11/2 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Villarreal
Copa del Rey
11. Februar - 20.00
TV: 6'EREN
Wennerberg
Forum Admin

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

Det vælter rundt med vigtige kampe for tiden. Sådan næsten, i hvert fald.
Ville være så rart med et godt, sikkert udgangspunkt, så der kan spares i returen. Meeeeen, lige nu er det svært at forestille sig at den gule ubåd ikke kommer til at sejle hjem med udebanemål på kontoen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

2-0 ville være rart.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

At holde Villarreal er viltalt!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1081 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har først fri kl. 2030, så... perfekt optakt til kampen!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af miklas1911 »

Er mere nervøs for Villarreal på Camp Nou, end jeg var for Athletic på San Mames, så denne gang er jeg forståelig, når alle pessimisterne kommer frem og siger, at vi skal tage kampen seriøst. 3-2 kampen er dog forhåbentligt stadig frisk i erindringen hos drengene, så de ved, hvad der venter dem, og så er det trods alt årets (og LEs) første finaleplads, der er på spil, så mon ikke, at vi ser en stærk opstilling og en stærk opbakning på lægterne.

MaTS
Alves (har alligevel karantæne i næste ligakamp) - Pique - Masch - Alba (eller Adriano, hvis Alba har brug for en puster)
Rakitic - Busquets - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og så må vi spare lidt folk på søndag hjemme mod Levante, hvis der er folk, der har behov for en slapper. Det er to vigtige uger vi går ind i nu her med 2 x Villarreal i CdR, Malaga hjemme i ligaen og City ude i CL, så det kommer til at blive hektisk for nogle af de bærende kræfter anyways. Lad os håbe, at vi kan holde formen i de uger, for så kan vi sagtens komme fornuftigt igennem et hektisk program.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal holde Villarreal fra at score så vi må spille en lidt "rolig" kamp. Masser af kontrol på midten (haha som om det kommer til at ske) og så må vi se om messi, ney eller suarez kan trylle os til et par kasser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Njr10 »

miklas1911 skrev:Er mere nervøs for Villarreal på Camp Nou, end jeg var for Athletic på San Mames, så denne gang er jeg forståelig, når alle pessimisterne kommer frem og siger, at vi skal tage kampen seriøst. 3-2 kampen er dog forhåbentligt stadig frisk i erindringen hos drengene, så de ved, hvad der venter dem, og så er det trods alt årets (og LEs) første finaleplads, der er på spil, så mon ikke, at vi ser en stærk opstilling og en stærk opbakning på lægterne.

MaTS
Alves (har alligevel karantæne i næste ligakamp) - Pique - Masch - Alba (eller Adriano, hvis Alba har brug for en puster)
Rakitic - Busquets - Iniesta
Messi - Suarez - Neymar

Og så må vi spare lidt folk på søndag hjemme mod Levante, hvis der er folk, der har behov for en slapper. Det er to vigtige uger vi går ind i nu her med 2 x Villarreal i CdR, Malaga hjemme i ligaen og City ude i CL, så det kommer til at blive hektisk for nogle af de bærende kræfter anyways. Lad os håbe, at vi kan holde formen i de uger, for så kan vi sagtens komme fornuftigt igennem et hektisk program.
Enig, enig og enig... Havde på fornemmelsen, at Bilbao ikke ville skabe de store problemer for os. De fik Lov til at score, men det ændrede ikke på at vi fik det vi kom efter... Men hvor bliver det vigtigt, at Villarreal ikke får lov til at score et eneste mål, det self letter sagt end gjort! Vi så jo alle hvad der skete sidst vi mødte dem. De vil nok forsøge at gribe kampen an, på samme måde som sidst... For kan de få samme resultat, så er de nok glade. Drømmescenariet ville jo være, hvis vi vandt 4/5-0, men det ville ikke gøre mig spor, hvis vi vandt med samme cifre som i Atletico Madrid kampen. for jeg tror ikke Villarreal holdet nullet i retur kampen.
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af kklaus »

[1/2] Squad (vs Villarreal): Ter Stegen, Masip, Alves, Pique, Bartra, Mascherano, Mathieu, Adriano, Alba, Busquets #fcblive
[2/2] Squad (vs Villarreal): Rakitic, Xavi, Iniesta, Rafinha, Pedro, Messi, Suarez, Neymar #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

Mon Pedrito starter inde?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Mon Pedrito starter inde?
Med tanke på følgende:
Alves har karentæne i ligaen næste kamp skal han selvfølgelig spille
Iniesta er udhvilet efter at have stået over i ligaen
Rafinha, Pedro og Adriano, Mash blev ud/indskiftet i ligaen og er derfor noget udhvilet
Bartra er helt udhvilet

Så ville jeg nok lave denne opstilling
---------------MATS------------------
Alves--Pique--Bartra---Adriano
---------------MASH------------------
--- Rafinha-----------Iniesta------
---MESSI------Suarez----Pedro--

Så kan Raikitic, Busi og Neymar komme ind efter behov..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af miklas1911 »

Så ville jeg nok lave denne opstilling
---------------MATS------------------
Alves--Pique--Bartra---Adriano
---------------MASH------------------
--- Rafinha-----------Iniesta------
---MESSI------Suarez----Pedro--
Jeg vil langt hellere have både Bussi og Masch på banen hjemme på Campen, hvor det er langt vigtigere at holde nullet pga. udebanemål, og så evt. spille Bartra på El Madrigal, alt afhængigt af hvordan vores udgangspunkt er til den tid. Af samme grund vil jeg egentlig også hellere spille Alba, hvis han selvfølgelig er frisk nok til at spille, end jeg ville spille en Adriano, som ikke har fået mange kampe fra start indtil videre denne sæson. Rafinha er desuden bedre i den modsatte side, så det ville også give bedre mening at spille enten Rakitic eller Xavi ved siden af Iniesta. Hjemmekampen i en CdR-semifinale mod så stærkt kørende en modstander som Villarreal er i mine øjne ikke en kamp, hvor vi bør gamble med startopstillingen.

Om Pedro starter inde, afhænger vel af hans form til træning. Neymar vil gerne - ligesom Messi - spille de fleste kampe, og jeg kan ikke se, hvorfor Pedro skulle vælges frem for ham i en kamp, hvor vi skal skabe et godt udgangspunkt, når vi har Levante hjemme i weekenden. Reserver som Adriano, Bartra, Mathieu, Montoya, Rafinha, Pedro og måske endda Samper vil sagtens kunne få hjemmekampen mod Levante, som vi bør vinde selv med vores andenvalg på de fleste pladser.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Xavi6Smede »

Bliver spændende at se hvem, der bliver valgt til angrebet. Ser det som en fejl hvis Suarez ikke spiller, nu hvor han har chancen for at bygge videre på hans succesoplevelse fra sidste kamp. Neymar bør naturligvis spille med den form han er i.. Og han har allerede fået rigeligt med pauser(mange udskiftninger) fordi man har taget hensyn til Suarez og hans manglende succes. Pedro bør og fortjener at spille sådan en kamp. Messi siger sig selv... Så jeg er glad for, at det ikke er min opgave, at sætte startopstillingen til i dag ;-) Man kunne jo eventuelt afprøve Pedro som højre kant i en 3-4-3, det gik jo glimrende imod PSG. Men det sker nok ikke, og det ville også være unødvendigt at ændre på noget, som fungerer så godt.
Håber at se Adriano, Rafinha og Bartra i startformationen i dag!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Storken »

Jeg gætter på 2-0 efter en kedelig kamp, hvor Villarreal kommer til at stå dybt i 90min.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:Jeg gætter på 2-0 efter en kedelig kamp, hvor Villarreal kommer til at stå dybt i 90min.
Ja, de er frustrerende at spille imod. De er meget resultatorienteret imod de store hold, især da de spillede imod Atl. og imod os.

Jeg har det dog sådan at det bør være til Barcas fordel at vi møder dem igen så kort tid efter. LE burde have flere muligheder at kunne spille ud med qua materialet end Marcelino.

Marcelinos mænd spillede som var det deres sidste kamp sidst, og det skal de nu gøre to gange yderligere. Tilgengæld skal Barca også spille op 100% for ikke at lade tilfældigheder afgøre noget.

Vi bliver forkælet i disse dage og må holdet ride videre på denne bølge. Det skal nok blive en dejlig onsdag aften. KOM SÅÅÅÅÅ!!! :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster