22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Fede billeder, især det hvor Messi bliver jagtet af Jesé, Kroos og Ronaldo!

Jesus, jeg prøver på at se NBA, men jeg kan slet ikke koncentrere mig om det, fordi jeg skal se highlights for 113. gang, tjekke statistikker og tweets, skrive indlæg herinde og generelt bare være glad i låget. Nu bliver jeg sågar nødt til at åbne en øl.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Fede billeder, især det hvor Messi bliver jagtet af Jesé, Kroos og Ronaldo!

Jesus, jeg prøver på at se NBA, men jeg kan slet ikke koncentrere mig om det, fordi jeg skal se highlights for 113. gang, tjekke statistikker og tweets, skrive indlæg herinde og generelt bare være glad i låget. Nu bliver jeg sågar nødt til at åbne en øl.

Haha har det på samme måde.. Har OKC kørende i baggrunden mens jeg kigger herinde :D Fatter ikke lige hvad der sker med twitter, men det er nok OK, hvis jeg ikke skal have spoilet kampen. Apropos Westbrook, så ja. Han ville være for vild at have! xD Så ham løbe coast to coast på ca 3 sekunder!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

phpBB [video]


Ray-lights! Yay!

Edit: Egentlig mere Ray-goals, men FCBHDWorld er desværre forsvundet ud af den blå luft, så det bliver nok ikke bedre, desværre.
Senest rettet af Blaugrana92 man mar 23, 2015 2:23 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Suarez kæmpede røven ud af bukserne idag.. Der var kun en der spillede en 100% perfekt kamp.. Det var Pique. Men Suarez arbejdede som en hest..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Kluivert (ex-Barcelona): "Congrats @FCBarcelona Now for the title [@patrickkluivert]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mathieu: "Tough game, but in the end we won and that was the main thing. Set piece? We work a lot on it, this time it worked for me."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Bare husk det her; Barca vinder ikke La Liga ej heller Champions League. De er ikke på Real og Bayerns niveau endnu.
En saglig bruger på madridista.
Hvad har Real vundet i 2015? 5 kampe? i snart 3 måneder. Ja, hvor er de bare gode.

De pressede os godt i første halvleg, men jeg tror ikke, at første halvleg ville have forløbet på den måde, hvis Busi havde været helt klar og startet inde.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh, her er linket til programmet med Arsene Wenger. http://www.fullmatchesandshows.com/the- ... barcelona/

Programmet hedder the greatest teams by Arsene Wenger og dette afsnit handler om vores hold. Kan anbefales.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

For god ordens skyld:
Billede

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Blaugrana92 skrev:
phpBB [video]


Ray-lights! Yay!

Edit: Egentlig mere Ray-goals, men FCBHDWorld er desværre forsvundet ud af den blå luft, så det bliver nok ikke bedre, desværre.
Linket virker ikke :'(
Próxima Estación.... Parallel!

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af ulrich »

abx skrev:
Blaugrana92 skrev:
phpBB [video]


Ray-lights! Yay!

Edit: Egentlig mere Ray-goals, men FCBHDWorld er desværre forsvundet ud af den blå luft, så det bliver nok ikke bedre, desværre.
Linket virker ikke :'(
Det virker fint. Du skal bare se det på Youtube, da den ikke kan ses embedded.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Pique har bare at være på FUT's TOTW. Og Bravo!

phpBB [video]

phpBB [video]

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Ahh er der noget bedre end at vågne mandag morgen efter man har defeated evil???

Mht. Luis Enrique, så får han meget kritik af sin taktiske evner, men man må give ham at han har fået tændt en ild under både Messi og Pique, som er tilbagevendt til storform. Han tog et opgør med truppen, som var tæt på at koste ham jobbet, men det ser ud til at hans jernhånd bærer frugt nu, både motivations- og konditionsmæssigt.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Bager »

Tillykke til alle culés!

Vi vandt sgu! Selvom det holdt hårdt. Efter en frygtelig første halvleg, hvor vi var heldige med ikke at være bagud, kæmper vi os til bedre spil og ikke mindst en sejr! Kampen havde to forskellige halvlege, men overall så synes jeg RM var en brøkdel bedre end os. Dog havde vi Bossquets ude og var stadig mærket efter City-kampen, hvilket gør det endnu mere bemærkelsesværdigt at vi vandt.

Billede

13. Bravo stod en fremragende kamp. Han tog det der skulle tages plus lidt, fordelte boldene godt og kan ikke klandres for deres mål.
3. Piqué var MOTM for mig; han styrede i perioder forsvaret på en måde som henleder tanker på en 26-årig Puyol. Det var nogle superbe indgreb han havde som sidste skanse, hvor alt andet organisation havde fejlet. Han havde en kæmpe indsats i sejren.
24. Mathieu var en rigtig god mand nede i forsvaret, hvor han havde flere clearences end nogen anden. Så krydrer han sin indsats med en vital scoring. Man kunne se hvor meget det betød for ham, det kunne man godt unde ham.
22. Alves spillede solidt defensivt. Ihvertfald så solidt som man nu kan mod CR. Han tog ansvar som sædvanlig, drev boldene fremad, havde godt sammenspil med sine holdkammerater og lavede en vanvittig assist til Suarez - lidt sjovt efter al den kritik han har fået for sine indlæg. Alt i alt synes jeg han beviser, at han stadig har niveauet.
18. Alba spillede en udemærket kamp. Han havde styr på Bale det meste af kampen. Han var lige ved at score på et gennembrud.
14. Masch vikarede som DM, hvor han gjorde det fornuftigt. Selvom han ikke er Bossquets, så fordelte han boldene fint og optrevlede mange af RMs angreb. Han giver dog ikke den samme ro eller skarpe afleveringer som Bussi. Dog giver Masch et kæmpe moralboost. Han kæmper heroisk og hans udstråling er en fryd at se på. Han burde efter min mening være vores anfører.
4. Rakitic spillede en meget tilbagetrukket rolle, hvor han altid havde fokus på højre side. Han gjorde det fint defensivt og leverede et stort løbearbejde. Hans pasningsspil var ikke særlig godt desværre.
8. Iniesta lå mere offensivt og stod for en stor del af det fremadrettede på midtbanen. Han fik dog ikke meget plads og måtte ofte søge ud i siden for at modtage bolden. Hans pasningsspil var også atypisk sløset.
10. Messi var ikke så dominerende som man havde håbet. Han har ikke så stor en påvirkning på el clasico når han ligger ude i siden. Det hjalp, da han i anden halvleg søgte mere ind i banen i rummet foran Rakitic. Havde en assist til Mathieu, men var ellers forholdsvis anonym i store dele af kampen.
11. Neymar spillede en forfærdelig kamp. Han smed ca 10/10 bolde væk i første halvleg mere eller mindre fordi han var ukoncentreret. Det var frygteligt at se på. Det eneste positive han bød ind med var hans løb, defensivt arbejde og nogle få gode raids som han så til gengæld sløsede op. Ikke godtkendt.
9. Suarez havde mange gode aktioner og mange dårlige aktioner. Han kæmpede hårdt mod RMs centerforsvar, hvor han fremprovokerede nogle frispark og gule kort. Han laver et fremragende mål som kun en rigtig angriber kan. De sidste 10 minutter af kampen havde han flere chancer i omstillingen for at enten score eller spille en medspiller fri. Han valgte så at spille bolden i fødderne på en RM-spiller flere gange.

Nu er vi 4 point foran med ti runder igen. Vi har et lidt sværere program, men vi burde kunne køre den her liga hjem.
Visca el Barca

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

Tak for kampen og tillykke med sejren. Kampen blev mere jævnbyrdig end bookmakerne havde forudset, og det gør egentligt, at jeg sidder tilbage med en ærgerlig følelse. Jeg ville næsten hellere have haft en snitter, end at jeg følte sejren var inden for rækkevidde.

Første halvleg var vores, anden var jeres. Vi bliver slået ud af jeres andet mål. Kynisk afsluttet af Suarez, men jeg begriber simpelthen ikke, at Casillas lægger vægten på sit venstre ben. Han skal ned til den bold.

I bliver mere stabile med indskiftningerne af Busi og Xavi, og så overgår Ancelotti igen sig selv i forhold til latterligt dårlige indskiftninger. Jeg er klar over, at bænken er tynd, men at han piller Isco ud i stedet for Bale og smider Jesé ind, så man spiller en 4-2-4, det er helt absurd uforståeligt. En tremandsmidtbane (eller fire) er jo et nøgleord mod jer, men det er underordnet for Ancelotti i modgang. Der er en forfærdeligt spillende Bale fredet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster