11/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er du seriøs?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

... og forhåbentligt er LE også pist væk, på trods af hans triumfer med holdet. For det er slet ikke rart at sidde og se dem spille som de gør, på trods af at de skraber point ind. Det er fint nok med svipser fra tid til anden og grimme kampe fra tid til anden som vindes på slid. Men det er for fanden det vi har gjort hele denne sæson, sjældent har vi spillet overbevisende og lækkert og kontrollerende hvor man har siddet og ikke frygtet for resultatet.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:Er du seriøs?
Ligeså seriøs som Bravo som 1. målmand.

Er det løgn det jeg skriver?

Er Iniesta ikke faldet i sit spil?
Er Xavi ikke redningsmanden?
Leverer Suarez i de afgørende øjeblikke?
Spiller vi ikke kun godt i 45 minutter?
Volder Celta Vigo og Sevilla os ikke problemer?
Tabte vi ikke mod Malaga på hjemmebane?
Har vi en midtbane?
Haha. Men lad os se.

1. Jo ini er faldet i sit spil. Men det startede sgu allerede i sidste sæson.
2. Nej det er han ikke. Han har gjort det fint men redningsmand? Nej det vil jeg nok sige at messi eller pique er.
3. JA. Du kunne f.eks. gense kampene mod real, psg, city og ATM.
4. Til tider jo. Spillet er ikke hvor det skal være. Men kunne det måske ikke komme?
5. Voldte hercules og andre ikke pep problemer? Hvad kan du bruge et par kampe til?
6. Jo og tabte vi ikke hjemme mod hercules med pep?
7. Nej. Og det er der flere grunde til hvilket jeg har beskrevet flere gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Kære venner,

Skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet?

Ja det var træls med pointtabet igår men det er trods alt ude imod et historisk godt Sevilla hold der ikke har tabt i egen hule i snart et år. Alligevel formåede vi at dominere dem i næsten en halvleg hvor vi ret beset burde føre 4-0 og kun en personlig fejl lukkede dem ind i kampen igen...

Vi er stadig det bedste hold i Europa i denne halvsæson på trods af der var tale om krise mv i klubben efter Real Sociadad kampen.

De leverer ekstremt godt i de store kampe eksemplificeret vs Atletico Madrid, Real Madrid og Manchester city kampene. Så kan det godt være de imod de mindre hold ikke på samme måde kører dem over som tidligere men det ser jeg sku hellere end at de blæser over dem som Real Madrid gør for så at tabe når det virkelig gælder som de har gjort denne halvsæson indtil videre.

Og jer der vil have tiki takaen tilbage, sidste år og forrige år under Tata og Tito kostede det altså både titler og en ordentlig røvfuld mod Bayern at holde fast i sine dyder fra Pep dagene. Tiki takaen er død, modstanderne har luret hvordan det skal spilles og det er tid til en fodbold renæssance som ekstrem mange har efterlyst i lang tid og som vi nu er igang med. Det nye Barca bliver altså ikke skabt fra dag til dag og alligevel ligger vi i en situation hvor vi har hentet et historisk godt RMA hold i La Liga og selv kan afgøre det, har en CdR finale og stadig er med i CL og næststørste favorit til at tage det hele.

Eneste ænring på det her hold er at jeg gerne ser Iniesta blive solgt mens man kan få en god skilling og at Mascherano / Pique / (Messi?) får det anførerbind
Senest rettet af Suarez85 søn apr 12, 2015 3:17 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Xavi kommer ind og agerer redningsmand i og med at vi får etableret en midtbane. Ingen Xavi = ingen midtbane. Bare se hvor meget ro der bliver når han kommer ind. Uden ham efter sommerferien... sheesh, det kan gå hen og blive RIGTIG grimt :eek: Dén slags redningsmand.

Mathieu er gutten der vinder kampene for os :lol:
Hvor var redningsmanden så i går? Jeg husker ikke en midtbane selvom xavi kom ind. Jeg husker dog en midtbane i de første 35 min og det var sjovt nok uden xavi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:
Piquénbauer skrev:
Fritte skrev:Xavi kommer ind og agerer redningsmand i og med at vi får etableret en midtbane. Ingen Xavi = ingen midtbane. Bare se hvor meget ro der bliver når han kommer ind. Uden ham efter sommerferien... sheesh, det kan gå hen og blive RIGTIG grimt :eek: Dén slags redningsmand.

Mathieu er gutten der vinder kampene for os :lol:
Hvor var redningsmanden så i går? Jeg husker ikke en midtbane selvom xavi kom ind. Jeg husker dog en midtbane i de første 35 min og det var sjovt nok uden xavi.
Så inkonsistent er Barca blevet. Desværre.
Jep det er derfor vi har vundet 20 ud af de sidste 22 kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Læs emos sidste indlæg. Han beskriver det godt.
Det er fint nok med svipser fra tid til anden og grimme kampe fra tid til anden som vindes på slid. Men det er for fanden det vi har gjort hele denne sæson, sjældent har vi spillet overbevisende og lækkert og kontrollerende hvor man har siddet og ikke frygtet for resultatet.
Og læs så hvad suarez85 skrev:
Det nye Barca bliver altså ikke skabt fra dag til dag og alligevel ligger vi i en situation hvor vi har hentet et historisk godt RMA hold i La Liga og selv kan afgøre det, har en CdR finale og stadig er med i CL og næststørste favorit til at tage det hele.
Vi er for pokker i en periode hvor holdet skal bygges op igen. Smukt spil kommer ikke med det samme. og på trods af dette har vi gjort det godt. Det viser noget om den gejst der er på holdet. En gejst som i høj grad kan tilskrives Lucho.

Og jeg gentager: Jeg er ikke den store lucho fan. Men at angribe ham som flere gør efter måden hvorpå holdet har leveret i 2015 er imo fjollet. Næsten ligeså fjollet som at angribe suarez efter en skidt kamp når man ser på hvor vigtig han har været i 2015.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:
Fritte skrev:Læs emos sidste indlæg. Han beskriver det godt.
Det er fint nok med svipser fra tid til anden og grimme kampe fra tid til anden som vindes på slid. Men det er for fanden det vi har gjort hele denne sæson, sjældent har vi spillet overbevisende og lækkert og kontrollerende hvor man har siddet og ikke frygtet for resultatet.
Og læs så hvad suarez85 skrev:
Det nye Barca bliver altså ikke skabt fra dag til dag og alligevel ligger vi i en situation hvor vi har hentet et historisk godt RMA hold i La Liga og selv kan afgøre det, har en CdR finale og stadig er med i CL og næststørste favorit til at tage det hele.
Vi er for pokker i en periode hvor holdet skal bygges op igen. Smukt spil kommer ikke med det samme. og på trods af dette har vi gjort det godt. Det viser noget om den gejst der er på holdet. En gejst som i høj grad kan tilskrives Lucho.

Og jeg gentager: Jeg er ikke den store lucho fan. Men at angribe ham som flere gør efter måden hvorpå holdet har leveret i 2015 er imo fjollet. Næsten ligeså fjollet som at angribe suarez efter en skidt kamp når man ser på hvor vigtig han har været i 2015.
Gejst?? Vi har spillet mange kampe hvor vi netop har manglet det, samt vilje.

gejst i de store kampe, men i nogle af disse har vi haft store problemer. Husk på madrid flere andre.
Spillet virker idéforladt og taktikken er utydelig.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquenbauer, jeg tror ikke at du har fanget pointen af kritikken. På trods af vores pointhøst, så er folk utilfredse med måden vi spiller på, måden hvorpå vi smider point, måden hvorpå at LE ikke har vist taktisk overskud, overblik, eller genialitet, endnu.

Vores pointhøst, fint, den er ikke dårlig. Vores spil, sucks!
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Det var den samme historie sidste år også.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Piquenbauer, jeg tror ikke at du har fanget pointen af kritikken. På trods af vores pointhøst, så er folk utilfredse med måden vi spiller på, måden hvorpå vi smider point, måden hvorpå at LE ikke har vist taktisk overskud, overblik, eller genialitet, endnu.

Vores pointhøst, fint, den er ikke dårlig. Vores spil, sucks!
Jeg har skam fint fanget pointen. Jeg er så bare uenig da jeg mener at vi til tider har spillet ok bold og mod gode modstandere. Ydermere ved jeg også at alt ikke bliver godt på en sæson. Det gjorde det ikke under pep og det gør det ikke under lucho.

Lucho skal have styr på midtbanen. Og det tror jeg også kommer hvis han får lov til at blive en sæson mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mkj 77 skrev:
Piquénbauer skrev:
Fritte skrev:Læs emos sidste indlæg. Han beskriver det godt.
Det er fint nok med svipser fra tid til anden og grimme kampe fra tid til anden som vindes på slid. Men det er for fanden det vi har gjort hele denne sæson, sjældent har vi spillet overbevisende og lækkert og kontrollerende hvor man har siddet og ikke frygtet for resultatet.
Og læs så hvad suarez85 skrev:
Det nye Barca bliver altså ikke skabt fra dag til dag og alligevel ligger vi i en situation hvor vi har hentet et historisk godt RMA hold i La Liga og selv kan afgøre det, har en CdR finale og stadig er med i CL og næststørste favorit til at tage det hele.
Vi er for pokker i en periode hvor holdet skal bygges op igen. Smukt spil kommer ikke med det samme. og på trods af dette har vi gjort det godt. Det viser noget om den gejst der er på holdet. En gejst som i høj grad kan tilskrives Lucho.

Og jeg gentager: Jeg er ikke den store lucho fan. Men at angribe ham som flere gør efter måden hvorpå holdet har leveret i 2015 er imo fjollet. Næsten ligeså fjollet som at angribe suarez efter en skidt kamp når man ser på hvor vigtig han har været i 2015.
Gejst?? Vi har spillet mange kampe hvor vi netop har manglet det, samt vilje.

gejst i de store kampe, men i nogle af disse har vi haft store problemer. Husk på madrid flere andre.
Spillet virker idéforladt og taktikken er utydelig.
Uenig. Vi har i en længere periode vundet udekampe som vi smed point i sidste sæson. Det kan godt være at det ikke har været pænt men de er blevet vundet. Og det i høj grad pga spillere som suarez der går forrest og ikke har noget imod at blive lidt beskidt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Alle gyldne middelveje fører til Rom. Ville være så smukt hvis vi kunne have disse elementer af kontra-trusler og mere styr på dødboldene uden at give køb på vores engang så smukke, kontrollerende midtbane.
Jeg er virkelig splittet omkring LE. Er ikke så glad for fornemmelsen af vores spil overordnet, men hælder til at han skal have en sæson mere. Men han skal til at udstikke en bedre kurs for den midtbane. Jeg savner lidt fornemmelsen af at vi brænder igennem som hold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

IMO kan vi ikke bedømme midtbanen helt før vi får hentet en cm som lucho vil have. Han har tydeligvis ikke de spillere han vil have centralt i øjeblikket. Og derfor bliver den overset. Jeg ser ham dog ikke spille samme kontrollerende spil som under pep men mindre kan også gøre det.

Lucho har imo fået tilført flere gode ting en dårlige efter årsskiftet. Vi er blevet farlige på nye måder og hvis vi kan få mere power centralt så kan det blive rigtig godt.

Desuden har jeg ingen ide om hvem som skulle tage over hvis lucho blev fyret?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvem? Nogle navne ville være godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster