24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Nå, jeg er tilfreds med 2-1 - godt udgangspunkt til returen. Og Messi må bare til at sparke dødbolde med højrebenet...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal også huske på, vi vandt 2-1 på udebane, ikke hjemmebane. De får ikke et ben til jorden på Camp Nou.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:Nå, jeg er tilfreds med 2-1 - godt udgangspunkt til returen. Og Messi må bare til at sparke dødbolde med højrebenet...
Det underlig var, at han valgte at heade på returen. Han havde jo alverdens tid, han kunne have tæmmet den og trillet den i mål, men shit happens.

Vi SKAL videre med det udgangspunkt. Ellers er det ikke godt nok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg er lidt træt af at de bliver ved med at sige, at City skulle have stillet op i første halvleg som i anden halvleg. Som jeg så det spillede City ikke et hak bedre, det var bare Barca der skruede fuldstændig ned for energi niveauet. Jeg følte at de i første halvleg spillede omkring de 80% og i anden halvleg skruede drastisk ned.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Problemet ved den svagere anden halveg er, at den alt andet end lige bør give City blod på tanden. Kampen er ikke afgjort; begynder de 2. kamp, lige som de begyndte 2. halveg, så kan det blive langt mere spændende end nødvendigt. De fik et værdifuldt mål og Messis gyldne chance for nærmest at lukke kampen glippede totalt.

Når det så er sagt, så er der nu en del at glæde sig over. Ved siden af det sædvanlige yder Piqué og Rakitic gode indsatser; førstnævnte er så sandelig tilbage i eliten, ikke mindst kontrasteret til den ellers så berømmede Kompanys sløje indsats. City er i det hele taget et latterligt hold, ikke mindst taget alle de milliarder, der er hældt i det, i betragtning.
Senest rettet af Luis Enrique ons feb 25, 2015 12:09 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Visca El Barca skrev:
Tolquhon skrev:Nå, jeg er tilfreds med 2-1 - godt udgangspunkt til returen. Og Messi må bare til at sparke dødbolde med højrebenet...
Det underlig var, at han valgte at heade på returen. Han havde jo alverdens tid, han kunne have tæmmet den og trillet den i mål, men shit happens.

Vi SKAL videre med det udgangspunkt. Ellers er det ikke godt nok.
Måske går han efter en ny rekord - flest hovedstødsmål fra straffespark. Men det har lange udsigter med den præcision...

Edit: Iøvrigt glimrende at se, hvor overvurderede Nasri og Silva er - jeg så dem stort set ikke i dag...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca der er vel ingen der siger at resultatet ikke var godt? Men 1-3 havde dog været meget bedre og messi har været svag fra pletten i længere tid. Så selvfølgelig er folk irriteret over det. Er dog sikker på at man har en anden fornemmelse i morgen. Og ydermere kan det forhåbentligt holde spillerne klar i returen for den er ikke lukket endnu. Et hurtigt mål til city og så er den åben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

@OptaJohan: 10 - All four CL games in which Lionel Messi completed 10+ dribbles came against English teams (Man Utd 2x, Arsenal, Man City). Lord.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Ja, men ville han kunne gøre det på en regnfuld torsdag i Stoke?......................................................

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20426
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1086 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
@OptaJohan: 10 - All four CL games in which Lionel Messi completed 10+ dribbles came against English teams (Man Utd 2x, Arsenal, Man City). Lord.
Bum. Så må engelske fans godt lukke røven med at Leo ikke kan en skid mod engelske hold.

Jeg er sgu glad for sejren, havde ikke regnet med at vi ville vinde, men første halvleg var rigtig flot. Anden halvleg alt for rodet og ukoncentreret, men 2-1 på Etihad er rigtig fint.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquen;

Jeg ærger mig også over det brændte straffespark, jeg synes dog folk overdriver i deres kritik. Det var bare det, men måske har de ret. Jeg lader den ligge her.

Brombz;

Noget af æren går til City, men du har fuldstændig tet, Barca spiller bare en typisk Barca kamp på engelsk jord. Udspiller sin modstander i første halvleg, men af en eller anden mærkelig grund, vælger de at tage kollektiv lur midt på banen i anden. Det skal med. City kunne aldrig spille fra start som dr gjorde i anden, årsagen er simpel. Barca gav dem ikke luft, ikke et ben til jorden og udspillede dem på alle led og kanter. Man skal være idiot på Preben Elkjær niveau for at mene andet.

Nu til fun fact. Ved i hvor mange straffespark Leo har brændt i C.L? 3. Det er mindre end hvad Van Nistelrooy har brændt, og præcis samme antal som Figo og Cristiano.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af SirJonas »

Vi skal sku træne straffespark, skal vi.
Kæft hvor er ineffektive i den disciplin.


Men stærk førstehalveg. Dårlig anden halvleg. Jeg er godt tilfreds resultatmæssigt, spillemæssigt ikke helt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tolquhon skrev:
Visca El Barca skrev:
Tolquhon skrev:Nå, jeg er tilfreds med 2-1 - godt udgangspunkt til returen. Og Messi må bare til at sparke dødbolde med højrebenet...
Det underlig var, at han valgte at heade på returen. Han havde jo alverdens tid, han kunne have tæmmet den og trillet den i mål, men shit happens.

Vi SKAL videre med det udgangspunkt. Ellers er det ikke godt nok.
Måske går han efter en ny rekord - flest hovedstødsmål fra straffespark. Men det har lange udsigter med den præcision...

Edit: Iøvrigt glimrende at se, hvor overvurderede Nasri og Silva er - jeg så dem stort set ikke i dag...

Ja, stakkels mand. Der er jo heller ikke flere rekorder tilbage. Han har det kedeligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu til fun fact. Ved i hvor mange straffespark Leo har brændt i C.L? 3. Det er mindre end hvad Van Nistelrooy har brændt, og præcis samme antal som Figo og Cristiano.
Hehe ja den er lidt sjov. Mit problem er så ikke messi fra pletten generelt men i de sidste stykke tid. Mener at have læst at han har brændt 5 ud af 10 hvilket selvfølgelig på ingen måder er godt nok.

Til hvad du ellers skriver så er jeg helt sikker på at jeg er glad i morgen over resultatet. Meeen hvor ville 1-3 dog være et genialt resultat.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Iøvrigt var Sir Alex Ferguson tilstede på Etihad. Non ikke han hyggede sig gevaldigt i første halvleg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster