28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Gå i seng, Simeone..
Simeone (coach Atletico): "Lack of fair play by some of my players? No, I'm very proud of my players." #fcblive
Han er jo ikke rigtig skruet sammen oppe i hovedet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Graham Hunter skrev:Canal + in Spain claim that Neymar not offside when he runs through to score from this starting position.
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Den lorte dommer! Så tog han lige MAtS' første assist fra ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Piquénbauer skrev:Den lorte dommer! Så tog han lige MAtS' første assist fra ham!
Det bliver nok alligevel ikke den sidste :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Simeone (coach Atletico): "Messi on his own is more dangerous than Cristiano, Benzema and Bale together."
Lidt fornuft har han da tilbage ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alcantara »

Raylights:

phpBB [video]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Piquénbauer skrev:
Simeone (coach Atletico): "Messi on his own is more dangerous than Cristiano, Benzema and Bale together."
Lidt fornuft har han da tilbage ;-)
Det er derfor jeg til alle tider har kunnet lide ham. Det er klart, når han tilspørges om hans spillere er fair eller ej, så skal han jo beskytte dem i pressen. Ikke at jeg tror at han nogensinde kunne finde på at reducere aggressivitetsniveauet, men han er ikke typen som udstiller nogen af sin egne i pressen - det er tydeligt ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:
Graham Hunter skrev:Canal + in Spain claim that Neymar not offside when he runs through to score from this starting position.
Billede
Jeg synes heller ikke at den så offside ud.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

TheFynbo skrev:
rummenigge skrev:
TheFynbo skrev:
rummenigge skrev:Barca er klart Spaniens bedste hold p.t. Nu skal bølgen rides maks!
Vi gør det godt helt klart, men synes nu lige vi skal vente et par spillerunder med flot spil, før vi kan give os selv prædikatet, 'Spaniens bedste hold pt.'. Men det er lovende hvad vi spiller os hen i mod.
Slår man mestrene tre gange over en måned som bl.a. har slået RM ud af copaen på overbevisende facon, ja så der er ikke meget tvivl.

Jeg siger ikke at det ikke kan skifte, men Barcas trup har hele tiden været frygtindgydende, nu er de begyndt at høste frugterne som spillerne finder bedre sammen. Det kan blive stort og tegner rigtig godt. LEs Celta var også i topform i 2. halvsæson, noget tyder på at han er ved at opnå det samme med Barca.
Man kan så sige, at vi trods den eminente liga start og vores nu afsluttede gode januar måned, så befinder vi os stadig kun på andenpladsen(men det kan hurtigt ændre sig). Og så er det ikke mere end par uger siden LE var fyringstruet.
Vi er måske det bedste hold, hvem ved, men jeg synes vi skal bevise os over en længere periode(gerne med sejr over City og Real), før vi kan kalde os Spaniens bedste hold. Men igen det tegner sig rigtigt lovende. Og jeg er da også spændt som et yver for at se hvad det kan føre med sig.
Jeg er så ikke overbevist om at Lucho nogensinde har været fyringstruet. Måske er bølgerne gået højt, men Messi er ikke typen som nogensinde ville være med til at skabe splid.

Nu siger jeg jo ikke at Barca har været Spaniens bedste hold gennem hele sæsonen. De har været det efter jul, måske endda før, og kører videre på bølgen. Det er så indlysende, at vil de blive ved med at have den status så skal de gøre det godt imod RM og generelt i resten af sæsonen og det er der noget som tyder på at de kan gøre med dette hold.

De sidste tre sæsoner har kurven været nedadgående i foråret, nu har Lucho vendt den udvikling og holdet ser ud til at toppe hen imod sæsonafslutningen. Om det bliver så godt må vi se om vi har heldet og dygtigheden til.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Vil lige påpege. Barca har stadig chancen for treble. RM har ikke haft det i et par uger nu ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg gik desværre glip af kampen, men ud fra indlæg skrevet herinde og kampens facet, er der grund til stor optimisme.

Hvis vi ser isoleret set på kampen, er mange positive ting at tage med. Vi får vel den værst tænkelig start, der var blevet snakket om fra vores side af, at det var alfa omega vi fik scoret først (Lucho sagde det på pressemødet), Atletico scorer så i det første minut. Med vores historik på Calderon in mente, Atleticos hjemmepublikum og deres stats hjemme på Calderon, er det meget meget positivt at vi svarer igen. Derefter kan jeg høre, at vi får et ikke-eksisterende straffespark imod os, med tanke på sidste sæsons vanskeligheder mod Atletico, ville man fristes til at tro det var slut. Vi giver dog ikke op, vi formår ikke alene at udligne men sågar bringe os foran.

Fra hvad jeg har læst mig frem til herine, har vi derfra haft ok kontrol over kampen, og endda kontrolleret tingene med boldbesiddelse? Vi går en meget god afsluttende del af sæson i mød, hvis dette har været tilfældet.

Med tanke på de problemer der har været i klubben de sidste to sæsoner, og den store uro og kaos taget i betragtning, er det yderst positivt, at vi kan eliminere Atletico og er i stand til at vinde 3 gange mod dem på så kort tid. Det vidner om styrke, ikke kun styrke i form af kvalitet i truppen , men også mental styrke.

Jeg må indrømme at jeg jeg meget imponeret over den måde, Lucho har grebet tingene an. Han gik igennem en meget svær periode, men istedet for at være stædig, blive tøsefornærmet og tage kampen om magten op, har han vist stor psykisk styrke. Han har formået at ligge tingene til side og koncentrere sig om det, der er vigtigst. Snakken om krisen er forstummet.

Jeg tror helt sikket vi kan og vil bruge disse tre kampe til at komme igennem svære tider i den afgørende del af sæsonen. Lad os håbe det bliver ved, og jeg tror det bliver bedre fra nu af. Lad den spændende del af sæsonen begynde, vi virker godt rustet til den i hvert fald.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Januar måned for Messi, Neymar og Suárez:

Messi - 7 optrædener - 585 minutter - 8 mål, 5 assists - direkte involveret i 2,000 mål per 90 minutter
Neymar - 7 optrædener - 515 minutter - 7 mål, 1 assist - direkte involveret i 1,398 mål per 90 minutter
Suárez - 6 optrædener - 540 minutter - 2 mål, 4 assists - direkte involveret i 1,000 mål per 90 minutter

Insane. Vanvittig måned vores fronttrio tre har haft sammen. Hvis de holder kadencen fra denne måned i løbet af resten af foråret, kan vi godt hive et trofæ eller to hjem. Især hvis Piqué og Mascherano også fortsætter stilen fra det sidste halve års tid.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kaffen smager bare bedre idag :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Kaffen smager bare bedre idag :)
Samme her! (Men jeg er stadig sur på Atletico fordi de er så ufatteligt usympatisk et hold. Men så får det selvfølgelig også kaffen til at smage endnu bedre, at vi slog dem på deres egen bane)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster