11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:Jeg går i seng med en følelse af retfærdighed. Elsker når Atleticos svineri bliver udstillet og de kan rejse hjem til deres dumme hovedstad med lige præcis 0 point på kontoen.
Sjovt, for jeg synes ikke der var noget som helst retfærdigt ved denne kamp. Ja, vi får da en sejr. Men når man ved, at Undiano dømmer endnu en Madrid kamp næste uge, så føler man sig magtesløs
Forumlegende

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Yo, I ved det. Kom så med de Raylights og Messis mååååååååååål!
Allez...

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af kklaus »

Simeone (coach Atletico): "Atletico deserved to finish the game with eleven? I didn't see anything strange. The referee did a great job."
...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Haha bold.dks brugere mente vi filmede i dag... Jeebus.
Vis de sørgelige eksistenser et billede af Neymars ankel. Gør det lige og så se om de vitterligt er rendyrkede idioter!

Jeg har svært ved at køle ned efter denne kamp.

Luchos bragte første udskiftning i det 84' ..... Synes virkelig ikke, at han kan roses for dette resultat. Spillerne var helt naturligt opsatte, efter alle de latterlige løgne medierne skriver om dem. Men 2. halvleg var kræfterne naturligvis en smule brugt op, og så kommer Lucho med nul løsninger. Skidt.
Men jeg kan et eller andet sted godt forstå ham. Enhver udskiftning er en risiko for at spille dårligere, samtlige spillere gjorde det godt, og med bare én mindre god spiller ville det kunne vende kampen.
Vi spiller altså ikke nogen god 2. halvleg Brombi. Det gør vi ikke
Enig. Måske indskiftningerne ville være dét, som skulle til for at de scorede. Tror uden tvivl at han havde skiftet ind hvis Atleti ikke havde fået det straffe. Men ja, der mangler lidt en forklaring, jeg kan ikke bare sidde her og spekulere i hans rationale. Retrospektivt gik det jo fint, men man skulle nok havde lavet nogle indskiftninger noget før.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5444
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Nogen der har stat på hvor meget Messi løb i dag?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Haha bold.dks brugere mente vi filmede i dag... Jeebus.
Vis de sørgelige eksistenser et billede af Neymars ankel. Gør det lige og så se om de vitterligt er rendyrkede idioter!

Jeg har svært ved at køle ned efter denne kamp.

Luchos bragte første udskiftning i det 84' ..... Synes virkelig ikke, at han kan roses for dette resultat. Spillerne var helt naturligt opsatte, efter alle de latterlige løgne medierne skriver om dem. Men 2. halvleg var kræfterne naturligvis en smule brugt op, og så kommer Lucho med nul løsninger. Skidt.
Men jeg kan et eller andet sted godt forstå ham. Enhver udskiftning er en risiko for at spille dårligere, samtlige spillere gjorde det godt, og med bare én mindre god spiller ville det kunne vende kampen.
Vores anden halvleg var ikke god... Men vores forsvar på dødbolde skal have ros. Også flot at vi ikke lader os slå ud af det latterlige straffespark.

Der var gejst i dag og det var kanon at se på. Men Lucho har stadig meget tilbage at bevise. Især at vi kan spille på denne måde mod små hold ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombz;

Jeg må give Kubala ret, konceptet ligner rigtig meget det, vi har set fra Lucho og kritiseret. Det er samme mekanismer, samme taktik. Midtbanens funktion i dag var igen at dække af, takle og ellers lave mange løb uden bold, især de defensive løb. Når vi havde bolden, blev bolden tit spillet over hovedet på midtbanen og op til angrebet.

Det der gjorde forskellen i aften var, at vi spillede med aggressivitet, noget vi ikke har set længe. Spillerne spillede intenst, der var koordineret og etableret genpres. Og så spillede Pique konge i forsvaret, Atletico har deres store force på dødbolde, i dag fik de rigtig mange af dem, men næsten hver gang lykkedes det Pique at stige højst til vejrs og cleare den.

Det positive for mig er, at Lucho og spillerne har lagt den sidste krise bag sig. Det virker sådan i hvert fald. Ydermere sender han positive signaler ud til omverdenen, så sent som i går var hna ude at sige, at man går efter trofæer i denne sæson. Det er positivt. Både han, spillerne og Bartomeu skal have ros for, at have reddet tingene, ser det ud til.

Jeg håber derfor at man kan fortsætte i samme spor resten af sæsonen. Lucho er ikke den rette, mener jeg. Hans filosofi er og spillestil passer ikke til Barca, mener jeg. Til sommer får vi dog med stor sandsynlighed en ny ledelse, som med garanti vil have sin egen mand på trænerposten. Dette vil betyde, at pressen ikke vil snakke så meget om Leo er diktator og det er ham der bestemmer hvad træneren skal hedde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

God kamp! Fantastisk at se bedre genpres og mere direkte spil. Dette er tydeligvis gavnligt for især Neymar og Suarez, men også for midtbanen, som får mere plads. Desuden dejligt at se Iniesta endelig vise højt niveau! Udover en svag start med mange boldtab var han storspillende. Vil være livsvigtigt hvis han rammer sit gamle niveau, så vi har en topspiller på CM. Tror stadigvæk ikke på Rakitic, men han var dog fin i dag.
Pique skal også have sjældent ros!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
"Bringing Neymar to a football match is like bringing a gun to a knife fight" - Ray Hudson
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Mascherano: "The truth is that everything that has been said in these past days are lies. Nothing of what they said has happened."
BUM videre, ikke mere snak om det resten af sæsonen!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Luis Enrique: “Without doubt, wins are the only thing that calm all this. But I am not optimistic about it.""
Hvad fanden mener han med det...?
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

I øvrigt, hvis rygterne om, at Laporta havde tænkt sig at hente Pep og Xavi ind i 2016, er sande, så har denne ledelse være sådan lidt smarte med at skubbe valget til denne sommer, da Laporta ikke kan køre på den kampagne(Laporta, Pep og Xavi).
Senest rettet af Kubala man jan 12, 2015 12:46 am, rettet i alt 1 gang.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af OliverDK »

Jimenez heatmap.
Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

emo skrev:
Luis Enrique: “Without doubt, wins are the only thing that calm all this. But I am not optimistic about it.""
Hvad fanden mener han med det...?
Han er bare en idiot som sædvanligt..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Luis Enrique: “Without doubt, wins are the only thing that calm all this. But I am not optimistic about it.""
Hvad fanden mener han med det...?

Dårligt oversat. Her er konteksten (tror jeg)
Luis Enrique: "Result helps to lower pressure on the team? Of course. Results is the only thing that can stop this wave
Luis Enrique: "Crisis has ended? No, one bad result and it'll start again. You can't avoid that at this club."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster