22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hmm en fortjent sejr trods alt, men kampen kunne have gået begge veje. Man sidder med en lille smule irriterent fornemmelse.

Nu var jeg lige ude i 6-7 minutter inde i anden halvleg, for at hente min søn, jeg kan derfor ikke sige om vi havde fat der mellem 65-71/2 minutter inde i kampen, men da jeg kom tilbage, havde vi stadig ikke fået fat i kampen. Det gjorde vi først, da Busi kom ind i kampen. Så i den virkning hans udskiftning havde på hele spillet? Forsvaret blev mere sikker, angreb kunne lige pludselig spille sammen. Læg så mærke til, hvordan han bandt spillet. Ligegyldig hvad man siger, han er essentiel for vores spil. På sin måde er han ligeså vigtig som Leo er det.

Selvom vi skulle gå hen og vinde et trofæ, er jeg af den overbevisning at Lucho ikke er den rette træner for os. Taktisk er han rystende dårlig, synes jeg. Han har så mange mangler at det gør ondt!

Og så til Neymar. Helt seriøst, det var så ringe en kamp. Jeg mindes ikke en anden Barca spiller de sidste sæsoner, som har spillet en dårligere kamp. Det var så skuffende!

På den lyse side, Pique gjorde det fremragende! For mig er han helt klart kampens spiller! Ikke kun for os, men kampens spiller, med afstand! Mathieu gjorde det fornuftigt, stadig nogle fejl, men ellers fornuftigt og så var hans mål bare godt lavet!

Lui spillede godt, og da Leo endelig blev spillet rigtigt, var han ikke til at stoppe. Han pissede jo på Real spillerne det sidste kvarter, dommeren overså giga frisparks på ham.

Alt i alt en ok indsats, men Lucho skuffer mig. Neymar ligeså.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Mkj 77 »

Så stort så fucking vigtigt!!!

MSN oppede sig til slut og det var fandme vigtigt, Neymar fik en ok anden halvleg men mangler rutinen i aflutningsmomentet.
Messi vågnede op og fik domineret til slut- samtidig med der blev skabt ro.

Suarez imponerer igen, han kæmpede og kæmpede og hans afslutning var fra en Elkjær vinkel;)

Derimod er jeg virkelig bekymret for konceptet, det er simpelthen ikke eksisterende.
Dog kan vi pga af vores spillere ændrer det til noget fornuftigt.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Tror egentlig at Ronaldo er glad nok, han fik sit mål.... :lol:
Jeg tænkte præcis det samme.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

Nogen der kan fortælle lidt mere om kampen? Hvem spillede bedst? Hvordan var Messi og andre nøglespillere?
#jesuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Hold kæft en dejlig følelse, jeg har i kroppen lige nu! Kan endelig slappe af. Har gået hele dagen og været spændt og nervøs, bed negle hele kampen og min puls var helt oppe at køre, tror sgu næsten den var på niveau med da jeg cyklede intervaller tidligere!
Piqué var verdensklasse, Mathieu gjorde det helt fantastisk, Alba havde en god dag, Leo levede op i anden halvleg og bidrog med en flot assist til Mathieu i første, Suarez var der da vi havde brug for ham. Neymar havde desværre en vanvittigt dårlig dag, men fik kombineret godt med Leo i anden halvleg.
Benzema var klart Reals bedste, selvom Casillas lige hev et par vilde redninger på til sidst, men han var suveræn til at holde i bolden og forærede Ronaldo et mål med en vild assist.

Er vanvittigt tilfreds med at komme ud af denne kamp med 3 point. Det havde jeg godt nok ikke regnet med i slutningen af første halvleg......

VAMOS!!!!!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Badabing »

Tillykke alle sammen! Dejlig måde at afslutte weekenden på! Det var ikke flot, eller med så stor en margen som vi kunne tænke os, men vi vandt, og det er det, der tæller i kampe som denne! 3 mega vigtige point vi får med her!
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Kampen blev afgjort da Busquets kom på banen, samt at Jese kom ind i stedet for Isco. Derfra tilhørte midtbanen fuldstændig os, også fordi Modric blev træt og Xavi ga os ro.
Selvom at ingen af de offensive stjerner funklede(Benzema gjorde lidt), så var det en fantastisk kamp. Pique og albino-Abidal spillede en stor kamp.

Og så scor dog på alle de store chancer!!!!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Er det forkert at sige at jeg faktisk er glad for der kun er højst 3-4 kampe af dem her om året..?

Men min uge er fucking reddet..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Fedt! Tillykke!

Vi spiller virkeligt dårligt, men slår alligevel Real Madrid! Cold facts. Godnat.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Butterfly på i studiet.. Er det galla eller Oscar?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Hmm en fortjent sejr trods alt, men kampen kunne have gået begge veje. Man sidder med en lille smule irriterent fornemmelse.

Nu var jeg lige ude i 6-7 minutter inde i anden halvleg, for at hente min søn, jeg kan derfor ikke sige om vi havde fat der mellem 65-71/2 minutter inde i kampen, men da jeg kom tilbage, havde vi stadig ikke fået fat i kampen. Det gjorde vi først, da Busi kom ind i kampen. Så i den virkning hans udskiftning havde på hele spillet? Forsvaret blev mere sikker, angreb kunne lige pludselig spille sammen. Læg så mærke til, hvordan han bandt spillet. Ligegyldig hvad man siger, han er essentiel for vores spil. På sin måde er han ligeså vigtig som Leo er det.

Selvom vi skulle gå hen og vinde et trofæ, er jeg af den overbevisning at Lucho ikke er den rette træner for os. Taktisk er han rystende dårlig, synes jeg. Han har så mange mangler at det gør ondt!

Og så til Neymar. Helt seriøst, det var så ringe en kamp. Jeg mindes ikke en anden Barca spiller de sidste sæsoner, som har spillet en dårligere kamp. Det var så skuffende!

På den lyse side, Pique gjorde det fremragende! For mig er han helt klart kampens spiller! Ikke kun for os, men kampens spiller, med afstand! Mathieu gjorde det fornuftigt, stadig nogle fejl, men ellers fornuftigt og så var hans mål bare godt lavet!

Lui spillede godt, og da Leo endelig blev spillet rigtigt, var han ikke til at stoppe. Han pissede jo på Real spillerne det sidste kvarter, dommeren overså giga frisparks på ham.

Alt i alt en ok indsats, men Lucho skuffer mig. Neymar ligeså.
Barca sad på 3/4 dele af kampen. Ja, RM kunne ha' ført 2-1 efter 1. halvleg, men Barca kunne ha vundet 6-2.

Vi overser totalt at RM har haft en hel fucking uge at forberede sig til denne kamp, men Barca spillede hård og afgørende CHL kamp i onsdags(!) Barca viser at de er en klasse over RM i dag. Dog havde Iniesta og Rak en offday, eller blev revet væk fra hinanden og MSN lige re-groupe og skal blive mere effektive. Ellers er Barca sublime i øjeblikket og en klasse over RM.

Neyo havde et miserabelt 1. halvleg og gjorde det bedre i 2., men en ja, han havde også en offday i dag.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Fuck alt det negative, folkens. Vi slog rma i classico og er 4 points foran! Celebration!!
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Heartbreaker skrev:Butterfly på i studiet.. Er det galla eller Oscar?
Han er stripper i sin fritid.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Er det min skærm, den er gal med? Pink lips Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:jeg har et spørgsmål til Daluigi. Busquets kom ind, og Barcelona overtog spillet FULDSTÆNDIG!! Hvad siger du til at have ham på banen nu?! Fuck hvor var han ICE COLD!! Fuck en sød sejr!! Jeg er så glad at jeg er ved at komme mig selv i munden!!
Ja wow, hans 13 minutter på banen må have gjort udfaldet.... At Isco røg ud har heller ingen betydning....

Kæft hvor er det fantastisk med en sejr! Og Erik Rasmussen der lige kalder Messi for verdens bedste spiller - Fint.
Hvad hedder ham den yngste ekspert? Han er altså spejlblankt i mange af sine betragtninger....

4 points forspring nu. Det kan være afgørende - det kan også være for lidt. Vi må se
Senest rettet af Daluigi man mar 23, 2015 12:15 am, rettet i alt 1 gang.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster