Juvenil og Cadet talenterne

Barca B, ungdomshold, talenter mm.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Lopezzz »

Krydser alt hvad der kan krydses for at PSG ikke vinder. Vi kan nøjes med uafgjort.
25 min tilbage
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Culé »

0-0 og videre til 1/8-finalerne. Ajax videre med deres hold på en klar førsteplads så vi trækker et af følgende hold imorgen ved lodtrækningen: Atletico, Real, Benfica, Anderlecht, City, Ajax, Chelsea, Shakhtar.

Ved dog ikke om reglerne siger at man ikke kan komme op mod hold fra eget land og gruppevinder fra egen gruppe, så måske er det kun 5 potentielle der bliver udtrukket mellem?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Culé »

Drengene blev parret med Anderlecht der også er kendt for at have et velfungerende ungdomsarbejde. Opgøret klares over en kamp og den spilles i Belgien fordi Anderlecht sluttede som 1'er i deres gruppe mens vi som nævnt endte som 2'er efter Ajax. Vinder vi kampen i Belgien skal vi op mod vinderen af opgøret mellem Real og Porto...

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af maba »

hej Gutter,

kan i hjælpe mig på nedenstående?

ikke helt sikker på hvem af ungdomsspiller som ikke må træne med og hvem vi har tabt pga af denne karantæne.

Lee Seung Woo
Paik Seung-Ho
Jang Gyeolhee
Theo Chendri
Patrice Sousia
Bobby Adekanye

kan i give en update?

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Tolquhon »

maba skrev:hej Gutter,

kan i hjælpe mig på nedenstående?

ikke helt sikker på hvem af ungdomsspiller som ikke må træne med og hvem vi har tabt pga af denne karantæne.

Lee Seung Woo
Paik Seung-Ho
Jang Gyeolhee
Theo Chendri
Patrice Sousia
Bobby Adekanye

kan i give en update?
SVJV må de gerne træne med, men ikke bruges i officielle kampe indtil 2016. Det gælder for dem alle. Vi har vist ikke mistet nogen af dem på din liste (endnu).

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af kklaus »

Barcelona youth player Kais Ruiz (12) has left the club. The Frenchman was one of the players whose signings led to Fifa transfer ban [rac1]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt at FIFA beskyttede ham.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Njr10 »

Lee seung woo skulle være på vej til Real? Har det noget på sig eller? - Som sagt, så går der jo et stykke tid før han må spille. Hans agent skulle heller ikke være afvisende for ideen... Jeg håber og tror selv på, at det er en and! Nogen der har nyt omkring sagen? :roll:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af kklaus »

Altså, RM må jo sjovt nok heller ikke hente ham.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Njr10 »

Kan du uddybe det? :smile: - Er det fordi de så vil begå samme brøler som os eller? Hvis man henter spiller i Norge f.eks gælder den regl så ikke? :roll:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Alcantara »

Njr10 skrev:Kan du uddybe det? :smile: - Er det fordi de så vil begå samme brøler som os eller? Hvis man henter spiller i Norge f.eks gælder den regl så ikke? :roll:
Så vidt jeg ved, bliver RM pt. også undersøgt for en lignende sag, som vi fik transferforbud for. Det drejer sig vist om to unge spillere fra Venezuela. Du kan læse mere om det her.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Njr10 »

Alcantara skrev:
Njr10 skrev:Kan du uddybe det? :smile: - Er det fordi de så vil begå samme brøler som os eller? Hvis man henter spiller i Norge f.eks gælder den regl så ikke? :roll:
Så vidt jeg ved, bliver RM pt. også undersøgt for en lignende sag, som vi fik transferforbud for. Det drejer sig vist om to unge spillere fra Venezuela. Du kan læse mere om det her.

De to havde jeg godt læst om. Men jeg tænker, om det ændrer noget i Lee's situation, da han har spillet for et andet spansk hold?
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Alcantara »

Njr10 skrev:
Alcantara skrev:
Njr10 skrev:Kan du uddybe det? :smile: - Er det fordi de så vil begå samme brøler som os eller? Hvis man henter spiller i Norge f.eks gælder den regl så ikke? :roll:
Så vidt jeg ved, bliver RM pt. også undersøgt for en lignende sag, som vi fik transferforbud for. Det drejer sig vist om to unge spillere fra Venezuela. Du kan læse mere om det her.

De to havde jeg godt læst om. Men jeg tænker, om det ændrer noget i Lee's situation, da han har spillet for et andet spansk hold?
De rygter, jeg har læst, stod der at RM ville hente Lee, så snart han blev 18, så umiddelbart tror jeg ikke der ville være nogen problemer. Hans agent afviser, at Lee vil forlade klubben:
Agents of youth player Seung Woo Lee (17) deny report about him being offered to Madrid. He doesn't plan to leave, and less to Madrid. [md]
Interessen fra Madrid er der, men Lees far har været ude og benægte rygterne:
Lee (father Seung-Woo Lee): "Exit rumours? Not true, we don't want to leave. Madrid seem interested but it's not true they made a bid" [sbs]
Jeg tror han er fast besluttet på at slå igennem hos os.

Njr10
Indlæg: 115
Tilmeldt: søn feb 01, 2015 10:46 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Njr10 »

Alcantara skrev:
Njr10 skrev:
Alcantara skrev:
Njr10 skrev:Kan du uddybe det? :smile: - Er det fordi de så vil begå samme brøler som os eller? Hvis man henter spiller i Norge f.eks gælder den regl så ikke? :roll:
Så vidt jeg ved, bliver RM pt. også undersøgt for en lignende sag, som vi fik transferforbud for. Det drejer sig vist om to unge spillere fra Venezuela. Du kan læse mere om det her.

De to havde jeg godt læst om. Men jeg tænker, om det ændrer noget i Lee's situation, da han har spillet for et andet spansk hold?
De rygter, jeg har læst, stod der at RM ville hente Lee, så snart han blev 18, så umiddelbart tror jeg ikke der ville være nogen problemer. Hans agent afviser, at Lee vil forlade klubben:
Agents of youth player Seung Woo Lee (17) deny report about him being offered to Madrid. He doesn't plan to leave, and less to Madrid. [md]
Interessen fra Madrid er der, men Lees far har været ude og benægte rygterne:
Lee (father Seung-Woo Lee): "Exit rumours? Not true, we don't want to leave. Madrid seem interested but it's not true they made a bid" [sbs]
Jeg tror han er fast besluttet på at slå igennem hos os.

Lige nøjagtig det svar jeg havde håbet på :glad: Det noget tid siden jeg læste rygtet, og havde selv lidt svært ved at tro på det.


Han har potientialet til at nå rigtigt langt! men nu har jeg så også kun se youtube videoer med ham... Har du set kampe med ham? Var du imponeret? :roll:
The gods around Footballers’ Heaven are looking down and saying, ‘It doesn’t get any better than that.’
Ray Hudson, Barcelona v. Sporting Gijon, 3 March 2012

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Juvenil og Cadet talenterne

Indlæg af Alcantara »

Udover nogle højdepunkter hist og her, har jeg ikke set ham spille desværre. Dog vil jeg sige, at han ser ud til at være mindst et niveau over alle i sin aldersgruppe. Men igen, det samme gjorde Bojan. Det bliver uden tvivl spændende at se ham på B-holdet, når han rykkes op og må spille igen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster