11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Elbarca »

Jep bedste LE kamp. Hvis vi kører denne stil fremover, så er både CL og ligaen indenfor rækkevidde. Det er helt sikkert. Som Brombi skrev, så gjorde vi nærmest grin med dem i første halvleg.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

emo skrev:Lui, fuuuuck noget Pedro defensivt arbejde han udført, og noget Costa offensivt brydning. Han var sublim i det han skulle, kæmpe røgen ud af bukserne!
Lui løb 10,5 km. Vildt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Helt enig, en sejr skal ikke være i vejen for at der skal klages over dommeren. Efter hans CR straffe, burde han vel næsten vente til næste år med at dømme igen.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Messi, Neymar og forsvaret viste godt spil(forsvaret måske lidt mindre i anden halvleg, men måske naturligt pga. føring). Midten var igen ikke-eksisterende, måske derfor, at Rakitic virker så usikker i afleveringerne, eller de afleveringer, der skal splitte modstanderens forsvar eller midtbane. Synes eller, at midtbanen gjorde det godt, altså hvad angår deres opgave; at de skulle bryde Atletis spil.
Jeg mener at Rakitic, Iniesta og Busi spillede den bedste kamp hidtil. Vores stil vil unægteligt ændre sig når Xavi ikke spiller, men spillet var meget direkte i dag. Iniesta og Busi langede jo nærmest kun 1- gangsafleveringer ud, det er sådan at det skal være. Rakitic var den mest offensive midtbane spiller og han endte med at give en assist.

Jeg er spændt på dette Barca, især hvis holdet kan blive ved med ikke at tabe bolde som vi gjorde i 1. halvsæson. Holdet er ikke i mål, men godt på vej og denne kamp vil give et KÆMPE boost. Vi har ikke slået Atl. så sikkert i flere år som vi gjorde det i dag. Det var kun pga Mallencos brain fart at der overhovedet kom spænding.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Mkj 77 »

Brombi skrev:Bedste kamp under Enrique?
Det var spillernes måde at sige, vi Kan uden træner...

De virkede topmotiverede, måske er Lucho blevet klar i potten??

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

En bøn til Lucho, lad os nu starte med denne opstilling i alle kampene fremover! Okay, skift rundt mod Elche. Selv Rakitic gjorde det godt i dag, Busquets og Iniesta viste derudover storform igen. Bedring at spore på samtlige pladser.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20489
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:Lui, fuuuuck noget Pedro defensivt arbejde han udført, og noget Costa offensivt brydning. Han var sublim i det han skulle, kæmpe røgen ud af bukserne!
Han var virkelig god i dag. Når samspillet med Messi og Neymar spiller 100%, bliver den trio dødbringende..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
rummenigge skrev:
Heartbreaker skrev:Atletico savet os ned og spiller svinsk, men vi svarer igen med flot fodbold. Jeg er helt vild med det her!
Enig. Det er næsten Pep'sk. Who the fuck cares about the ref!
Jeg synes faktisk ikke at man skal vifte dommerpræstationen hen! Kald mig blot ligeså hyklerisk som Mourinho, men det her SKAL have konsekvenser!

Vi er jo fuldstændig i kontrol med kampen på trods af at vi bliver savet ned. Atletico skulle have haft rødt efter 14. min!
Istedet får de et frispark hvor Messi vel ikke engang rør manden? Og hvis han gør, så kan man sammenholde den forseelse med at Neymar stemples til fucking blods lige foran dommeren!?!? Jeg mener, at klubben skal indgive en sag på dommeren! Jeg mener oprigtigt, at jeg er træt af Spanien i al sin fattige korrupte grad!! Lad os komme væk nu. Jeg spiller meget gerne i den franske liga! bring det på!

De skal ikke nyde vores selskab mere, når de så åbenlyst pisser på os! Un fair kamp! virkelig un fair, og nu skal man fanme råbe op!
Du har ret.

Det er nok bare meget godt at spillerne ikke tænker over dommerpræstationen, så de rent mentalt kun tænker på at kampensudfald ligger i deres egne hænder.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Rakitic var stærk idag! Han erobrede sgu mange vigtig bolde, og var rigtig god til at bryde spillet!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg krydser fingre for at alt form for rotation stopper efter aftenens kamp.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha bold.dks brugere mente vi filmede i dag... Jeebus.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af OliverDK »

Virkede det ikke virkelig underligt, at det konstant var Unze og ikke Lucho, der snakkede med spillerne under kampen?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Jeg tror seriøst ikke, at man kan vinde ligaen og CL med det her koncept. Man vandt i dag mod Atleti, men man ryger i samme problemer som tidligere med det her koncept, der er mange sårbarheder ved det her koncept. Luis Enrique havde heldet med sig i aften, men der var ikke rigtigt noget nyt at spore, hvilket er bekymrende.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Spoiler
Vis
Billede

Billede
Srry.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Alcantara »

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster