8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Desuden må man forsøge sig med afslutninger udefra, hvis Bilbao spiller kompakt, hvilket jeg tror, at de vælger at gøre.
.. og der er Rakitic et perfekt våben.

Ja, det er han. Desuden er han også god til at tage de fysiske dueller, hvilket kan blive vigtigt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Desuden må man forsøge sig med afslutninger udefra, hvis Bilbao spiller kompakt, hvilket jeg tror, at de vælger at gøre.
.. og der er Rakitic et perfekt våben.

Ja, det er han. Desuden er han også god til at tage de fysiske dueller, hvilket kan blive vigtigt.
Præcis, de vil helt sikkert presse os højt, og gå tæt på spillerne. Vi skal være gode til at spille udenom dette pres og ikke lade os stresse af dem, for ellers kan det godt blive en rodet og grim kamp.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Denne kamp SKAL vindes. Nu giver Real os en chance til, den må ikke forspildes! Selv uafgjort betragter jeg som et skuffende resultat.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Njr10 »

Visca El Barca skrev:Denne kamp SKAL vindes. Nu giver Real os en chance til, den må ikke forspildes! Selv uafgjort betragter jeg som et skuffende resultat.

Ork ja, en bitter smag vi vil sidde med...
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Matchday, baby! Jeg hader at sige det på en søndag, men nu må klokken godt snart blive ni, så vi kan komme igang. Jeg er pumped og nervøs, men mest pumped... og nervøs :/ but in Meymarez we trust!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Nu skal Enrique Iglesias træde i karakter som motivator. Der er ingen tvivl om, at der venter Bilbao-spillerne en kuffert penge signeret af Florentino Perez, hvis de vinder. Så de vil spille sæsonens bedste kamp.

110% horse power!
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Barca har det med at sådan "kickstarte" hold, der har været i krise. Ja, Bilbao har vist svagheder, og er heller ikke i god form, men det kunne lige passe, at de spiller en pragt kamp. ...

...
Rolig... Typisk Barca-fan-pessimisme ;-)

Ja, Bilbao vil altid være et svært sted at spille og de forsvarer godt og for alle er det noget særligt at møde mægtige Barca. Bilbaos placering i tabellen skyldes især ineffektivt angreb, så vi skal ikke forvente bare at kunne pille dem fra hinanden.

Jeg tror at vi er inde i en positiv udvikling som ikke lige stopper og stiller vi op i stærkeste opstilling så skal vi være rolige, men gutterne skal spille kampen som en finale.

VAMOS!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er nervøs, som vi skulle møde Putazz.

Har åbnet en flaske rød drue fra Downunder. Det må hjælpe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Warmup med hjemmelavet focaccia - har 7 tilbage. Først-til-mølle - gogogo .

Ps, maven fortæller at vi vinder 4-1

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Gutterne ser rolige ud med deres LV toilettasker under armen og Messi hyggesludrer med Pique:
phpBB [video]


Mon Xavi starter inde? Anførerbindet ligger klar på hans trøje:

phpBB [video]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Perfekt kamp til at indvie min nye Neymar-trøje i! Har købt snacks, trøjen hænger fremme, jeg er klar!

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Njr10 »

Der går rygter om at luiz Eventyrlysten vil eksperimentere lidt i startopstilling til aftens kamp...

Startopstilling skulle lyde således...

------------------ter stegen-----------------------

Adriano-----busquets---Rakitic------mathieu

-------------------Macherano---------------------

----------Rafinha--------------Xavi---------------

Pedro---------------bravo-----------------Alba


Det siges at LE kom op at skændes med MSN på turen til Bilbao... Og da truppen er udtaget, er det sådan vi stiller op i aften... GG
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Njr10 »

abx skrev:Warmup med hjemmelavet focaccia - har 7 tilbage. Først-til-mølle - gogogo .

Ps, maven fortæller at vi vinder 4-1

Billede

Bon appetit til dig :) og maven kan da umulig gætte forkert, med alt det lækkert den har fået? :)
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Desuden må man forsøge sig med afslutninger udefra, hvis Bilbao spiller kompakt, hvilket jeg tror, at de vælger at gøre.
.. og der er Rakitic et perfekt våben.

Ja, det er han. Desuden er han også god til at tage de fysiske dueller, hvilket kan blive vigtigt.
Præcis, de vil helt sikkert presse os højt, og gå tæt på spillerne. Vi skal være gode til at spille udenom dette pres og ikke lade os stresse af dem, for ellers kan det godt blive en rodet og grim kamp.
Jeg tænker, at han vil være god til at vinde luftdueller, hvilket der vil blive brug for, da Bilbao har scoret over 56% af deres mål på set pieces, og samtidig vinder de mange luftdueller generelt, så man har brug for luftstærke spillere i dagens kamp. Rakitic viste mod Atleti, at han er ret god til det(at vinde luftdueller), hvis det bliver påkrævet af ham.
Senest rettet af Kubala søn feb 08, 2015 9:41 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10100
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 8/2 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Barca har det med at sådan "kickstarte" hold, der har været i krise. Ja, Bilbao har vist svagheder, og er heller ikke i god form, men det kunne lige passe, at de spiller en pragt kamp. ...

...
Rolig... Typisk Barca-fan-pessimisme;-)

Ja, Bilbao vil altid være et svært sted at spille og de forsvarer godt og for alle er det noget særligt at møde mægtige Barca. Bilbaos placering i tabellen skyldes især ineffektivt angreb, så vi skal ikke forvente bare at kunne pille dem fra hinanden.

Jeg tror at vi er inde i en positiv udvikling som ikke lige stopper og stiller vi op i stærkeste opstilling så skal vi være rolige, men gutterne skal spille kampen som en finale.

VAMOS!!
Jeg er ret træt af ordet pessimisme, da man næsten hver gang får slynget det i hovedet(i næsten alle sammenhæng), hvor man nedtoner noget eller har lidt mindre positiv tilgang til tingene. Måske man er lidt mere påpasselig, måske man nogle gang er lidt realistisk, i stedet for at være "en jubelidiot" og være optimistisk næsten hele tiden. Nåh, nok om det. :)

Ja, kampen skal spilles som en finale, der er vi to enige. Det bliver ikke let, men selvfølgelig har Barca muligheden for at vinde, men man skal spille en seriøs kamp, som visse spillere fra truppen og træneren har været ude at sige tidligere på sæsonen, hvor man har leveret en solid indsats.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster