21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi skrev:Atleti kan sagtens vinde uden Godin hjemme på Vicente Calderon! De kommer til at køre med 150 km/t i 90 minutter!
Hvad skrev jeg til dig på face? :D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.
Det kan være totalt underordnet om manden bliver teatralsk (jeg synes ikke det er så dramatisk). Han bliver fældet og der skal være straffe. Case closed.

Jeg kan anbefale dig at se Gary Neville snakke om angribere der falder i straffesparksfeltet (youtube), den mand er helt ekstrem god til at komme igennem med sin pointer.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vores defensiv skal forresten have ros. Vi står sgu godt på banen. Og pique og masche er fremragende sammen!

En rigtig typisk "bravo-kamp" til MAtS. Ikke det store at lave men godt spil med fødderne. Og grineren at MD også er begyndt at sammenligne ham med neuer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Atleti kan sagtens vinde uden Godin hjemme på Vicente Calderon! De kommer til at køre med 150 km/t i 90 minutter!

Helt klart, især fordi vi plejer at have store problemer med at spille der. Noget svagere udgaver af Atletico har voldt os store problemer, de kan sagtens vinde. Især hvis de igen igen får lov af dommeren til at gøre, hvad der passer dem.

Med det sagt, er jeg dog fortrøstningsfuld . Hvis vi kan bibeholde samme intensitet, spille med samme gejst og kan være lidt mere skarpe, vil vi score. Jeg er slet ikke i tvivl om, at vi vil skabe chancer, spørgsmålet er, om vi kan udnytte dem?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:Billede
Haha, det ligner at Messi prøver at skubbe dem væk, som om han tænker: 'Fuck af med jer, jeg stod faktisk lige og havde det godt!'

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han vil bare have kampen overstået og hjem til Antonella!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.
Det kan være totalt underordnet om manden bliver teatralsk (jeg synes ikke det er så dramatisk). Han bliver fældet og der skal være straffe. Case closed.

Jeg kan anbefale dig at se Gary Neville snakke om angribere der falder i straffesparksfeltet (youtube), den mand er helt ekstrem god til at komme igennem med sin pointer.

Ja eller en nyere Video , hvor han diskutere med Howard Webb om diving. Howard Webb snakker i øst og vest om diving, og så stiller Neville dette spørgsmål. Kan du fortælle mig, hvornår der sidst er blevet fløjtet for straffe, når der har været kontakt med angriberen har undladt at falde. Han kan ikke rigtig svare på det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Storken »

rummenigge skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.
Det kan være totalt underordnet om manden bliver teatralsk (jeg synes ikke det er så dramatisk). Han bliver fældet og der skal være straffe. Case closed.

Jeg kan anbefale dig at se Gary Neville snakke om angribere der falder i straffesparksfeltet (youtube), den mand er helt ekstrem god til at komme igennem med sin pointer.
Det var undertegnet som gjorde dig opmærksom på den video tilbage i 2012. Dine kommentarer dengang:
"Klasse analyse af G. Neville i klippet som Storken uploadede."
"Havde ikke set dem før. Tak for update."

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Godin ikke med i returopgøret, og Mandzukic ikke med. Der var lidt tvivl i løbet af kampen, men det var Mandzukic der fik det gule kort ved frisparket, hvor deres mur overtrådte linjen.

Det må man sige er en svækkelse af Atleticos hold, og selvom det ikke er givet, da de stadig vil yde stor modstand, så burde vi gå videre, især med vores opadgående formkurve in mente.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Shit jeg har misset hele kampen. Alarmen ringede slet ikke. Men heldigvis har jeg optaget det og nu er jeg klar til at se det men først skal jeg have min kaffe :)
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Raylights:

phpBB [video]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

Endnu en god kamp.

Med hensyn til straffesparket, så er det for mig meget enkelt; Rammer Juanfran Busquets? Ja. Overspiller Busquets? Ja. Er der straffe? Ja

Vi har en opadgående formkurve i øjeblikket. Kampen lignede de forrige kampe. Der er ikke de store udsving i spillernes præstationer, hvilket er bemærkelsesværdigt. Er Luchos system ved at have sat sig? Jeg er ikke helt nede med hans måde at bruge midtbanen, men jeg må indrømme at vi ser mere solide ud en hidtil i denne sæson. Nu skal vi bare have Suarez igang, for han spiller godtnok som en hund i et spil kegler. Vi har et fint udgangspunkt for returkampen. Hvis vi kan score én gang tror jeg kampen er lukket. De mangler tilmed Godin.
Visca el Barca

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Ja eller en nyere Video , hvor han diskutere med Howard Webb om diving. Howard Webb snakker i øst og vest om diving, og så stiller Neville dette spørgsmål. Kan du fortælle mig, hvornår der sidst er blevet fløjtet for straffe, når der har været kontakt med angriberen har undladt at falde. Han kan ikke rigtig svare på det.
Nu er det jo heller ikke al kontakt, der nødvendigvis skal medføre et straffespark. Hvis kontakten er så ubetydelig, at der reelt ikke er noget benspænd eller lignende, så er det efter min mening forkert at kaste sig.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

Storken skrev:
rummenigge skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Straffesparket i slutningen er jo en joke. Pinligt af Busquets at kaste sig sådan.
Haha så er vi i gang på bold...
Der var straffespark, men der er ingen tvivl om, at Busquets overspiller den fuldstændig. Det kræver trods alt en del kraft at sparke en mand ned som står fast plantet på jorden.
Det kan være totalt underordnet om manden bliver teatralsk (jeg synes ikke det er så dramatisk). Han bliver fældet og der skal være straffe. Case closed.

Jeg kan anbefale dig at se Gary Neville snakke om angribere der falder i straffesparksfeltet (youtube), den mand er helt ekstrem god til at komme igennem med sin pointer.
Det var undertegnet som gjorde dig opmærksom på den video tilbage i 2012. Dine kommentarer dengang:
"Klasse analyse af G. Neville i klippet som Storken uploadede."
"Havde ikke set dem før. Tak for update."
Hahaha, var det var dig der fik mine øjne op for G. Neville som kommentator?! Tak for det og, respekt, i og med at du kunne huske det! :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster