer ved hans arbejde? Er det fordi, jeg personligt synes at han ikke er den rette træner for Barca eller?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca har immervæk en glimrende pointe i sin sidste sætning, hvor han nævner Tata. Havde det været under Tata, at vi havde spillet fodbold som vi har gjort det i denne sæson, så var Tata ganske enkelt blevet slagtet. Både af fans og medier. Som jeg beviste for lidt over et år siden, så havde Tata faktisk også en bedre statistisk end Guardiola i sin første sæson, da vi var i starten af marts 2014. Tata have vundet flere kampe, tabt færre, scoret flere mål og lukket færre ind. Jeg finder det ganske mærkværdigt at Tatas resultater ikke blev tillagt samme betydning som Luchos gør; at spillet på banen var vigtigere under Tata end det tilsyneladende er under Lucho. Dengang mente jeg at Tata blev uretfærdigt behandlet. Det er en mening der kun er blevet forstærket, af nu at se hvordan Lucho nu bliver behandlet helt og aldeles anderledes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du sammenligne denne sæson med tatas?

Og jeg må give suarez85 helt ret. Synes at truppen ser ud til at fungere. Især trioen helt i front ser ud til at have det godt med hinanden. At neymar (eller en anden) bliver sur over en udskiftning betyder ikke det store. Det ser man i alle klubber. Spillerne vil spille og sådan er det. Til de andre magtkampe så har da der ikke rigtigt været noget siden efter kampen mod real soc? Det virkede som om man tog sig sammen efter det og fokuserede på fodbolden.

Desuden synes jeg det er ekstremt imponerende at et hold der er så forvirret kan levere som dette barca hold gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Visca har immervæk en glimrende pointe i sin sidste sætning, hvor han nævner Tata. Havde det været under Tata, at vi havde spillet fodbold som vi har gjort det i denne sæson, så var Tata ganske enkelt blevet slagtet. Både af fans og medier. Som jeg beviste for lidt over et år siden, så havde Tata faktisk også en bedre statistisk end Guardiola i sin første sæson, da vi var i starten af marts 2014. Tata have vundet flere kampe, tabt færre, scoret flere mål og lukket færre ind. Jeg finder det ganske mærkværdigt at Tatas resultater ikke blev tillagt samme betydning som Luchos gør; at spillet på banen var vigtigere under Tata end det tilsyneladende er under Lucho. Dengang mente jeg at Tata blev uretfærdigt behandlet. Det er en mening der kun er blevet forstærket, af nu at se hvordan Lucho nu bliver behandlet helt og aldeles anderledes.
Men tata spillede lige netop ikke som vi gør nu. Eller jo det gjorde han i starten men da han gik tilbage til tiki taka og kontrol faldt det hele fra hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Du sammenligne denne sæson med tatas?

Og jeg må give suarez85 helt ret. Synes at truppen ser ud til at fungere. Især trioen helt i front ser ud til at have det godt med hinanden. At neymar (eller en anden) bliver sur over en udskiftning betyder ikke det store. Det ser man i alle klubber. Spillerne vil spille og sådan er det. Til de andre magtkampe så har da der ikke rigtigt været noget siden efter kampen mod real soc? Det virkede som om man tog sig sammen efter det og fokuserede på fodbolden.

Desuden synes jeg det er ekstremt imponerende at et hold der er så forvirret kan levere som dette barca hold gør.
Ja jeg sammenlignede denne specifik statistik med sidste sæson. Jeg skrev helt præcis Men det er en flot statistik, ligesom nogle af de utrolig flotte statistikker Tata diskede op med sidste sæson. Hvordan er det at negligere hans arbejde egentlig?

Udefra virker det som, at truppen ikke har et særlig godt forhold til træneren. At han har gang i nogle magtkampe, er der ingen der rigtig har lagt skjul på. Senest er det Bartomeu der ser sig nødsaget til at pointere, at det er Lucho der bestemmer. At han er træneren. Dani har for ikke så længe sagt, at ja der har været gnidninger (mellem træneren og spillerne går jeg ud fra), og så var der al den ballade efter nytår. Noget man har på fornemmelse kan eksplodere når som helst.

En træner der har fuldstændig styr på omklædningsrummet, ville være fri for den slags, stortset. Men sådan er det ikke. Og ja det er utrolig flotte resultater man har skabt, på trods af alt det. Det skrev jeg i allerførste indlæg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster