22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Enig, Neymar havde mange god rush som truede madrid
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

abx skrev:
B-Freak skrev:Ser frem til Raylights!
Kommenterer han mon kampen mens han er på camp nou?
Hmm, han kan da næsten ikke have styret sin entusiasme. Han må have tonset ind og råbt i en mikrofon!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Her er lidt stemningsbilleder, hvis konen ikke er i humøret.
Spoiler
Vis
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu: "After the first goal, we sat back too much. We were still tired from the game against City, but we kept on working hard." #fcblive
Man skal ikke glemme at vi havde en kamp i midtugen. Imponerende at vi spillede som vi gjorde i anden halvleg når man tænker på kampen mod city.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Tror jeg skal se kampen igen hvor jeg kan slappe af, og hvor jeg ikke sidder og river mig selv i håret! Jeg har det lidt ambivalent med måden vi spiller fodbold på; jeg kan godt lide at vi har bolden og kontrollerer kampen, omvendt har vi nogle af verdens bedste omstillingsspillere og det skal vi måske udnytte.

Ting:
  • Neymar: han skal tage sig fucking sammen, undskyld jeg siger det, men det er fandme ikke det rigtige tidspunkt at begynde at falde i niveau og form. Han har været rigtig god i starten af sæsonen, men han skylder fandme mange mål nu. 2 mål skulle han have scoret! Han lavede dog RIGTIG gode sololøb, sådan helt Ronaldinho-agtigt, men han er bare for ineffektiv lige for tiden
  • Bravo: 2 rigtig vigtige redninger. En fra Benzema og et langksud fra Ronaldo.
  • Rakitic: han er en af kampens dårligste, hvis ikke den dårligste. Han går bare ikke i de her kampe, og det bliver mere og mere tydeligt at vi skal have en rigtig afløser for Xavi.
  • Xavi: klasse.fucking.spiller. En levende legende! Kæft hvor jeg kommer til at savne ham. Han er bare så lækker, iskold og rutineret. Så snart ham og Busquets kommer på banen, kommer der styr på det.
  • Busquets: det samme som Xavi. Han er allerede en hall of famer, og klart en af vores vigtigste spillere. Som Piquenbaur og jeg har advokeret for, så er vores spil/midtbane så afhængig af ham. Selvom Masherano er en verdensklasse defensiv midt, så er det bare ikke nok. Busquets er så god til at kontrollere midtbanen, og det tror jeg et eller andet sted også at Enrique ved.
  • Suarez: han gør lige præcis hvad han er købt ind for. Stresse og løbe oppe foran, og så ellers bare score sit mål. Er du vimmer et klasse mål! Klinisk tæmning og vanvittig god afslutning.
  • Alves: som jeg skrev sidste kamp; credit where credit's due! Han spillede fandme en god kamp. Vigtige indgreb rent defensivt, godt samspil med Messi og pisse god assist til Suarez
  • Pique: vi må have opfundet en tidsmaskine, for det der var 2010-Pique. Er du så gal hvor spillede han bare vanvittig godt. Der var ikke en eneste fejl fra ham. Puyol er stolt!

Jeg var i øvrigt RIGTIG sur efter første halvleg. Vi spillede en form for fodbold som SLET ikke var Barca værdigt. Det var ned på alle fire, og bare forsvare. På hjemmebane!! Jeg har aldrig set Barca spille sådan. Anden halvleg var fuldstændig anderledes. Det var en holdindsats, og det var en helt anden attitude.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Record Barcelona in last 14 Liga games against Real Madrid: 9W - 2D - 3L #fcblive [via @pedritonumeros]
Mathieu: "After the first goal, we sat back too much. We were still tired from the game against City, but we kept on working hard." #fcblive
Barcelona had 51% possession against Real Madrid, their lowest since 49% against Rayo in September 2013 #fcblive [via @barcastat]
Mathieu: "4-point lead in Liga? There are still a lot of games left, many points, and we have a very tough month of April ahead." #fcblive
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Billede

Synes faktisk neymar spillede sig op i anden halvleg. Han afslutninger var lort men han havde nogle gode rush med bolden og virkede farlig.
Ikke helt enig, han havde nogle gode ture, men oftest resulterede det også i nogle dumme boldtab efter dumme beslutninger fra hans side. Han var decideret ringe, virkelig skod synes jeg. Han kunne have kostet os kampen, flere gange. Ikke godkendt. Langtfra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Heartbreaker skrev:Butterfly på i studiet.. Er det galla eller Oscar?
Oscar, Ronaldo vandt for bedste film.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Jeg bed mærke i, at Real Madrid endnu en gang faldt i kadance i slutningen af kampen. Man så det også mod Schalke, hvor de virkede udmattede. Det er ikke umuligt, at Ancelottis manglende rotation har kørt stamspillerne trætte.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mathieu er verdens smukkeste mand! FACT! Ingen kan og skal modsige det!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

.....sugar come by and get me high :shh: ....
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke helt enig, han havde nogle gode ture, men oftest resulterede det også i nogle dumme boldtab efter dumme beslutninger fra hans side. Han var decideret ringe, virkelig skod synes jeg. Han kunne have kostet os kampen, flere gange. Ikke godkendt. Langtfra.
Fair. Og jeg havde som sagt samme indtryk i først halvleg. Han spillede sig dog, på trods af elendige afslutninger, imo op i anden. Men sådan ser vi kampe forskelligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Nu, hvor man har fået pulsen ned igen, så er det egentlig et okay liv. Glæder mig til, at vi har Bussi tilbage på den defensive midt. Lidt mere ro på.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Dani selvfølgelig, hvor var han dog vild! Han havde portugiseren i sin lomme stortset hele kampen.

Jeg har sådan lyst til at kalde Cristiano mange grimme ting og barnlig øgenavne, men jeg tror jeg lader være. Han er så irriterende som noget kan være.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Ligegyldig hvor sur jeg er på Alves.. I de her kampe.. Der er han sindsyg..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster