18/1 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Leo, hvad fanden laver du? Jeg sagde 4-5 mål, ikke sølle 3!
Han er på vej ned. En færdig mand.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Suarez holder bare igen med målene indtil til på Onsdag, det håber jeg da..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Suarez var bare katastrofe, mere er der ikke at sige til det. Selvfølgelig skal han løbe og jagte, han spiller for Barca, og især når han ellers spiller så skod. Pedro løber og fighter også meget. Men at man ligner en decideret boldmongol er pisse irriterende. Især med den pris vi har hentet ham for.

Han har ikke gjort sig fortjent til en plads i start 11'er. På nogen måde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Vi er stadig alt for uskarpe foran mål. Det er fint at Messi ordnede det idag, men hvad fanden havde vi gjort hvis han havde siddet ude. Hmh.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ps. var jeg den eneste som var ved at falde i søvn, synes sgu det var lidt kedeligt...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Suarez var bare katastrofe, mere er der ikke at sige til det. Selvfølgelig skal han løbe og jagte, han spiller for Barca, og især når han ellers spiller så skod. Pedro løber og fighter også meget. Men at man ligner en decideret boldmongol er pisse irriterende. Især med den pris vi har hentet ham for.

Han har ikke gjort sig fortjent til en plads i start 11'er. På nogen måde.
Nej han har kun stået bag 13 mål i 14 kampe. UD med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:Vi er stadig alt for uskarpe foran mål. Det er fint at Messi ordnede det idag, men hvad fanden havde vi gjort hvis han havde siddet ude. Hmh.
Real har samme problem.. Så no worries..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Leo, hvad fanden laver du? Jeg sagde 4-5 mål, ikke sølle 3!
Han er på vej ned. En færdig mand.
Fuldstændig! Så du hvordan han gik og luntede to-tre gange? Ved enkelt tilfælde jagtede han heller ikke bolden. Han er så lad. Han har mistet gnisten. Vi må heller sælge ham nu, for at få nogle penge for ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Leo, hvad fanden laver du? Jeg sagde 4-5 mål, ikke sølle 3!
Han er på vej ned. En færdig mand.
Fuldstændig! Så du hvordan han gik og luntede to-tre gange? Ved enkelt tilfælde jagtede han heller ikke bolden. Han er så lad. Han har mistet gnisten. Vi må heller sælge ham nu, for at få nogle penge for ham.
'
Vi kan bytte ham for Bojan!..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Suarez var bare katastrofe, mere er der ikke at sige til det. Selvfølgelig skal han løbe og jagte, han spiller for Barca, og især når han ellers spiller så skod. Pedro løber og fighter også meget. Men at man ligner en decideret boldmongol er pisse irriterende. Især med den pris vi har hentet ham for.

Han har ikke gjort sig fortjent til en plads i start 11'er. På nogen måde.
Nej han har kun stået bag 13 mål i 14 kampe. UD med ham.
Ja assist mod Atleti og assist i dag var ren verdensklasse! Det var det altså.

Han har ikke gjort sig fortjent til pladsen i start 11'er, blot fordi han hedder Suarez, har kostet ca. 700 millioner kroner, var god i Liverpool og du engang har kaldt ham verdens bedste 9'er.

Præstationer som den vi så i dag fra ham, har været reglen og ikke undtagelse, fra ham. Det er under al kritik. I dag gik det mod Depor, men vi har ikke råd til at en afgørende spiller leverer den slags i en afgørende kamp.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:Suarez var bare katastrofe, mere er der ikke at sige til det. Selvfølgelig skal han løbe og jagte, han spiller for Barca, og især når han ellers spiller så skod. Pedro løber og fighter også meget. Men at man ligner en decideret boldmongol er pisse irriterende. Især med den pris vi har hentet ham for.

Han har ikke gjort sig fortjent til en plads i start 11'er. På nogen måde.
Nej han har kun stået bag 13 mål i 14 kampe. UD med ham.
Ja assist mod Atleti og assist i dag var ren verdensklasse! Det var det altså.

Han har ikke gjort sig fortjent til pladsen i start 11'er, blot fordi han hedder Suarez, har kostet ca. 700 millioner kroner, var god i Liverpool og du engang har kaldt ham verdens bedste 9'er.

Præstationer som den vi så i dag fra ham, har været reglen og ikke undtagelse, fra ham. Det er under al kritik. I dag gik det mod Depor, men vi har ikke råd til at en afgørende spiller leverer den slags i en afgørende kamp.
Hehe tvivler på at jeg er den eneste der har kaldt ham for verdens bedste 9er. Kan da huske at henry sagde det samme for ikke så lang tid siden.

Og nej det er hans 13 assist/mål der har gjort ham fortjent til holdet. At du så ikke mener at de er "flotte" nok er hvad det er. Det er stadig en assist eller et mål. Men havde da helt glemt kampen i dag så er det 14 i 15 kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Folk var også utilfredse med Neymar sidste sæson. I år er han jo på vej mod en gylden bold nominering.

Hvad med om man gav Suarez mere end 15 kampe, før man går amok?. Kampen i dag var ussel fra ham. Men han er jo ikke ubrugelig i start 11eren, Visca. Nu må du lige slappe af
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Forventningerne til Suarez er fuldstændig latterlige høje, og jeg kan forstå at det kan komme fra Drake eller D10S, men sgu ikke fra BG92 og dig Visca. Manden knokler som en vanvittig, og sætter egen status fuldstændig til side. Han kommer fra at være den absolutte stjerne fra Liverpool, til ydmygt at finde sin plads på holdet, hvor der knokles fra første minut. Han løber på banen og prøver at spille, uden at lade sig påvirke af at hele verdenspressen har kaldt ham et dyr eller monster, i de fire måneder han har skulle sidde og rulle fingre.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombz alt det du siger er fint nok, men det er jo ikke sådan at han er lukket. Faktisk har man flyttet Leo væk fra sin vanlig plads, for at gøre plads til Suarez, så det er ikke så sort/hvidt som du skriver.

Jeg skrev, at han ikke har gjort sig fortjent til plads i start 11´eren, baseret på hans præstationer. Skulle jeg måske have skrevet, i øjeblikket. Det nytter ikke noget at have en spiller til den pris, som fumler rundt, forsinker spillet, træder i bolde, misser de mest åbenlyse chancer og jeg kan blive ved. I en storklub som Barca er der noget der hedder konkurrence. Med tanke på det, finder jeg det direkte besynderligt, hvis disse dårlige præstationer ikke får nogle konsekvenser.

Det betyder så ikke, at jeg synes Suarez skal væk, at han ikke er god nok til Barca, men det han viser lige nu, er ikke godt nok. Det spil han viser lige nu (præstationen i dag er ikke en sær-tilfælde), er efter min bedste overbevisning ikke nok til, at man skal være starter i en klub som Barca.

Det der med, at en spiller pr. automatik vil spille fantastisk, hvis man bare giver ham flere og flere kampe, køber jeg slet ikke.

Jeg bliver sådan ked af det, når du referer til D10S på den måde. Det kan jeg ikke lide. Slet ikke. Han er i besiddelse af en fodboldhjerne, som der ikke findes mange af...... I verden. Hvis han kommer ind og siger at Suarez skal spille, så holder jeg kæft og hylder Suarez hver gang rører bolden. Men du får mig ikke overbevist med de argumenter du kommer med, men igen, du er også bare en sheep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 18/1 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvis man giver Suarez en sæson ligesom Neymar skulle bruge.. Så er jeg ikke i tvivl om at han bliver lige så skarp som han var..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster