24/1 Elche - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tak for det gutter. Nårh så det var en kamp man bare skal glemme. Det ærgre mig at vi har spillet så ringe, men måske er det en direkte konsekvens af de tætte kampe mod Atletico samt at vi har en altafgørende kamp mod dem i midtugen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det tror jeg helt sikkert det er. Der blev skiftet ud på flere positioner og det synes jeg godt man kunne se på spillet. Det vigtigste var at vi vandt. Og nu er klar til kampen på onsdag men friske spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ok, jeg kan se og som i har skrevet, at der var flere nye ansigter i startopstilling og ikke kun Pedro. Jeg går ud fra at de heller ikke spillede prangende eller? Bartra, Rafinha?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Ok, jeg kan se og som i har skrevet, at der var flere nye ansigter i startopstilling og ikke kun Pedro. Jeg går ud fra at de heller ikke spillede prangende eller? Bartra, Rafinha?

Pedro spillede ikke specielt mindeværdigt. Et par store brændte chancer, men det skyldes nok mest manglende spilletid, en god reserve i min optik!

Rafihnha havde en svær første halvleg, men jeg synes han gjorde nogle gode ting. Gode aflevernger, god teknik osv. Han havde blandt den gode aflevering til Neymar som gav straffe. Og en anden god aflevering til Neymar som han derefter slog videre til Pedro, der resulterede i et mål.

Bartra spillede ligeledes en meget bedre anden halvleg, men det var lidt tydeligt at han var lidt ude af sync. Mistiming en gang i mellem, et par fejlafleveringer. Men han viser en vavittig god attitude, et par glimt som minder om en ung Puyol - blandt andet lige op til 6-0 målet, hvor han fighter som en gal, og går amok over dommeren dømmer indkast til Elche, i stedet for at give Barca indkastet. Altså i 91. minut med en 5-0 føring!
Senest rettet af Anonymous søn jan 25, 2015 9:42 am, rettet i alt 2 gange.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Montoya var ikke nogen åbenbaring, men havde dog et par gode offensive aktioner. Bartra havde en sløj kamp.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Visca El Barca skrev:Tak for det gutter. Nårh så det var en kamp man bare skal glemme. Det ærgre mig at vi har spillet så ringe, men måske er det en direkte konsekvens af de tætte kampe mod Atletico samt at vi har en altafgørende kamp mod dem i midtugen.
Du ved godt at vi vandt 6-0, ikke?
Spillerne havde vel delvis tankerne på onsdagens kamp og så Antonella. Endvidere sparede vi bla Alves, Raki og Swaræs.
Kampen skal ikke glemmes. Der var mange flotte detaljer/mål i den. :cool:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Heldigvis så det ud til at de ikke spillede sig i smader... Så friske burde de være.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:
Visca El Barca skrev:Tak for det gutter. Nårh så det var en kamp man bare skal glemme. Det ærgre mig at vi har spillet så ringe, men måske er det en direkte konsekvens af de tætte kampe mod Atletico samt at vi har en altafgørende kamp mod dem i midtugen.
Du ved godt at vi vandt 6-0, ikke?
Spillerne havde vel delvis tankerne på onsdagens kamp og så Antonella. Endvidere sparede vi bla Alves, Raki og Swaræs.
Kampen skal ikke glemmes. Der var mange flotte detaljer/mål i den. :cool:
Helt enig.

Må røsterne om at PIque skal væk fra Barca forstumme. Manden er tilbage og har vist det over en periode nu.

Barca spillede heller ikke champagnebold alle 90 min i alle kampe med Pep ved roret, men i og med at vi ikke let giver kontrachancer og er langt mere kreative i vores tilgang (både ved dødbolde og offensivt) så ligner det noget fra Pep dagene.

LE's ideer mener jeg har været gode, men et hold har brug for selvtillid efter to sæsoner i en nedadgående kurve og spillerne skal acceptere den øgede rotation. Hvis holdet kan holde sejresstimen oppe og slå Atl ud så kan det blive rigtig sjovt resten af sæsonen. What a difference confidence makes!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det var langt fra nogen pragtkamp, men enig med Rumme og Skyde i at det ikke bare er en kamp, der skal glemmes. Flotte detaljer, Messi der minder en om at han kommer til at stille støvlerne som historiens bedste, men også det faktum at vi haler tre point hjem på en kartoffelmark af en udebane. Det gjorde vi også mod Deportivo. Det er de her udekampe, hvor vi har haft en tendens til at gøre vores modstandere langt bedre end de egentlig er. Hvor har vi ofte haft det ekstremt svært ude mod Betis/Bilbao/Osasuna/Real Sociedad/Villarreal/younameit. Ikke glemme at sætte pris på vores udesejre.
Senest rettet af JonasV søn jan 25, 2015 12:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Alt man behøver at vide er, at Masch er fucking kongen, og at Neymar er the fresh Prince!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Barca er vist den eneste klub i verden, hvor man kan vinde 6-0 og hvor fansene stadig er utilfredse:
- Det var en ret skidt 1. halvleg. Meget af dette tildeler jeg vores midtbane, som ikke rigtig kan få fat.
- Rafinha imponerede mig på ingen måde. Hans topniveau er højt, men han træffer de forkerte valg ofte.
- Bartra skøjtede rundt nede i forsvaret. Det var den værste kamp i denne sæson fra hans side af. Heldigt for ham har han nogle erfarne herrer omkring sig til at rydde op.
- Pedro er fortsat anonym. Dette er vist efterhånden en betegnelse for hans spillestil. Han er usynlig i store dele af kampe og så pludselig kan man løbe i dybden og prikke en i kassen. Er det nok til at være angriber i Barca? Tja, nok ikke som førstevalg.
- Mascherano bosser fortsat rundt ligegodt hvor Lucho spiller ham.
- Neymar og Messi er brandvarme i øjeblikket. Førstenævnte har virkelig udviklet sig til den spiller jeg havde håbet. Han er fabelagtig. Messi spiller som han altid gør.
- Det kan være el pichichi-prisen ikke er givet endnu. Messi halede to scoringer ind denne runde, mens CR fik rødt og er - hvis der er lidt retfærdighed - ude nogle kampe. Der er syv op.
Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:
Visca El Barca skrev:Tak for det gutter. Nårh så det var en kamp man bare skal glemme. Det ærgre mig at vi har spillet så ringe, men måske er det en direkte konsekvens af de tætte kampe mod Atletico samt at vi har en altafgørende kamp mod dem i midtugen.
Du ved godt at vi vandt 6-0, ikke?
Spillerne havde vel delvis tankerne på onsdagens kamp og så Antonella. Endvidere sparede vi bla Alves, Raki og Swaræs.
Kampen skal ikke glemmes. Der var mange flotte detaljer/mål i den. :cool:
Hehe nej bestemt ikke. Jeg så ikke selv kampen, fik kort referat af den fra emo og Piquen, bombz og jer alle andre. Det jeg mente var, at denne kamp måske "bare var en kamp der skulle overstås", fordi der er en meget vigtigere kamp i midtugen. En kamp der kan komme til at definere vores sæson. Kan vi slå et meget stærkt Atletico hold ud, og fuldende de 3 gode kampe mod dem? Hvis vi kan, vil det give selvtillids boost af dimensioner, især med tanke på de problemer vi har haft i denne sæson, og hvilke store problemer vi havde med at slå dem sidste sæson.

Jeg tror det har spillet ind i går, det er måske derfor at man ikke har set champagne bold, men at vinde 6-0 på trods af det, vidner om stor kvalitet. Jeg tror der er gode tider på vej. Som Rumme siger, vi spillede altså heller ikke prangende hver gang, under Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

At Rafinha spiller en mindre mindeværdig første halvleg, skyldes (i min optik), at spillerne måske ikke helt stoler på ham. Jeg lagde mærke til, at de ret ofte undlod at spille bolden til ham, eller hurtigt kaldte på bolden igen, som om at han ville miste den hurtigt.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Men hvem spillede en mindeværdig første halvleg? Rafa havde drive i sine løb, var ret Messisk i sit gennembrud op igennem banen. Der er ikke super meget end-produkt på det han laver endnu, fordi han ofte så spiller bolden til siden eller bagved, da han måske ikke tør helt den skarpe aflevering frem. Men han står bag to af vores mål i anden halvleg, hans blik for Neymar var godt i går. Det sidste mål, den aflevering fra baglinjen næsten og så helt frem til Neymar, wow!
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/1 Elche - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:At Rafinha spiller en mindre mindeværdig første halvleg, skyldes (i min optik), at spillerne måske ikke helt stoler på ham. Jeg lagde mærke til, at de ret ofte undlod at spille bolden til ham, eller hurtigt kaldte på bolden igen, som om at han ville miste den hurtigt.
Det er måske meget normalt, jo mere han spiller og mere vil han være i stand til at vise sine kvaliteter og så vil de stole på ham mere og mere.

Det var lidt det samme med Busi i starten, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster