22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

God kamp tøser ;-)
Her varmer vi op med "I love you Mary Jane" by Cypress Hill :shh:
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Nå, nu må klokken sgu gerne blive 21:00...
Jeg ved stadig ikke, om jeg skal se kampen med min far, som er glødende madridista. Han kommer over, men om vi ser den i hvert vores rum, ved jeg ikke endnu. Orker ikke at se ham hoppe og danse rundt, når Cristina scorer på straffe, men på den anden side er hans ansigtsudtryk når Barca scorer simpelthen priceless :smile:

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Badabing »

Jeg kan ikke lide, at alle snakker om at Barça er ovenpå inden kampen begynder og at Messi har overgået Ronaldo. Det er 90 minutter hvor alt kan ske. Det er El Clásico, der er ingen der vinder på forhånd. Der skal bare være fucking fokus på, og så skal de jordes. Føringen SKAL udbygges.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

OliverDK skrev:Ståle om Messi :lol: :lol:
»Messi, fordi han har et lidt bredere spektrum. Men det er vel et luksusproblem at vælge mellem de to. De scorer jo næsten lige mange mål og er lige farlige, men jeg synes, at Messi har et lidt større repertoire end Ronaldo. Han kunne godt kæmpe med Nicolai Jørgensen om pladsen som hængende angriber.«
7/9 Superligatrænere som svarede foretrækker Leo fremfor Cristiano.

http://www.bt.dk/fodbold/messi-eller-ro ... el-clasico
Og de to anti-fodbold trænere fra mit eget OB og så Randers, vælger selvf. CR... no zuprizze!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Jeg er så småt ved at være klar til i aften. Der står en ond chili con carne og simrer på komfuret, der mangler kun at blive tilsat bønner og så lidt mørk chokolade inden servering. Nu sidder jeg og nyder en hjemmebrygget Scotch Ale (ca. 8,4%) - eller dvs. det der ikke røg i maden. Neil Young bragede ud af højtalerne under madlavningen og nu står den på Pink Floyd de næste 1-2 timer.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

OliverDK skrev:Ståle om Messi :lol: :lol:
»Messi, fordi han har et lidt bredere spektrum. Men det er vel et luksusproblem at vælge mellem de to. De scorer jo næsten lige mange mål og er lige farlige, men jeg synes, at Messi har et lidt større repertoire end Ronaldo. Han kunne godt kæmpe med Nicolai Jørgensen om pladsen som hængende angriber.«
7/9 Superligatrænere som svarede foretrækker Leo fremfor Cristiano.

http://www.bt.dk/fodbold/messi-eller-ro ... el-clasico

Hobro træner Jonas Dahl siger faktisk noget klogt om Messi:
"Det er et helt vildt overblik, han har i de små områder. Han har en fantastisk spatial intelligens. Den der fornemmelse for tid og rum. Hvor langt er der hen til medspiller og modspiller, hvornår bliver taklingen sat ind. Det er helt vildt at se på."


Det er præcis det der gør Messi unik.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Puha, kan næsten ikke vente! Det er nok den første Barca kamp jeg får set i 3-4 måneder. Har simpelthen haft så travlt men i dag er der intet der står tilbage! Så i aften står den sgu på hygge med de gamle og bold sammen med min far, der er mere inkarneret Barca fan end jeg selv. Har en god følelse inden kampen. Er ikke så bekymret som jeg normalt plejer at være inden El Clasico (frygter normalt Madrids held og forsvarsfejl fra vores side) Kun 2 timer og 44 minutter tilbage. Visca Catalunya!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Ville give alt for en fridag i morgen. Sunde mig lige meget udfaldet!
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hej nerver.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

OliverDK skrev:Ståle om Messi :lol: :lol:
»Messi, fordi han har et lidt bredere spektrum. Men det er vel et luksusproblem at vælge mellem de to. De scorer jo næsten lige mange mål og er lige farlige, men jeg synes, at Messi har et lidt større repertoire end Ronaldo. Han kunne godt kæmpe med Nicolai Jørgensen om pladsen som hængende angriber.«
7/9 Superligatrænere som svarede foretrækker Leo fremfor Cristiano.

http://www.bt.dk/fodbold/messi-eller-ro ... el-clasico

Jeg har altid syntes at Ove ikke var den mest intelligent træner (jeg ved ikke hvordan han er som person), og hans udtalelser er et godt eksempel. Jeg mener, det er så "average joe" kommentar omkring Leo og Cristiano. Det er noget fans med meget lidt indsigt i fodbold, siger den slags ting.

Jeg synes til gengæld Thomas Frank er spot on, når han siger;
Ronaldo er måske den bedste fodboldatlet; god med begge ben, god med hovedet, stærk og hurtig.
. Jeg kunne ikke være mere enig. Han er måske den bedste fodboldatlet jeg nogensinde har set, men langt fra den bedste spiller.

Hvad angår kampen, jeg er ret sikker på at det bliver en tæt kamp, hvor de små detaljer vil spille en afgørende rolle. Det bliver dog på ingen måde en storsejr til nogen af holdene, jeg tror det bliver et måls sejr til et af holdene. Jeg åber selvfølgelig det bliver os.

Jeg håber selvfølgelig vi spillet dem uder græstæppet, men jeg tror det ikke.

Og hvilket pres der er på Leos skuldre. Vi har jo før set, at de præstationer som andre ville blive rost til skyerne for, bliver Leo kritiseret for. Efter den kamp og følgende ros, er det kun en pragtpræstation, som vil tilfredsstille folk.

Nerverne er ved at melde sig. Jeg skal ud på en løbetur lige om lidt, forhåbentlig kan en lang løbetur hjælpe på det. Vi ses til kampen!

VISCA EL BARCA!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Suarez85 »

Lige kommet til Nou Camp, varmet op med en god omgang tapas og sangria. Nu vil jeg finde en ekstra lille kop sangria inden jeg tager min plads.

Glæder mig til at få taget min El clasico mødom :D

Kom så Barca - kør dem over!!! God kamp til alle, bliver fucking vildt!!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Suarez85 skrev:Lige kommet til Nou Camp, varmet op med en god omgang tapas og sangria. Nu vil jeg finde en ekstra lille kop sangria inden jeg tager min plads.

Glæder mig til at få taget min El clasico mødom :D

Kom så Barca - kør dem over!!! God kamp til alle, bliver fucking vildt!!
God fornøjelse - uanset hvad så bliver det en konge-oplevelse. Selvom det kan være svært pga. nerverne, som man jo har på en dag som idag, når man er Barca-mand, så husk at nyde det. Det er den slags oplevelser, man lever for.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Jeg har smidt 3 kilo på Real Madrid +0.25 (asian handicap). Det er nødvendigt for at holde en form for balance i mit følelsesliv. Man bliver nødt til at kunne bevare fatningen her i livet :)

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Jesni »

Nogen, der kender et sted til at streame kampen? Eller bliver jeg nød til at give cscports.dk 79 kroner?

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Suarez85 skrev:Lige kommet til Nou Camp, varmet op med en god omgang tapas og sangria. Nu vil jeg finde en ekstra lille kop sangria inden jeg tager min plads.

Glæder mig til at få taget min El clasico mødom :D

Kom så Barca - kør dem over!!! God kamp til alle, bliver fucking vildt!!
For satan Suarez, god fornøjelse! Jeg kom ikke afsted i denne omgang alligevel, men håber for dig (og os andre) at vi smadrer dem :-)
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster