Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Burde også have givet rødt til Jones. Der slap han billigt.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Di Maria :lol: :lol:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Bager »

Jones er sådan et svin.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Fandme et flot mål.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Gerrards optræden i dag:

phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Den skulle de Gea have taget.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Gerrards heat map.
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Dommerpræstationer har simpelthen for meget betydning for udfaldene i fodbold.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Shit, der er mange som brænder på straffe for tiden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:Shit, der er mange som brænder på straffe for tiden.
Messi er lidt af en trendsætter.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Det var da en sød lille opvarmning til El Clasico.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Artiklen er et år gammel, men den er vanvittigt spændende, hvis man interesserer sig for statistik i fodbold:
http://www.theguardian.com/football/201 ... are_btn_tw

Der går ikke længe inden statistiske analyser revolutionerer dødbold-situationer. Midtjylland er et godt eksempel på en klub, der benytter sig af det allerede.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Blau, jeg efterlyser stadig dit indlæg på bold.dk omkring top- og bundhold i spansk og engelsk fodbold. Jeg kan ikke finde det <3
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det dette? Sidder på mobil i Italien, så kan ikke gøre så meget mere. :)

Jeg tillader mig i øvrigt lige at adressere en myte, når nu vi er igang med at debattere Premier League og La Liga, samt styrkeforholdet mellem disse. Det nævnes ofte at bundholdene i Premier League er langt stærkere end bundholdene i La Liga, samt at bunden i La Liga er en ren walkover for toppen i Spanien. Undersøger man resultaterne fra sidste sæsons opgør mellem top 5 og bund 5 holdene fra de to ligaer, er det dog ikke et sådan billede der bliver malet. 

Tværtimod lykkedes det faktisk for de 5 dårligste hold i La Liga (Elche, Almería, Osasuna, Real Valladolid og Real Betis) at stjæle flere point fra de 5 bedste hold i La Liga (Atlético Madrid, Barcelona, Real Madrid, Athletic Club og Sevilla), end det lykkedes for de 5 dårligste hold i Premier League (Hull, West Bromwich Albion, Norwich, Fulham og Cardiff) at stjæle point fra de 5 bedste hold i Premier League (Manchester City, Liverpool, Chelsea, Arsenal og Everton). Forskellen på antallet af stjålne point er utrolig lille, nærmest ubetydelig, men ikke desto mindre falder forskellen ud til fordel for de spanske bundhold. 

Det lykkedes således for bunden af La Liga at stjæle 18 point fra de fem bedste i Spanien, mens det lykkedes for bunden af Premier League at stjæle 16 point fra de fem bedste i England. Der blev spillet 50 kampe mellem top 5 og bund 5 fra hver liga. I La Liga endte det med 38 sejre til toppen, 9 uafgjorte og 3 sejre til bunden. I Premier League endte det med 38 sejre til toppen, 10 uafgjorte og 2 sejre til bunden. Målscoren i Spanien hed 132-35 i toppens favør, mens målscoren i England hed 126-41 i toppens favør. Toppen i Spanien hentede således 123 point mod bunden af La Liga, mens toppen i England hentede 124 point mod bunden af Premier League. 

Som bekendt er det en meget, meget lille forskel, men det er ikke desto mindre en forskel, der indikerer at bunden ikke er ligeså håbløst stillet overfor toppen i Spanien, som mange gerne vil have det til at se ud. Husk på at La Ligas nummer 5 ikke var et hvilket som helst hold, men derimod vinderen af sidste sæsons Europa League, så udfaldet af denne undersøgelse, er altså ikke en konsekvens af at det 5. bedste hold i Spanien, er mange længder ringere end det 5. bedste hold i England.

Food for thought for de der mener at Premier League er verdens ubestridt bedste liga. Som en klog mand, hvis identitet jeg ikke husker, sagde for ikke så forfærdeligt længe siden, er Premier League ikke verdens bedste liga; det er verdens bedste brand. 

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Så scor dog ffs, Arsenal.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster