Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jamial »

Storken skrev:
Jamial skrev:
ladislau skrev:Omvendt, så må spillerne også forholde sig til, at der ingen penge er i DBU's kasse.
De har jo skåret liga landsholdet væk, og man skal jo ikke gældsættelse sig, for at køre et landshold. Det er jo helt urimeligt.
Når man tager resultaterne med, som spillerne jo også er ansvarlige for, og som har indflydelse på indtjeningen. Så har jeg ualmindeligt svært ved at se, hvorfor man ikke kan indrette sig efter forholdene.
Jeg bestridder såmænd heller ikke at spillerne nok burde acceptere en lønnedgang. Det er DBUs forhandlingsstrategi, og deres retorik i medierne, jeg bestrider. Det ligner KL mod lærerne. ><
Jeg har begge gange håbet, at arbejdsgiverne har trynet fagforeningerne :-)
Du er en sær snegl. Hvorfor? :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Jamial skrev:
Storken skrev:
Jamial skrev:
ladislau skrev:Omvendt, så må spillerne også forholde sig til, at der ingen penge er i DBU's kasse.
De har jo skåret liga landsholdet væk, og man skal jo ikke gældsættelse sig, for at køre et landshold. Det er jo helt urimeligt.
Når man tager resultaterne med, som spillerne jo også er ansvarlige for, og som har indflydelse på indtjeningen. Så har jeg ualmindeligt svært ved at se, hvorfor man ikke kan indrette sig efter forholdene.
Jeg bestridder såmænd heller ikke at spillerne nok burde acceptere en lønnedgang. Det er DBUs forhandlingsstrategi, og deres retorik i medierne, jeg bestrider. Det ligner KL mod lærerne. ><
Jeg har begge gange håbet, at arbejdsgiverne har trynet fagforeningerne :-)
Du er en sær snegl. Hvorfor? :)
Daluigi er skolelærer :twisted:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Jamial skrev:
Storken skrev:
Jamial skrev:
ladislau skrev:Omvendt, så må spillerne også forholde sig til, at der ingen penge er i DBU's kasse.
De har jo skåret liga landsholdet væk, og man skal jo ikke gældsættelse sig, for at køre et landshold. Det er jo helt urimeligt.
Når man tager resultaterne med, som spillerne jo også er ansvarlige for, og som har indflydelse på indtjeningen. Så har jeg ualmindeligt svært ved at se, hvorfor man ikke kan indrette sig efter forholdene.
Jeg bestridder såmænd heller ikke at spillerne nok burde acceptere en lønnedgang. Det er DBUs forhandlingsstrategi, og deres retorik i medierne, jeg bestrider. Det ligner KL mod lærerne. ><
Jeg har begge gange håbet, at arbejdsgiverne har trynet fagforeningerne :-)
Du er en sær snegl. Hvorfor? :)
Daluigi er skolelærer :twisted:
Men har du set det vaskebræt han render rundt med?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Daluigi »

Nu var det ikke lønnen der var et issue, i KL's sindsyge håndtering af lærernes arbejdstid.

Og ja jeg har et vaskebræt. Deal with it
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:Nu var det ikke lønnen der var et issue, i KL's sindsyge håndtering af lærernes arbejdstid.

Og ja jeg har et vaskebræt. Deal with it
Det er også fuldstændig vanvittigt, at lærerne skal opholde sig på skolen i normal arbejdstid 37 timer om ugen. Hvilke andre brancher arbejder under lignende kummerlige kår? Derudover må skolelederen fremadrettet bestemme hvad lærerne faktisk skal foretage sig, når de er på arbejde. Jeg har aldrig set mage. Jeg kan heller ikke begribe, hvordan det skal kunne lade sig gøre, at lærerne skal undervise 25 lektioner af 45min om ugen. Det er jo næsten halvdelen af deres arbejdstid, hvor de faktisk skal gøre det de er ansat til.

Jeg er mildest talt oprørt over, hvordan vi behandler vores hårdtarbejdende skolelærer...

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Siger du at de hidtil har været på en badeferie?
Allez...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jamial »

Storken skrev:
Daluigi skrev:Nu var det ikke lønnen der var et issue, i KL's sindsyge håndtering af lærernes arbejdstid.

Og ja jeg har et vaskebræt. Deal with it
Det er også fuldstændig vanvittigt, at lærerne skal opholde sig på skolen i normal arbejdstid 37 timer om ugen. Hvilke andre brancher arbejder under lignende kummerlige kår? Derudover må skolelederen fremadrettet bestemme hvad lærerne faktisk skal foretage sig, når de er på arbejde. Jeg har aldrig set mage. Jeg kan heller ikke begribe, hvordan det skal kunne lade sig gøre, at lærerne skal undervise 25 lektioner af 45min om ugen. Det er jo næsten halvdelen af deres arbejdstid, hvor de faktisk skal gøre det de er ansat til.

Jeg er mildest talt oprørt over, hvordan vi behandler vores hårdtarbejdende skolelærer...
Jeg snakker overhovedet ikke om hvad der kom ud af den reform. Jeg snakker om måden det blev gjort på. Det har intet at gøre med hvilke forhold de havde før eller nu. KL/Regeringen sked på lærerne og på dansk forhandlingstradition.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Ulle stopper efter 16, og den her gang 4 goooood!

Dejligt pic,
Billede
Allez...

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Belitime »

Bendtner er simpelthen verdensklasse! Når han for tillid fra holdet og træneren.
Eriksen var usynlig hele kampen, også skaber han lige 2 clear cut chancer i træk til sidst.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Dækning af landskampen (Kanal 5 & 6'eren) har været rigtig god. Det er sgu befriende at se, når man er vant til Viasat, der henvender sig til laveste fællesnævner. Derudover bed jeg mærke i, at Brian Laudrup var i tvivl om, hvorvidt hans bror ville tage trænertjansen i 2016. Det kunne godt tyde på, at vi skal kigge mod Hjulmand eller Wieghorst.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Glem alt om Wieghorst, han skal føre De Hvii'e til mesterskaber i lange baner. Ok, måske ikke.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af zqa »

Svært når man ikke en gang kan rykke op fra 1 division. :cool:
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Flot mål Neymar, lad os håbe at han kan viderebringe den træfsikkerhed til Barca igen, han har ikke ligefrem været skarp her på det seneste.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Det var så Alba's tur til blive ramt af landsholds-virusen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Jordi Alba injured. It seems muscular and not very serious, but he has to be replaced. We’ll see.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster