18/3 FC Barcelona - Manchester City

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Drømmer lidt om den der Milan 4-0 kamp, noget af en mentalitet spillerne viste! Giv mig sådan en kamp igen. Jeg tror sq godt at vi kan holde dem fra at score, skulle jeg gætte og gør jeg sjældent, så lyder 3-0 som et rimeligt resultat.
Åh, sikke en kamp det var! Jeg så kampen på en sportsbar i Berlin og sad sammen med et par Barça-fans og foran mig sad en masse Milan-fans. Jeg hoppede og dansede, sang og skrålede og gik helt amok ved det første mål! Og det blev bare vildere og vildere. Det hele endte ud i en hyldest til Messi, hvor jeg (ret beruset) rejste mig op, gik hen til der hvor alle Milan-fansne sad og sang; MEEEEEESSIIIIIIIII MÆÆÆÆÆÆSSIIIIIIIIIIIIII!!!!!! De gik, til sidst. De smilte dog en smule! En gentagelse af den kamp ville være forrygende! :)

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af drømmefodbold »

Vinder vi denne og banker puta i weekenden så må det være tid til et nyt billede af ABX (mener det var ham) iført hestehoved og et eller andet nedsættende om de hvide møgdyr fra hovedstaden.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Sergenten »

zqa skrev:
Sergenten skrev:
Mht. formation er jeg enig i, at Bartra bør starte fremfor Mathieu. Aguero kan hurtigt blive for stor en mundfuld for den usikre franskmand.
Så hellere en uerfaren ung gut? Ja da.
Netop, ja da.

Dog ikke fordi han er ung eller uerfaren, men fordi jeg synes han generelt gør det bedre end Mathieu når han får chancen.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af miklas1911 »

zqa skrev:
Sergenten skrev:
Mht. formation er jeg enig i, at Bartra bør starte fremfor Mathieu. Aguero kan hurtigt blive for stor en mundfuld for den usikre franskmand.
Så hellere en uerfaren ung gut? Ja da.
I CL-sammenhæng er Bartra ikke væsentligt mere uerfaren end Mathieu. Han er desuden langt mere rolig på bolden end Mathieu, som dog omvendt virker som en lidt hårdere og mere kontant spiller. Jeg kan godt se både fordele og ulemper ved at spille både den ene og den anden imorgen. Jeg tror dog, at det bliver Mathieu, alene fordi han ikke spillede i kampen mod Eibar.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Bager »

Jeg håber vi kommer til kampen i morgen med samme indstilling som i England. Det bliver afgørende. Herudover har vi hjemmebanefordel, så det skal simpelthen lykkes.

-----------Ter Stegen-----------
Alves----Piqué----Mathieu----Alba
------------Masch---------------
----Iniesta---Rakitic(Rafinha '60)---
Messi-------------Neymar(Pedro '60)
------------Suarez-------------

Bænk: Bravo, Bartra, Adriano, Rafinha, Roberto, Xavi, Pedro
Fravalgt: Masip, Douglas, Montoya, Sandro, Munir
Skadet: Busquets, Vermalen

Vi har faktisk ret friske ben efter Eibar-kampen, hvor vi fik sparet en del spillere; Alves, Mathieu, Alba, Masch, Iniesta og delvist Neymar.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af emo »

Den frække og lidt satsede ville være med Rakitic på den defensive bagved Xavi som har Ini på sin side, dermed har vi Masch i forsvaret, hvilket også kan være en optakt til RM kampen.

Den sikre ville være Math i forsvaret med Pique. Jeg vil dog gerne have Math begge steder, hvordan er han blevet så uundværlig, kæmpe spiller for os, fucking booozzzzz!

Men altså så virkelig Xavi starte, vi har brug for kontrol, og det kan han stadig.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

Rakitic skal holde sig langt, langt væk hvis han har tænkt sig at spille med samme niveau som imod Eibar. Det var godt nok noget af det værste jeg nogensinde har set, siden Hleb. Pique og Bartra i midterforsvaret, Masche på den defeinsive midt og ellers Xavi og Iniesta. Self MSN. Backsne giver vel også sig selv.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

En kamp gør ikke at rak skal på bænken. Han har været rigtig god siden nytår og han er vigtig for vores midtbane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Storken »

Jeg tror, at vi kan forvente os en lækkerbisken i første halveg, hvis Pellegrini vælger den naive tilgang. Derudover har de Toure tilbage, hvilket vil efterlade rum bagtil, da han er god til at tage løbbene frem i banen, men er langsom om at komme tilbage på sin plads igen. Mit bud er, at vi fører 2-0 ved pausen og vinder 3-1.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Håber du får ret.

Men har en fornemmelse af at vi kommer bagud og resten af kampen bliver pisse spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Guardiola »

Det er angrebet, der kommer til at vinde os kampen, ikke forsvaret. Jeg er ikke tryg ved vores defensiv over for Citys offensiv, særligt Kun. Omvendt er jeg meget fortrøstningsfuld for, at vores offensiv kommer til at score. 2-2. Et af Messi og et af Suarez.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Tolquhon »

Uanset hvad skal City frem og score mindst 2 mål for at have en chance for at gå videre - det må alt andet lige give plads til nogle kontraløb, som vi efterhånden er blevet stærke til. Denne kamp ligger lige til Suarez' højreben (og Messis venstre - men det gør alle kampe jo).

Øl, bøf og bold i vente i aften - en sejr med 2-3 mål i aften vil være en glimrende afsluttende fødselsdagsgave - vamos!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Jurij »

Den skal vindes! Og med 2 mål! Det sker også, City er elendige.
Genopbygning status: færdig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af JonasV »

Jeg kom til at slå en flig af en af mine Barça-kaffekopper imorges. Sidst det skete, satte vi en 2-0 føring over styr på Emirates.

Til gengæld poster Rakitic hunde-billeder på Instagram, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal udlede af disse varsler.


phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster