Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

TheFynbo skrev:Er der nogen herinde der har gået på HHX tietgen herinde? Hvis der er, hvad er jeres erfaring med det? Gælder også STX'er fra Odense?
Jeg gik på Elmelundsvej. Det var stille og roligt. Jeg havde det nemt derude, men det er min fornemmelse, at niveauet generelt er en anelse lavere end STX. Fagene var nogenlunde, men man skal selvfølgelig være indstillet på, at man ikke kan blive læge uden naturfagene fra gymnasiet. Pigerne fra de sproglige linjer var lækre. Det er ikke på niveau med St. Knuds, men mindre kan også gøre det. Fyrene derude er meget popsmarte. Det er de samme typer, der bagefter går på CBS.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Storken »

Tillykke til FCBarcelonaChr. Du er i din bedste alder. Nyd det knægt!

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

TheFynbo skrev:Er der nogen herinde der har gået på HHX tietgen herinde? Hvis der er, hvad er jeres erfaring med det? Gælder også STX'er fra Odense?
Jeg gik der ikke, men ud fra hvad jeg har set og hørt vil jeg mene at Storken rammer ret nøjagtigt. Da jeg var i tvivl om, hvad jeg ville vælge, havde jeg stor glæde af de åbent hus-arrangementer der typisk er her sidst i januar. Selvom det kun var få timer, fik jeg er rigtig godt indtryk af, hvordan de forskellige steder er. Nu hvor jeg ser tilbage synes jeg, at mit indtryk fra de forskellige "åbne huse" var meget tæt på hvordan hverdagen faktisk er de forskellige steder.

Jeg vil anbefale dig at bruge et par timer nu her og tage til så mange af de infomøder som du kan. Det gjorde jeg, og selvom det tog lidt tid har jeg ikke fortrudt.


Tillykke til Storken og til Chr!! Dette forum må bestå af 50% odenseanere født i januar, føler jeg. :) :)

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af TheFynbo »

Jeg har netop i dag været til åben hus hos Tietgen. Det lød meget spændende. Jeg kan rigtig godt lide den International linjen og økonomi linjen.

De "fordomme" Storken fremhæver er jeg også selv stødt på. Popsmarte hhx'er og hippier stx'er etc. Men man må tage det som det er.

Jeg har en rigtig god veninde der er 1.g'er på Tietgen internationale linje. Og det lidt på grund hende, jeg fik opmærksomhed på HHX. Hun siger jeg skal komme derud. Jeg har selv tænkt lidt at læse Jura efterfølgende på SDU. (Men det er bare et par overvejelser, mange år til jeg skal tage stilling til det) Hvilke andre skoler er der så? Mulerne, Katedralen, Sct. Knuds eller Tornbjerg?
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Tillykke med de 20 FcbCHR.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Tillykke, Chris!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Pis, hvorfor kunne du ikke have fødselsdag på onsdag! Nå.. Tillykke :D

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Tillykke med de 20 alm. Christian! Det må næsten være nok, de er fortjente og tak for sol på Fyn. We love it!
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Tilløk Chris!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

TheFynbo skrev:Jeg har netop i dag været til åben hus hos Tietgen. Det lød meget spændende. Jeg kan rigtig godt lide den International linjen og økonomi linjen.

De "fordomme" Storken fremhæver er jeg også selv stødt på. Popsmarte hhx'er og hippier stx'er etc. Men man må tage det som det er.

Jeg har en rigtig god veninde der er 1.g'er på Tietgen internationale linje. Og det lidt på grund hende, jeg fik opmærksomhed på HHX. Hun siger jeg skal komme derud. Jeg har selv tænkt lidt at læse Jura efterfølgende på SDU. (Men det er bare et par overvejelser, mange år til jeg skal tage stilling til det) Hvilke andre skoler er der så? Mulerne, Katedralen, Sct. Knuds eller Tornbjerg?
Nåja, det var da egentlig også en lørdag morgen, jeg var derude dengang.

Fordommene omkring gymnasier er lidt sjove, men de er der helt sikkert! Tiegten hhx er douchebags, Knuds er rich kids, katedralen er musikere, mulernes er tågehoveder, otg har ingen piger... Der må også være noget på tornbjerg, jeg ved ikke... :D

Men tag dig ikke for meget af dem, de er som sagt overalt. Hvis du føler der er rart det ene eller andet sted, så go for it. Det virkede for mig i hvert fald.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tusind tak gutter! Ja vejret er sørme fint her på Fyn, jeg klager ikke! Undskyld Brombz, jeg skal nok klage til mine forældre over at jeg ikke har fødselsdag onsdag ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Et stort stykke til mig! :)

Billede

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af klogfyr »

Congratz!!


Sent from my iPad using Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Uh, godt med snask....
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af zqa »

20 år, lange hår. Husk at drikke Fernet, Chris!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster