La Liga 2014/2015

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Tolquhon »

abx skrev:
Fritte skrev:
abx skrev:Bruun har foretrukket mit tweet(om antal saksespark, som jeg stjal herfra) . Mit liv er fuldendt .
Må vi se? :smile:
Billede
Tak for credit... Oh wait. :cool:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af rummenigge »

Xavi6Smede skrev:En af de de mest imponerende præstationer jeg nogensinde har set! Hele kulissen og den gejst, der blev lagt for dagen.. Fantastisk.
Lidt komisk at se hvor mange Real Madrid fan, der bruger de manglende spillere som undskyldning og samtidigt siger, at andre hold ville lide ligeså meget i den situation. Det er trods alt kun ca en måned siden, at Atl slog Real 2-0 uden Moya, Siqueira, Miranda, Juanfran, Koke, Tiago, Turan og Mandzukic.
Hvis Barcafans er kendte for at være pessimistiske på deres holds vegne så er RM fans nok kendte for deres overtro på deres hold og mangel på jordenbundenhed.

Iflg deres fans er Varane og Nacho jo fuldgyldige afløsere for Ramos og Pepe, så gad vide hvad problemet var i dag. Kroos og Isco er jo også verdensklasse, og angribere fås ikke bedre end BBC, hvad mon der så gik galt?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Visca El Barca »

"Mistake? Why was it a mistake? I can assure you it wasn't. The ball went past Nacho and Raphael Varane deflected it," he told reporters after the match.
Er det ikke en mærkelig udtalelse, især fra en anfører? Han fratager sig alt ansvar, og antyder nærmest at de to unge var skyld i målet? Ser ud til at man i Madrid har travlt med at give hinanden skylden for nederlaget?

Apropos Varane, han var rigtig god i går, men det skal han jo også være. Han er trods alt verdens største forsvarstalent.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:
"Mistake? Why was it a mistake? I can assure you it wasn't. The ball went past Nacho and Raphael Varane deflected it," he told reporters after the match.
Er det ikke en mærkelig udtalelse, især fra en anfører? Han fratager sig alt ansvar, og antyder nærmest at de to unge var skyld i målet? Ser ud til at man i Madrid har travlt med at give hinanden skylden for nederlaget?

Apropos Varane, han var rigtig god i går, men det skal han jo også være. Han er trods alt verdens største forsvarstalent.
Han er verdens største forsvarstalent. Og talenter skal lære af deres fejl, hvis de vil tage skridtet videre. Han bliver nødt til at blive bedre på bolden, hvis han vil være den bedste en dag.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

Visca El Barca skrev:
"Mistake? Why was it a mistake? I can assure you it wasn't. The ball went past Nacho and Raphael Varane deflected it," he told reporters after the match.
Er det ikke en mærkelig udtalelse, især fra en anfører? Han fratager sig alt ansvar, og antyder nærmest at de to unge var skyld i målet? Ser ud til at man i Madrid har travlt med at give hinanden skylden for nederlaget?

Apropos Varane, han var rigtig god i går, men det skal han jo også være. Han er trods alt verdens største forsvarstalent.
Jeg synes kommentatorerne var lidt hårde ved Casillas efter det første mål. Han kunne intet se for Varane og Nacho, ligesom bolden røg igennem begge deres ben.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af emo »

Så kun målene, synes ikke st verdens bedste Varane var så verdens bedste ved 3-0 målet! Måske skidt vinkel på mit klip.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Blaugrana92 »

Varane var god i 18 La Liga kampe for et par år siden. Han har ærligt talt ikke imponeret mig sidenhen. Hvis han ikke er skadet, så sidder han på bænken, mens de spiller med Pepe og Ramos. Lige nu ser jeg overhovedet ikke Varane som en bedre spiller end Bartra.

BarçaDK

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Varane var god i 18 La Liga kampe for et par år siden. Han har ærligt talt ikke imponeret mig sidenhen. Hvis han ikke er skadet, så sidder han på bænken, mens de spiller med Pepe og Ramos. Lige nu ser jeg overhovedet ikke Varane som en bedre spiller end Bartra.
Lige nu, nej, enig. Men vi er vel også enige om, at Varane har vist et højere loft en Bartra, og at se ham som et større talent er vel derfor fair?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, klart. Men altså ... Bojan viste også et højere loft end Pedro i mange år, og var at betragte som et langt, langt større talent. Madrid risikerer at sætte en stopper for Varanes udvikling.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Madbassen »

Der skulle tilfældigvis ikke være en, der har et link til Ray Hudson, der kommenterede kampen? Hvis han gjorde selvfølgelig.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

BarçaDK

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af BarçaDK »

Madbassen skrev:Der skulle tilfældigvis ikke være en, der har et link til Ray Hudson, der kommenterede kampen? Hvis han gjorde selvfølgelig.
Målene her

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Madbassen »

BarçaDK skrev:
Madbassen skrev:Der skulle tilfældigvis ikke være en, der har et link til Ray Hudson, der kommenterede kampen? Hvis han gjorde selvfølgelig.
Målene her
Fedt tak!
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er en sand fornøjelse at læse inde på bold.dk, efter kampen igår, ganske god underholdning.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

Jeg har pustet til ilden derinde, men det bider ikke rigtigt på.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Piquénbauer »

Det er skam også svært når man er ved at få smidt et ban efter sig hver gang man som barca-fan kommenterer på real. Er det bare mig eller er ham Sir_Cumcised meget efter os barca-fans?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster