Adnan Januzaj

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Visca El Barca »

Nægtede at afskrive ham? Hvor henne? Jeg kan kun se at nogle skriver Bojan havde en rigtig god sæson som 17 årig og samtidig bruger ham som et eksempel. At det i fodbolden er ekstrem svært at forudsige noget som helst, Bojan blev ikke til den spiller, man troede han ville blive. Det er da at afskrive ham rigtig meget? Du valgte så at nærmest håne folk for denne holdning og kastede dig ud i at Januzaj var et større talent end Neymar, at Bojan aldrig har spillet godt og aldrig har været god nok osv osv.

Det er derfor man svarer tilbage, som man gør. Men nok om det. Lad os komme videre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:I nægtede at afskrive ham. Jeg skal nok afskrive ham og indrømme han er ringe om 2 år. 22 år er mit loft for at en spiller skal have vist klassen. Når en spiller er 23 år skal han tilføje noget til spillet eller sælges. Denne regel gælder også Adnan! Om 2 år skal jeg nok melde ham ringe.
Der er vist ikke nogen der har nægtet at afskrive Bojan de sidste 3-4 år. Men klart, i foråret 2010, da han reelt lige havde slået Zlatan af holdet, ville jeg absolut ikke afskrive ham.

Nu bliver det en lidt anden debat, men igen vil jeg altså påpege, at det er tidligt at afskrive en spiller som 22-årig. Drogba slog igennem som 25-årig i Marseille. Pedro blev først hevet op på førsteholdet som 22-årig.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Jurij »

Jeg fatter bare ikke at i hænger jer i det. Det skete for over 1 år siden. Jeg kan ærlig talt ikke engang huske hvem der skrev hvad. Jeg kan ikke engang undskylde for mulige fejl, da jeg ingenting husker fra den diskussion. Det kan være jeg var led. Jeg husker det ikke, men det ligner nu ikke mig at være det.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Adnan Januzaj

Indlæg af Alcantara »

Luis Enrique skrev:Rijkaard var en vigtig mand for klubben på et meget afgørende tidspunkt. Hans afdæmpede væremåde, hans gode analytiske evner - som i det glimrende citat - var lige hvad klubben havde brug for i 2003.
En af de bedste beslutninger klubben foretog sig dengang. Jeg vil altid være Rijkaard taknemlig for sin del i vores genoprejsning. Det er en skam at han ikke har fået mere ud af sin trænerkarriere efter han forlod os. Med tanke på Milans nuværende tilstand, kunne han egentlig godt være løsningen for dem, nu når jeg tænker over det.
Blaugrana92 skrev:Nu bliver det en lidt anden debat, men igen vil jeg altså påpege, at det er tidligt at afskrive en spiller som 22-årig. Drogba slog igennem som 25-årig i Marseille. Pedro blev først hevet op på førsteholdet som 22-årig.
Klose, Toni, Di Natale, Ian Wright, Vidic, Makélélé, Redondo, Thiago Silva, osv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster