10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Mon samtlige individuelle pokaler og trofæer bliver opkaldt efter Messi, når han bytter støvlerne ud med grilltang og poolfester?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af A$AP »

Adidas ved hvad der er op og ned.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Messi has now scored (430) and assisted (169) a combined 599 goals in 550 official career games #fcblive [via @champ_ian]

BarçaDK

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af BarçaDK »

Siden Guardiola kom har Messi snittet præcis 1 mål pr. kamp. 343 mål i 343 kampe. Damn.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lular »

Hans teknik og touch med bolden er helt udenfor kategori. Der har aldrig været nogen så god som Messi på dette punkt i fodboldhistorien.

Mod Elche i går:

- hans aflevering til Neymar ved 4. mål er helt ekstremt udført , perfekt speed, højde,

- hans tæmning og kontrol af den hårde hoppende stikning han får af Bartra ved det 5. mål. Det ser så let ud, men ingen andre kan få kontrol over sådan en bold så hurtigt som Messi kan (instantly).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Messi is 3rd ever to score 21+ goals in top-5 league in 7 consecutive seasons, after Nordahl (Milan 1950s) and Gerd Muller (Bayern 1960+70s)
Lionel Messi for Barcelona in the year 2015: 6 games, 8 goals, 5 assists #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Breaking Telmo Zarra's 60-year old record, Messi became yesterday the player with most Liga braces (77) in history [via @pedritonumeros]
Messi now reached double digits for goals+assists in last 5 Ligas: 31+17, 49+18, 46+12, 28+12, 20+11(ongoing) [via @pedritonumeros]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er hvad man kalder en komplet fodboldspiller.
After 20 weeks, Messi has 2nd most goals (21), most assists (10), most dribbles (88) and most key-passes (49) in the Liga [via @ermessidi]

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Det er hvad man kalder en komplet fodboldspiller.
After 20 weeks, Messi has 2nd most goals (21), most assists (10), most dribbles (88) and most key-passes (49) in the Liga [via @ermessidi]
Fodbold går to veje. Det er jo ikke fordi, at han er et defensivt monster :)

Han er dog en meget komplet spiller rent offensivt. Man kan ikke læse det ud af statistikkerne, men hans fodboldforståelse er simpelthen fantastisk. Jeg bliver tit forbløffet, når jeg ser hvor hurtigt han opfanger ting. Jeg sidder ofte og kritisere spillerne, når de overser en chanceskabende aflevering. Det problem har jeg ikke med Messi. Han laver de afleveringer før jeg overhovedet opfanger det. Det er bare så naturligt for ham, at det sker instinktivt.

Jeg vil aldrig nogensinde glemme de højder Messi nåede. Vi har taget det for givet, men vi er vidne til noget helt specielt.

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Sir Suiram »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Det er hvad man kalder en komplet fodboldspiller.
After 20 weeks, Messi has 2nd most goals (21), most assists (10), most dribbles (88) and most key-passes (49) in the Liga [via @ermessidi]
Fodbold går to veje. Det er jo ikke fordi, at han er et defensivt monster :)

Han er dog en meget komplet spiller rent offensivt. Man kan ikke læse det ud af statistikkerne, men hans fodboldforståelse er simpelthen fantastisk. Jeg bliver tit forbløffet, når jeg ser hvor hurtigt han opfanger ting. Jeg sidder ofte og kritisere spillerne, når de overser en chanceskabende aflevering. Det problem har jeg ikke med Messi. Han laver de afleveringer før jeg overhovedet opfanger det. Det er bare så naturligt for ham, at det sker instinktivt.

Jeg vil aldrig nogensinde glemme de højder Messi nåede. Vi har taget det for givet, men vi er vidne til noget helt specielt.
Det fede i dit citerede indlæg er vel netop stærkt korreleret med det fede i FCBarcelonaChrs citerede indlæg (ergo det kan i høj grad læses ud fra den statistik)? :) Men derfor er jeg nu stadig enig; det er helt vanvittigt, hvad vi er vidne til.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Lular »

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Skydefinten »

Martino vil desværre bruge Messi i to testkampe i US den 27. og 31. marts.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Martino vil desværre bruge Messi i to testkampe i US den 27. og 31. marts.
Irriterende, men sådan er det med de landsholdskampe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Muddi12345 »

- Det skete lige da vi kom tilbage fra juleferie. Messi mistede bare temperamentet, da der ikke blev dømt frispark på ham til træning. - Luis Enrique snakkede derefter med ham i omkædningsrummet, og siden da har de ikke haft noget problem.
Mathieu til RMC, om de rygter der florerede omkring det store skænderi. Som forventet, var der nok noget om det, men det blev blæst helt op, da Mathieu også understreger, at de hurtigt blev løst og der intet er nu.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Sir Suiram »

Muddi12345 skrev:
- Det skete lige da vi kom tilbage fra juleferie. Messi mistede bare temperamentet, da der ikke blev dømt frispark på ham til træning. - Luis Enrique snakkede derefter med ham i omkædningsrummet, og siden da har de ikke haft noget problem.
Mathieu til RMC, om de rygter der florerede omkring det store skænderi. Som forventet, var der nok noget om det, men det blev blæst helt op, da Mathieu også understreger, at de hurtigt blev løst og der intet er nu.
Er der nogen, der ved, hvordan rygtet begyndte (altså hvorfra informationen er kommet)? Jeg kan ikke forestille mig, der er en muldvarp på holdet.

Træningerne er lukkede, men man må vel gå ud fra, at der er diverse mennesker, der assisterer og befinder sig nær holdet, når de træner?

Jeg ved ikke, om jeg overanalyserer. Rygtet var jo rimelig ukonkret, måske er det bare en tilfældig faldet kommentar til en forkert person eller lignende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster