Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af FCBarcelonaChr »

BarçaDK skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Det er vel ok? Synes dog stadig han ser lidt buttet ud ;-)
Har jeg også tænkt på når han løber, men trænerstaben siger at han er i forrygende form.
Men det er vel samme team som godkendte Vermaelen!!
.. under indflydelse af euforiserende stoffer.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

BarçaDK skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Det er vel ok? Synes dog stadig han ser lidt buttet ud ;-)
Har jeg også tænkt på når han løber, men trænerstaben siger at han er i forrygende form.
Men det er vel samme team som godkendte Vermaelen!!
Vermaelen blev eftersigende ikke godkendt, men tvunget igennem af Zubi.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af mathi »

First 16 games with Barcelona > Neymar: 4 goals + 8 assists, Luis Suarez: 5 goals + 9 assists #fcblive [via @barca19stats]

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af kklaus »

Most Chances created for Barcelona 2014/15

Messi 84
Suarez 36
Xavi 30
Iniesta 29
Alba 28
Alves 28
Neymar 27
Rakitic 26
Pedro 21
Rafinha 16
Jeg er egentlig ret fortrøstningsfuld mht. Suárez. På trods af urimeligt dårlige første gangs berøringer, håbløs spilforståelse og et hav af dårlige afslutninger, så bidrager han altså stadig med meget.

Og hans first touch, skarphed og spilforståelse kan jo nærmest kun blive bedre med tiden.
Giv mig min sko tilbage, røv!

BarçaDK

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Enig, kklaus. Det der er mest frustrerende ved Suárez er at se, hvor lidt der skulle til for at han spillede mere eller mindre på Neymars niveau.

Til gengæld sidder jeg med en følelse af, at der ikke skal meget til før han baller. Det han fucker op kan han jo godt.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jamial »

BarçaDK skrev:Enig, kklaus. Det der er mest frustrerende ved Suárez er at se, hvor lidt der skulle til for at han spillede mere eller mindre på Neymars niveau.

Til gengæld sidder jeg med en følelse af, at der ikke skal meget til før han baller. Det han fucker op kan han jo godt.
Mindre frustrerende og mere skræmmende er det dog, at hvis han faktisk kommer op på det niveau, så har Barca de tre bedste angribere i Europa, og de fungerer faktisk sammen på banen på samme tid. :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Det går virkelig den rigtige vej. Hans berøringer har været meget bedre i de sidste kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:
BarçaDK skrev:Enig, kklaus. Det der er mest frustrerende ved Suárez er at se, hvor lidt der skulle til for at han spillede mere eller mindre på Neymars niveau.

Til gengæld sidder jeg med en følelse af, at der ikke skal meget til før han baller. Det han fucker op kan han jo godt.
Mindre frustrerende og mere skræmmende er det dog, at hvis han faktisk kommer op på det niveau, så har Barca de tre bedste angribere i Europa, og de fungerer faktisk sammen på banen på samme tid. :razz:
Efter min mening er Suarez allerede en af vores vigtigste spillere. Han er en ledertype og altid et problem for modstanderne.

Han skal lige vænne sig til at der er mindre plads til ham når han spiller for Barca end i PL. Så skal målene nok komme og boldtabene minimeret.

Forbliver MSN nogenlunde skadesfrie så bliver der skrevet historie. Suarez er gal og genial ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Sergenten »

Suarez klarer sig blændende set ifht. de vilkår han kom til klubben under.

Som jeg tidligere har nævnt, så er det ikke første gang at en magisk spiller kommer til Barca og ligner et flop umiddelbart. Neymar blev der tvivlet på, det samme med Alexis. Begge har bevist at de i dén grad var gode nok, da de lærte Barca systemet at kende inkl. deres medspillere.

Suarez spiller allerede super godt. Jeg synes det siger utroligt meget om hans niveau, at han er så afgørende i kampene på trods af, at det er åbenlyst for enhver at han stadig ikke har fundet sig til rette i taktikken og systemet endnu.

Synes dog den mere direkte spillestil vi har set på det seneste har set ud til at passe ham fint.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Hvis han så bare ikke havde brændt nogle af sine chancer og tæmmet bolden lidt oftere, forestil jer så hvad der ville blive skrevet om ham, puha tør ikke at tænke. Måske meget godt at han starter blødt.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:Hvis han så bare ikke havde brændt nogle af sine chancer og tæmmet bolden lidt oftere, forestil jer så hvad der ville blive skrevet om ham, puha tør ikke at tænke. Måske meget godt at han starter blødt.

Jeg tror det er noget diktatoren har sagt til ham.. Han skal spille meget dårligt for at få diktatoren til at shine. Problemet er bare er Suarez bundniveau er så højt at han bliver kampafgørende selvom han bevidst prøver at spille dårlig.


Diktatoren er også indblandet i mordet på JFK

Det er noget sammenspist noget, det her.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Sir Suiram »

Fritte skrev:Ny bide episode?

Klippet er for uskarpt til at konkludere noget, selvom det er et sjovt 'vip' med hovedet nedad - men han kan også bare ha' flyttet hovedet for at vifte den hånd, han får stukket i hovedet, væk. Håber jeg!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Argentinsk kød er også dejligt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Haha hvor latterligt. Han får en hånd op i hovedet og skubber den væk. Man ser hvad man vil se.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster