5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Bager »

Bartomeu: "It looks like there is no break, no fracture," the club chief said afterwards. "But he will be out for some time. It is a slow recovery process."
Kilde: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=AR_FS_3

Jeg synes, det ser ud til at være en forstuvning, hvilket heldigvis ikke er en alvorlig skade. Det tager dog lang tid inden foden er faldet til ro igen - ca 3 uger. Jeg spår, han kan nå at være med til El Clásico.
Visca el Barca

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Culé »

Jonas Schwartz, kommentator og spansk fodbold ekspert tweeter:
Cadena SER meddeler, at Sergio Busquets står foran tre ugers pause. 18 dage til el clásico. Kapløb med tiden. Lægestaben skal arbejde.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jurij »

Det er noget pis. Men jeg er minus nervøs. Mascherano tager let pladsen. Ellers kan Rakitic eller Rafinha rykkes ned. Intet problem.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Culé »

Jeg synes faktisk heller ikke at han rigtig har præsteret de seneste uger. Ved ikke om han har været distraheret af kontraktforhandlingerne måske, men synes han har taget alt for let på det og mistet bolden nogle kritiske steder.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Muddi12345 »

Kan det virkelig passe, at der intet myt er om Busi? Kan ikk finde noget officielt nogle steder, hvor klubben udtaler dig om, hvorvidt det er en forstuvning eller andet og skadens længde.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

De har kun sagt at han misser kampen mod rayo. Men (forholdsvist) troværdige medier skriver at han er ude mellem 3-4 uger. Man vil dog gøre alt for at få ham klar til clasico.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af kklaus »

Busquets, who is recovering from an ankle injury, will probably not be available for the game against Real Madrid on 22 March. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Heartbreaker »

Spin
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jurij »

Det er det værste der skete hos os inden el clasico. Mens at det værste for Madrid er deres ringe spil de sidste få kampe og at James er skadet. Det ville være det samme for dem hvis Ramos blev skadet, så det betyder en del at han er ude for os.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Jurij skrev:Det er det værste der skete hos os inden el clasico. Mens at det værste for Madrid er deres ringe spil de sidste få kampe og at James er skadet. Det ville være det samme for dem hvis Ramos blev skadet, så det betyder en del at han er ude for os.
Ja det ville være synd, hvis han ikke er der til at miste et par bolde og lave tåbelige driblinger på egen banehalvdel
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Visca El Barca »

Haha ej Daluigi, amen altså.

Mener du helt seriøst at det er bedst for os, at han ikke er med mod dem? At hans fravær vil have en positiv indvirkning på vores spil?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Jurij »

Han er essentiel. Selv på hans dårlige dage. Medmindre Mascherano vender 180 grader og spiller en god kamp denne gang. Spiller han som sidst så er sejren på ingen måde sikker.
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Det er virkelig noget pis hvis han ikke når at blive klar. Vores spil er så meget nemmere at lukke ned med masche da han er alt for langsom på bolden.

Kom så Bussi! You can do it!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Haha ej Daluigi, amen altså.

Mener du helt seriøst at det er bedst for os, at han ikke er med mod dem? At hans fravær vil have en positiv indvirkning på vores spil?
Nej det mener jeg ikke. Men jeg er dog uenig i at han er så essentiel som folk konstant påstår. Der er så mange der elsker at rose Busquets, da de føler at han er typen man skal analysere kampe for at forstå vigtigheden af. Dette irriterer mig meget. Især i denne sæson, hvor han vitterligt har været overvejende ringe! For det har han altså.

Jeg mener ikke vores midtbane er bedre uden ham. Men jeg mener heller ikke, at den er meget bedre med ham.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Der er så mange der elsker at rose Busquets, da de føler at han er typen man skal analysere kampe for at forstå vigtigheden af. Dette irriterer mig meget.
Hehe, ja. Typer som Guardiola, del Bosque, Cruyff og Menotti - med andre ord mennesker der helt reelt ikke har forstand på fodbold. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster