TV-Serier

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Angora By Night kan også noget. Jeg elsker Carsten Mølby. Ok.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Angora By Night kan også noget. Jeg elsker Carsten Mølby. Ok.
phpBB [video]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

Haha, han er skarp til geografi. Og jeg elsker at Pedro er hans svoger.

BilledeBillede

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af emo »

Sidste SoA afsnit på zulu nu, ser det lige igen. Gåsehud, fucking fedt! Oooh hvor jeg dog savner den serie.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Sidste SoA afsnit på zulu nu, ser det lige igen. Gåsehud, fucking fedt! Oooh hvor jeg dog savner den serie.
Jeg er igang med at se sidste sæson på Popcorn-Time. Har fri imorgen, så regner med at blive færdig inden så længe. Fantastisk serie, det bliver underligt når den slutter.. :razz:

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

OliverDK skrev:Gik lige i nostalgi-mode og begyndte at se Drengene fra Angora. Hold kæft hvor er det sjovt efter så mange år.
Når mine venner jeg og kommer først i gang kan vi citere i timevis fra Angora. Det bliver bedre med tiden. Rockerne er i øvrigt det bedste satire fra Danmark efter min mening.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Badabing skrev:
OliverDK skrev:Gik lige i nostalgi-mode og begyndte at se Drengene fra Angora. Hold kæft hvor er det sjovt efter så mange år.
Når mine venner jeg og kommer først i gang kan vi citere i timevis fra Angora. Det bliver bedre med tiden. Rockerne er i øvrigt det bedste satire fra Danmark efter min mening.
Haha, har det på samme måde med en stor gruppe af mine venner! Hvis man har fået lidt at drikke og ser en masse af Drengene fra Angora, eller Angora by Night, så er der garanteret grineflip. ELSKER Jan Krappe og Carsten Mølby, to vanvittige karakterer! Uden tvivl noget af det sjoveste der har været på dansk tv. I love it.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af OliverDK »

Men det er seriøst genialt at gense det originale Drengene fra Angora efter så mange år! Var jo kun en lille dreng, da det blev sendt på DR2.
Henning Primdahl er 100 gange sjovere end jeg husker. Henrik Solgård er fuldstændig genial. Lars Allan er bare Baune <3

"Hvor' du fra? Jeg' fra Baune!"

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

OliverDK skrev:Men det er seriøst genialt at gense det originale Drengene fra Angora efter så mange år! Var jo kun en lille dreng, da det blev sendt på DR2.
Henning Primdahl er 100 gange sjovere end jeg husker. Henrik Solgård er fuldstændig genial. Lars Allan er bare Baune <3

"Hvor' du fra? Jeg' fra Baune!"
Når man selv kommer fra Midt/Vestjylland, så er det overraskende tit man har haft en samtale i byen med sådan nogle typer som Baune. Det er helt skræmmende, så godt det passer
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af JonasV »

FC Midt-jylla-aand!

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

Dér i svinene hvor Baune har en diskussion med sig selv og kameraet om, hvem der er mest "psyko".... Kæft det er godt.

Eller hans drøm om Boogie-værtinden. "Så li plusli så kneppet vi bar hel vild meget". Vil se Svinene igen.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Badabing »

BarçaDK skrev:Dér i svinene hvor Baune har en diskussion med sig selv og kameraet om, hvem der er mest "psyko".... Kæft det er godt.

Eller hans drøm om Boogie-værtinden. "Så li plusli så kneppet vi bar hel vild meget". Vil se Svinene igen.
Hvilket afsnit er det? :lol: Der hvor han snakker om hvem der er mest psyko. Det siger mig et eller andet, men kan ikke huske helt præcis i hvilken anledning han siger det i.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vil fandme også hjem og se Svinene. "du har fået ring i * øret!"
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: TV-Serier

Indlæg af BarçaDK »

Badabing skrev:
BarçaDK skrev:Dér i svinene hvor Baune har en diskussion med sig selv og kameraet om, hvem der er mest "psyko".... Kæft det er godt.

Eller hans drøm om Boogie-værtinden. "Så li plusli så kneppet vi bar hel vild meget". Vil se Svinene igen.
Hvilket afsnit er det? :lol: Der hvor han snakker om hvem der er mest psyko. Det siger mig et eller andet, men kan ikke huske helt præcis i hvilken anledning han siger det i.
Det er i allerførste afsnit hvor Mini afprøver sit nye hjemmelavede våben! :grin:
Heartbreaker skrev:Jeg vil fandme også hjem og se Svinene. "du har fået ring i * øret!"
Hahaha, "Glenn har valgt at få et ring i det øre der sender det signalement at man er hummus". Eller noget.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: TV-Serier

Indlæg af kklaus »

Soon...

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster