Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Det var ikke kun Ronaldo som var på vej i omklædningsrummet. Det var de alle sammen.

Jeg synes, at det er en ligegyldig gestus af Casillas, ikke mindst når han så eklatant havde fejlet, både som målmand og anfører, når det faktisk havde betydning. En hel Real-fans - som det vel handler om - synes det samme.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt synes jeg ikke at man skal glemme at Casillas havde den ene store redning efter den anden hen mod slutningen af kampen. Da kampen var ovre sad jeg reelt med en følelse af at han havde reddet deres røv, for forsvaret og midtbanen sejlede bare så meget, at Schalke uden nogen problemer kunne tilspille sig store chancer. Jeg tror Real Madrid var røget ud med Keylor Navas på mål.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Kubala skrev:Skulle CR have blevet på banen? Skulle Casillas måske have droppet at gestikulere til CR om at blive på banen? Måske skulle CR have blevet og måske skulle Casillas have henvendt sig på en anden måde eller helt droppet det.
Hvis jeg var Casillas, havde jeg nok bare ladet medspillerne passe sig selv, men hvis jeg nu følte, at det var mig påtvunget at samle holdet, så de kunne modtage buhråbene, så havde jeg næppe løbet rundt, gestikuleret vildt, hevet i Iscos trøje, osv. som Casillas gjorde. Det var sket lidt mindre demonstrativt.

Og så synes jeg i øvrigt også, at det er latterligt, at Real Madrid-fansene buher.
Senest rettet af Flax_Generous ons mar 11, 2015 3:10 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Blaugrana92 skrev:Jeg tror Real Madrid var røget ud med Keylor Navas på mål.
Det er selvfølgelig ren spekulation, men jeg tror ikke, at Navas havde lukket de to første mål ind. Og han havde i det mindste nok også kastet sig efter det tredje mål.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Ja, CR var ikke den eneste, der forlod banen, men måske den største stjerne på banen, og derfor ville Casillas måske have, at de store stjerner blev på banen og viste sammenhold. Hvem ved?

Synes at det er mærkeligt at bruge: "En hel del Real-fans mener sådan", så derfor er det legitimt at mene, at den ene part er mere forkert på den end den anden, eller den ene part fuldkommen forkert på den, mens den anden slet ikke er det. Men ja, det er lidt ligegyldigt for vores vedkommende, eller det synes jeg i hvert fald.

Måske var det bedst, at Casillas var blevet alene på banen og taget imod buh-råbene, da han svigtede mest på aftenen.
Senest rettet af Kubala ons mar 11, 2015 2:53 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Helt enig med Blaugrana92. Man gør som anføreren siger. Han er valgt af truppen som han også fungerer som talsmand for. Hvordan man præsterer på banen, gør ikke at man får særlige privilegier som spiller eller mister særlige privilegier som anfører.
Visca el Barca

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Bager skrev:Helt enig med Blaugrana92. Man gør som anføreren siger. Han er valgt af truppen som han også fungerer som talsmand for. Hvordan man præsterer på banen, gør ikke at man får særlige privilegier som spiller eller mister særlige privilegier som anfører.
Det kunne også tænkes, at Casillas i stedet vælger sine kampe med lidt omhu. Eller måske fokuserer lidt på at hjælpe holdet når det brænder på i stedet for at lege politibetjent efter kampen.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:
Kubala skrev:Skulle CR have blevet på banen? Skulle Casillas måske have droppet at gestikulere til CR om at blive på banen? Måske skulle CR have blevet og måske skulle Casillas have henvendt sig på en anden måde eller helt droppet det.
Hvis jeg var Casillas, havde jeg nok bare ladet medspillerne passe sig selv, men hvis jeg nu følte, at det var mig påtvunget at samle holdet, så de kunne modtage buhråbene, så havde jeg næppe løbet rundt, gestikuleret vildt, hevet i Iscos trøje osv. som Casillas gjorde. Det havde sket lidt mindre demonstrativt. Fjollet og småflabet.

Og så synes jeg i øvrigt også, at det er latterligt, at Real Madrid-fansene buher.

Ja, han kunne sikkert have gjort det anderledes, måske ikke så demonstrativt.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Flax_Generous skrev:
Bager skrev:Helt enig med Blaugrana92. Man gør som anføreren siger. Han er valgt af truppen som han også fungerer som talsmand for. Hvordan man præsterer på banen, gør ikke at man får særlige privilegier som spiller eller mister særlige privilegier som anfører.
Det kunne også tænkes, at Casillas i stedet vælger sine kampe med lidt omhu. Eller måske fokuserer lidt på at hjælpe holdet når det brænder på i stedet for at lege politibetjent efter kampen.
Hvad skulle der ligge til grund for at påstå, at han ikke har ville hjælpe holdet under kampen? Hvad skulle hans interesserer være i det?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

PuyolErGud skrev:Hvad skulle der ligge til grund for at påstå, at han ikke har ville hjælpe holdet under kampen? Hvad skulle hans interesserer være i det?
Jeg har ikke påstået, at Casillas ikke ville hjælpe, men at han rent faktuelt ikke gjorde det. For en sjælden gangs skyld gik Ronaldo faktisk forrest med en ok arbejdsindsats (og to mål).

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Men nok om det. Hvis Real Madrids fans - som Casillas vel rettede sin gestus imod - synes, at det var fjollet og småflabet, så var det jo formentlig en fejldisposition af Casillas.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: Champions league

Indlæg af Luis Enrique »

I aften skulle PSG også gerne ekspedere Chelsea ud. Jeg kan allerede se Cavani juble over scoringen til 1-0.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:Men nok om det. Hvis Real Madrids fans - som Casillas vel rettede sin gestus imod - synes, at det var fjollet og småflabet, så var det jo formentlig en fejldisposition af Casillas.

Hvem er disse fans? Er det fans på stadionet? Fans i Spanien? Eller er det bare danske Real-fans?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Luis Enrique skrev:I aften skulle PSG også gerne ekspedere Chelsea ud. Jeg kan allerede se Cavani juble over scoringen til 1-0.
Billede

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skrev:I aften skulle PSG også gerne ekspedere Chelsea ud. Jeg kan allerede se Cavani juble over scoringen til 1-0.
Det er desværre en ønsketænkning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 67 gæster