1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af kklaus »

MAtS er nu så integreret på holdet, at han også brokker sig over græstæppets kvalitet :smile:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Det siger alligevel lidt om hvor involveret han er i spillet, når målmanden er utilfreds med græssets tilstand. Sikke et luksusproblem vi har fået os på målmandsposten. Bravo har gjort det kanon i La Liga og ter Stegen gør det kanon i Champions League og Copa del Rey.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke huske at have set en ung målmand der er så rolig som MAtS! Han kan være vores målmand i de næste 15 år. Spørgsmålet er så bare hvor længe han vil finde sig i at være anden målmand. Et mand med sådan et talent vil ikke være tilfreds med bænken over en længere periode. Og slet ikke når det kræver spilletid for at udvikle sig.

Men på trods af at jeg har været meget efter Lucho pga hans mandskabspleje af MAtS så ser det ud til at have været fint for ham. Men hvis han ikke bliver fast målmand næste sæson så tror jeg desværre han smutter. Men med et nyt trænerteam til sommer og den ikke så "bravo-liderlige" (ikke negativt ment - bravo har gjort det godt) unzue på bænken så må det også blive MAtS' tur.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af B-Freak »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=126529&ref=fb_page

Ville alligevel være riiiimelig dumt...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke huske at have set en ung målmand der er så rolig som MAtS! Han kan være vores målmand i de næste 15 år. Spørgsmålet er så bare hvor længe han vil finde sig i at være anden målmand. Et mand med sådan et talent vil ikke være tilfreds med bænken over en længere periode. Og slet ikke når det kræver spilletid for at udvikle sig.

Men på trods af at jeg har været meget efter Lucho pga hans mandskabspleje af MAtS så ser det ud til at have været fint for ham. Men hvis han ikke bliver fast målmand næste sæson så tror jeg desværre han smutter. Men med et nyt trænerteam til sommer og den ikke så "bravo-liderlige" (ikke negativt ment - bravo har gjort det godt) unzue på bænken så må det også blive MAtS' tur.
Synes du virkelig, han er så tydeligt andetvalg? Lidt hurtigt hovedregning og en antagelse om, at Barca i gennemsnit kommer i semifinalen i både CL og Copa del Rey, giver at "andetvalget" (i det her tilfælde MAtS) kommer til at spille to kampe mere end førstevalget (Bravo) i denne sæson.

Jeg ved godt, MAtS selv har udtalt, at han gerne vil stå i ligaen også. Men jeg tror mere, at det bunder i hans ambitioner, hans høje niveau og den nuværende usædvanlige målmandssituation, fremfor at han føler sig som andetvalget.

Jeg ved ikke, om Lucho har haft en klar ide om et første- og et andetvalg, da han uddelte målmandsopgaverne, men under alle omstændigheder, synes jeg, det logiske havde været at vælge omvendt. Således at den rutinerede kunne spille i de (i mit hoved) psykisk sværeste kampe (knald-eller-fald-kampe på den store scene) og lade den nye, unge spille sig i form i kampe, der har højt niveau, men ikke individuelt er afgørende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ser ligaen som det klart vigtigste så derfor vil den målmand der spiller disse kampe imo være førstevalg. Hvordan du forresten får CdR (maks 9 kampe) og CL (maks 13 kampe) til at være i nærheden af de 38 kampe man spiller i ligaen ved jeg godt nok heller ikke hvordan du er kommet frem til. Bravo kommer til at spille tæt på dobbelt så mange kampe som MAtS hvis vi altså kommer til finalen i begge.

Men ja det logiske ville være at bytte om på dem. Eller endnu bedre - spille MAtS i både ligaen og cl da det i sidste ende kun ville gøre klubben godt at få dette kæmpe talent spillet ind på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Sir Suiram »

Haha du har naturligvis helt ret; jeg doblede også lige alle Copa- og CL-kampene (igen), da jeg doblede ligaens. Det var da også lidt utroligt!

Som udgangspunkt synes jeg egentlig godt, at Bravo kunne ha' begyndt i CL, og så lade vurderingen af MAtS vente lidt. Særligt med hans uheldigt timede skade i tankerne, hvor Bravo "vikarierede" rigtig godt for ham. Jeg tror heller ikke, man skal undervurdere det psykiske pres ved de vigtige CL-kampe. MAtS' første CL-kamp (mod PSG) husker jeg heller ikke som god fra hans side; hvilket naturligvis er undskyldeligt.

Men jeg tror virkelig også, at hvis vi formår at køre ham ordentligt ind på holdet, så kan vi have en absolut verdensklasse målmand i MAtS de næste 10+ år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fuldstændig enig i hvad du skriver. Har fra starten været negativ omkring måden hvorpå Lucho har gjort det. Imo stoler man enten på en ung målmand eller også giver man ham nemme kampe til at spille sig ind på holdet (CdR). At spille ham i verdens sværeste turneringer uden kendskab til denne, sproget og sine medspillere gør man det svært for ham.

Heldigvis virker det til at MAtS er kommet godt igennem det og imo burde han snart starte alt undtaget CdR. Og det mener jeg ikke kun fordi bravo efterhånden har set lidt sløv ud i noget tid (selvom alle folk roser ham) men fordi MAtS giver os noget som bravo ikke kan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Alcantara »

phpBB [video]


Fint interview. Desuden fortæller han til klubbens hjemmeside, at han kan sparke med begge ben.

Fremragende scouting. Han skal nok blive et kæmpe aktiv for os.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Bløddyret »

Nogen der ved hvor man kan få fingrene i den grønne hættetrøje han har på i ovenstående interview?
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Værs'go'
79 Døllarz og en stjerne til mig. :cool:

http://shop.diesel.com/s-amina/00SC750P ... 1F#start=1

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Storken »

Hvis du tilfældigvis er medium, så har Boozt én tilbage på lager:
http://www.boozt.com/dk/da/diesel-men/s ... d_Fedt+tøj

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »

http://www.weloba.com/article/messi-to- ... er-than-me

Man kan ikke lade vær med at blive alt for positiv, over ham Ter Stegen, jeg er godt nok glad for at vi hentede ham.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Ligeså meget som vi har været efter Zubi, ligeså meget der han ud til at have gjort for at fremtiden ser lys ud, dels med sin signing af ter Stegen, dels med sine udtalelser om Bartomeus ansvar, der kostede Zubi jobbet, men samtidig var med til at tvinge Bartomeu til endelig at udskrive valg. Zubi har haft et utaknemmeligt og svært arbejde, især når man læser om hvordan bestyrelsen og Sandro konstant har blandet sig i de sportslige beslutninger. Så meget for at være "sportsdirektør".

Marc-André bliver kanon for os i næste sæson. Det er jeg helt sikker på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

MD skriver her til aften at Dortmund skulle være interesseret i at hente MAtS til sommer sammen med Khedira. Spændende at se hvad der kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster