22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Madrid havde ikke nogen midtuge kamp vel?
Nope.
Dårligt lavet, og lidt unfair. Jeg syntes nok jeg hørte Pique i et interview sige at de var trætte. Nå. Men nu er der ikke Barca i 2 uger :) Det har spillerne måske lidt godt af, hvis de ellers ikke bliver tvunget til at spille 90 minutters landskampe hele tiden.
Ja, Real var i hvert fald veludhvilet. Håber ikke, at landsholdspausen ødelægger formen, for man skal spille mod Celta på udebane efter landsholdspausen, og der skal man være i form, hvis man skal undgå vanskeligheder.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af miklas1911 »

http://www.fullmatchesandshows.com/barc ... ull-match/

Her kan I se de to halvlege - og I kan selv vælge, om I vil se den med kommentatorer fra SkySport eller Bein.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeg vil gerne se kampen med Kassow som kommentator?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Ronaldinho skrev:
Kassow-Rossing skrev:Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Ja, ja, selvfølgelig havde Messi 24 dårlige måneder.
Jep, vi har set Messis virkelige bundniveau i de 24 måneder forud for de seneste 3. Den køber jeg sgu!

Tak for link, Storken - så har jeg også en modgift mod arbejdet i dag.
Sarkastisk...?
Ikke som sådan. Sagt med andre ord: Hvis det er Messis bundniveau, kan jeg godt leve med det... :smile:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Ronaldinho skrev:
Kassow-Rossing skrev:Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Ja, ja, selvfølgelig havde Messi 24 dårlige måneder.
Jep, vi har set Messis virkelige bundniveau i de 24 måneder forud for de seneste 3. Den køber jeg sgu!

Tak for link, Storken - så har jeg også en modgift mod arbejdet i dag.
Sarkastisk...?
Ikke som sådan. Sagt med andre ord: Hvis det er Messis bundniveau, kan jeg godt leve med det... :smile:
Nogen der gider smide stats på Messis 24 dårlige måneder vs top 5 angribere i Europa i samme periode?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Ronaldinho skrev:
Kassow-Rossing skrev:Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Ja, ja, selvfølgelig havde Messi 24 dårlige måneder.
Jep, vi har set Messis virkelige bundniveau i de 24 måneder forud for de seneste 3. Den køber jeg sgu!

Tak for link, Storken - så har jeg også en modgift mod arbejdet i dag.
Sarkastisk...?
Ikke som sådan. Sagt med andre ord: Hvis det er Messis bundniveau, kan jeg godt leve med det... :smile:
Jo, men det tror jeg, at ham Kassow-tingest ikke mener(han mener jo bogstaveligt talt, at Messi har været dårlig), og desuden burde folk seriøst slappe af. Hvad forventer man af Messi: at han skal score 70-90 mål hver sæson? Ja, der var nogle sæsoner, hvor han havde de der høje tal, men han kunne umuligt fortsætte i samme stil(der var flere faktorer i det). Hvis det er Messis bundniveau(de 24 "dårlige måneder"), så er han i sandheden et overmenneske.
Senest rettet af Kubala man mar 23, 2015 2:51 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gåsehud!

phpBB [video]

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Synes, at man nogle gange fuldkommen glemmer perspektiv, når det omhandler Messi. Det er ikke alene de neutrale fans, men også Barca-fans, der gør det. Selv i de "24 dårlige måneder" har Messi spillet på næsten lige fod med verdens bedste spiller.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Synes, at man nogle gange fuldkommen glemmer perspektiv, når det omhandler Messi. Det er ikke alene de neutrale fans, men også Barca-fans, der gør det. Selv i de "24 dårlige måneder" har Messi spillet på næsten lige fod med verdens bedste spiller.
Messi bliver sammenlignet med sit gamle niveau, hvilket er lidt unfair, når alle andre spillere bliver sammenlignet med hinanden. Messi er efterhånden "dårlig" når han ikke scorer 55 mål i ligaen, men "kun" 40.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Real Madrids centrale offensive/centrale midt med Modric, Isco, Kroos og James synes desværre både mere fremtidssikret (yngre) og mere dynamiske end vores; i hvert fald ind til de løb tør for kræfter i går. Er lidt bange for fremtiden, for hvem skal erstatte Inestia og Xavi? Det har været to af verdens bedste spillere i en lang årrække, men udløbsdatoen nærmer sig især for Xavi.

Off-topic:
Er der nogen, der vil give et godt bud på gode spanske sportsaviser udover:
Sport
Mundo Deportivo
Marca
AS
Jeg ved godt, at de to sidste er fra Madrid, men jeg synes, at det er helt fint at få synspunkter på kampen fra 'begge lejre'. En del af oplevelsen ved at være til El Classico er, synes jeg, efterfølgende at gense kampen på Youtube (med normal puls) og læse om kampen på internettet (fcbarcelona.dk!) og i aviserne...

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tolquhon »

Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Ronaldinho skrev:
Kassow-Rossing skrev:Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Ja, ja, selvfølgelig havde Messi 24 dårlige måneder.
Jep, vi har set Messis virkelige bundniveau i de 24 måneder forud for de seneste 3. Den køber jeg sgu!

Tak for link, Storken - så har jeg også en modgift mod arbejdet i dag.
Sarkastisk...?
Ikke som sådan. Sagt med andre ord: Hvis det er Messis bundniveau, kan jeg godt leve med det... :smile:
Jo, men det tror jeg, at ham Kassow-tingest ikke mener(han mener jo bogstaveligt talt, at Messi har været dårlig), og desuden burde folk seriøst slappe af. Hvad forventer man af Messi: at han skal score 70-90 mål hver sæson? Ja, der var nogle sæsoner, hvor han havde de der høje tal, men han kunne umuligt fortsætte i samme stil(der var flere faktorer i det). Hvis det er Messis bundniveau(de 24 "dårlige måneder"), så er han i sandheden et overmenneske.
Helt enig - og det er også min pointe. At "dårlige" måneder er ikke bare subjektivt men også relativt. Hvad var det, der blev sagt om Messi for nogle år siden? World's best player? Messi. World's second best player? Injured Messi.
Jeg var nok lige lovlig subtil i mit forsøg på at "trolle" Kassow - men jeg tager ham kort sagt ikke alt for seriøst.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Tolquhon skrev:
Kubala skrev:
Ronaldinho skrev:
Kassow-Rossing skrev:Messi har haft tre gode måneder, men før det havde han 24 dårlige.

Ja, ja, selvfølgelig havde Messi 24 dårlige måneder.
Jep, vi har set Messis virkelige bundniveau i de 24 måneder forud for de seneste 3. Den køber jeg sgu!

Tak for link, Storken - så har jeg også en modgift mod arbejdet i dag.
Sarkastisk...?
Ikke som sådan. Sagt med andre ord: Hvis det er Messis bundniveau, kan jeg godt leve med det... :smile:
Jo, men det tror jeg, at ham Kassow-tingest ikke mener(han mener jo bogstaveligt talt, at Messi har været dårlig), og desuden burde folk seriøst slappe af. Hvad forventer man af Messi: at han skal score 70-90 mål hver sæson? Ja, der var nogle sæsoner, hvor han havde de der høje tal, men han kunne umuligt fortsætte i samme stil(der var flere faktorer i det). Hvis det er Messis bundniveau(de 24 "dårlige måneder"), så er han i sandheden et overmenneske.
Helt enig - og det er også min pointe. At "dårlige" måneder er ikke bare subjektivt men også relativt. Hvad var det, der blev sagt om Messi for nogle år siden? World's best player? Messi. World's second best player? Injured Messi.
Jeg var nok lige lovlig subtil i mit forsøg på at "trolle" Kassow - men jeg tager ham kort sagt ikke alt for seriøst.
Aha, ok, så er vi enige. Misforstod det.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Synes, at man nogle gange fuldkommen glemmer perspektiv, når det omhandler Messi. Det er ikke alene de neutrale fans, men også Barca-fans, der gør det. Selv i de "24 dårlige måneder" har Messi spillet på næsten lige fod med verdens bedste spiller.
Messi bliver sammenlignet med sit gamle niveau, hvilket er lidt unfair, når alle andre spillere bliver sammenlignet med hinanden. Messi er efterhånden "dårlig" når han ikke scorer 55 mål i ligaen, men "kun" 40.
Og netop det er unuanceret og uden perspektiv, men du har ret, man sammenligner hans præstationer, hvilket er forkert, da der er så mange nuancer i det.
Senest rettet af Kubala man mar 23, 2015 4:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Badabing »

Min Barça-trøje føles endnu bedre at have på i dag. Alle de kommentarer man skal høre på :smile:
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg genser lige kampen med Sky Sports' kommentatorer. Er du gal, hvor har de travlt med at være efter Neymar og Suarez. Sjovt nok klarer Pepe indtil videre komplet frisag. Tag jer lige sammen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster