Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1393 gange
- Blevet takket: 1843 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 285 gange
- Blevet takket: 836 gange
Re: Champions league
Haha, jeg tror ikke jeg gider at se anden halvleg, ej heller Shakhtar-Bayern. Tror jeg fyrer op for Ultimate Team eller GTA!rummenigge skrev:Jeg plejer feberen med Barca - PSG, en langt mere underholdende kamp - kampen som kan blive definerende for LEs sæson. Det kan varmt anbefalesFCBarcelonaChr skrev:Føj, hvor er det ulækkert.
- Heartbreaker
- Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
- Har takket: 132 gange
- Blevet takket: 720 gange
Hvorfor kan Bayern ikke lige være foran med to?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt
-
Hvordan ser dit FUT ud for tiden, Chris? Post det evt. lige i FIFA-trådenFCBarcelonaChr skrev:Haha, jeg tror ikke jeg gider at se anden halvleg, ej heller Shakhtar-Bayern. Tror jeg fyrer op for Ultimate Team eller GTA!rummenigge skrev:Jeg plejer feberen med Barca - PSG, en langt mere underholdende kamp - kampen som kan blive definerende for LEs sæson. Det kan varmt anbefalesFCBarcelonaChr skrev:Føj, hvor er det ulækkert.

- FCBarcelonaChr
Jeg er ikke lige så god som jer andre...JonasV skrev:Hvordan ser dit FUT ud for tiden, Chris? Post det evt. lige i FIFA-trådenFCBarcelonaChr skrev:Haha, jeg tror ikke jeg gider at se anden halvleg, ej heller Shakhtar-Bayern. Tror jeg fyrer op for Ultimate Team eller GTA!rummenigge skrev:Jeg plejer feberen med Barca - PSG, en langt mere underholdende kamp - kampen som kan blive definerende for LEs sæson. Det kan varmt anbefalesFCBarcelonaChr skrev:Føj, hvor er det ulækkert.

- FCBarcelonaChr
-
Eller:A$AP skrev:Elsker den musik de spiller, når de score! Vi burde gøre det samme og spille noget af Pinto's musik, bare for sjov..