22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10049
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Der skal intensitet og bevægelse til, for at vinde den her kamp. Desuden skal man passe på med at udvise for meget respekt, altså virke underdanig, hvilket kan blive en kæmpe hæmsko. Man skal tro på egne evner og tør at tage chancer. Jeg er faktisk ikke så positiv for kampen. Tror at Real ender med at trække sig sejrrigt ud af det her opgør.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Njr10 »

Jeg håber og tror på en sejr med mere 1 mål. Men vi er før blevet overrasket.

Man bliver sku helt rørt rays første besøg på Camp Nou :glad:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Busquets er med i truppen, man har vel ikke taget ham med, for at lade ham sidde på bænken? Der er ingen tvivl om hvor vigtig en spiller han er for os, især i kampe som disse.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Nói NPO »

Ifølge de spanske aviser skulle Ancelotti være så være så hunderæd for Messi at der sat to mand på ham. Lad os håbe at resten af holdet formår at udnytte den plads det giver.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lille ananas

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om kampen. Har en ok fornemmelse, tror vi vinder. Vi har Messi. Det er der ikke rigtig noget, der kan opveje i regnestykket. Tror på minimum en Suarez kasse.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Bliver den perfekte søndag: Træning inden optaktskampen Liverpool-United, efterfulgt af første runde i Hattrick, så aftensmad, og så Clasico med optakt fra kl. 20.00 med et par af de kolde og lidt lækkert. Bliver en kongesøndag!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Jurij »

"Selvom det først er ved at være tid til, at Real Madrid og FC Barcelona løber ind på New Camp til fodboldens største opgør, så haroptakten til opgøret allerede kørt for fuldt blus i ugevis."

"Desværre for ham ligner det, at Bartra starter ude, så waliseren må finde en anden stakkel at overhale udenom – et fint bud kunne være den altid offensive Jordi Alba, der utvivlsomt vil give plads i bagrummet til Bales lynhurtige stænger."

"...for med en offensiv trio bestående af Neymar, Messi og Suarez vil Barcelona være klar til at sætte tænderne i selv den mindste kødfulde blottelse fra gæsterne."

Fra siden i alle kender til.
Genopbygning status: færdig.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Busquets er med i truppen, man har vel ikke taget ham med, for at lade ham sidde på bænken? Der er ingen tvivl om hvor vigtig en spiller han er for os, især i kampe som disse.
Lægerne siger han er klar:
BREAKING: Sergio Busquets receives the medical green light and is called up for tonight's match.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

Damn, Bussi må have været i Nepal og fået noget af den vildeste naturmedicin kombineret med mindfulness og healing. Og højst sandsynligt en Hobbit-pibe
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Njr10 skrev:Jeg håber og tror på en sejr med mere 1 mål. Men vi er før blevet overrasket.

Man bliver sku helt rørt rays første besøg på Camp Nou :glad:
Nive optaktsvideo med Ray! Den skal lige embeddes:
phpBB [video]


Vi skal vinde i aften og chancer, som vi får en masse af, SKAL omsættes.

James R mangler: Real Madrid mangler i min øjne deres bedste offensivspiller til at destabilisere modstanderen, og det er James Rodriguez. Det kan godt være at CR7 laver mange mål, men James kommer til at være deres bedste offensive spiller snart tror jeg. Glem Ramos og Modric, det er ren hype, de savner for alvor James - som ellers havde fyldt Di Maria hullet flot ud.

Hvis Barca vinder i dag, vil det give dem det afgørende rygstød til at lave noget helt specielt i denne sæson og RM vil blive yderligere slået tilbage på selvtillid og vil ret sikkert påvirke deres CHL chancer og målet om at vinde resten af ligakampene for at sætte Barca under maksimalt pres.

VISCA Barca! Jeg glæder mig så meget til i aften! :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Er først lige stået op nu, men har lyst til at gå i seng igen og sove indtil klokken 20.53.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur. God til at få tankerne om aftenens kamp lidt på standby.

Det bliver godt. Det SKAL blive godt.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af abx »

What? Har Ray ikke været på camp nou før nu?
Próxima Estación.... Parallel!

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Njr10 »

abx skrev:What? Har Ray ikke været på camp nou før nu?

Åbenbart ikke! Det kom sku også bag på mig. Men synes sku det klasse, at manden viser hvor meget det betyder for ham at være en del af barcas historie.
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Njr10 »

rummenigge skrev:
Njr10 skrev:Jeg håber og tror på en sejr med mere 1 mål. Men vi er før blevet overrasket.

Man bliver sku helt rørt rays første besøg på Camp Nou :glad:
Nive optaktsvideo med Ray! Den skal lige embeddes:
phpBB [video]


Vi skal vinde i aften og chancer, som vi får en masse af, SKAL omsættes.

James R mangler: Real Madrid mangler i min øjne deres bedste offensivspiller til at destabilisere modstanderen, og det er James Rodriguez. Det kan godt være at CR7 laver mange mål, men James kommer til at være deres bedste offensive spiller snart tror jeg. Glem Ramos og Modric, det er ren hype, de savner for alvor James - som ellers havde fyldt Di Maria hullet flot ud.

Hvis Barca vinder i dag, vil det give dem det afgørende rygstød til at lave noget helt specielt i denne sæson og RM vil blive yderligere slået tilbage på selvtillid og vil ret sikkert påvirke deres CHL chancer og målet om at vinde resten af ligakampene for at sætte Barca under maksimalt pres.

VISCA Barca! Jeg glæder mig så meget til i aften! :cool:

Er forholdsvis ny på siden, så det ikke lige alt jeg kan finde ud af... Men så er det godt jeg har dig rummenigge :glad:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster