11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SirJonas »

Muddi12345 skrev:
Fedtmule skrev:Spændende spændende kamp.

Anyways. Det er 2 hold som et eller andet sted begge vil stille sig tilfreds med et x. Kender man Simeone vil han dog presse sine spillere til sejr, men omvendt, så har Enrique om nogen noget han skal bevise og en sejr her, vil måske give lidt mere arbejdsro for en stund.
Hvordan kan du ærligt tro, at Barcelona vil stille sig tilfreds med et x?
Jeg vil ihverfald være mega skuffet, hvis vi ikke vinder. Jeg anerkender Atleticos styrke, og jeg synes de er vanvittigt gode, så man vinder ikk "bare" over dem.
Men at vi får en sejr imorgen er SÅ vigtigt for holdets moral og selvtillid for resten af sæsonen. Vi har haft kæmpe problemer mod dem de sidste 5-6 gange, de slog os ud af CHL. Vi har også haft "krise" den seneste uge med en masse historier og rygter, og det er alletiders mulighed for Lucho at bevise noget. Vinder vi ikke, så nægter jeg at tro på, at han er der meget længere. Ikk fordi han beviser sit værd ved at vinde, men det kan sætte en dæmper på tingene, og så må man formode/håbe, at mediestormen ovenpå hans beslutninger i Sociedad har lært ham, at der ikke er plads til at være så dumdristig.

Ja det er da meget muligt, at LE vil være voldsomt tændt på at få en sejr, så han som sagt kan få lukket munden på omverdenen for en stund. Det skriver jeg egentlig også.
Men i vores tilstand med alt hver der sker i klubben er det ikke jordens undergang, hvis man får et x mod de forsvarende mestre. Fair nok hvis LE får en fyreseddel efter weekenden er ovre, men det er ikke på baggrund af kampens resultat i morgen.

edit: Og det lyder sku lidt hårdt for dig hvis du virkelig anerkender ATL så meget som du giver udtryk for, men samtidig bliver så ovenud skuffet, hvis der ikke kommer 3 p på kontoen.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Muddi12345 »

Fedtmule skrev:
Muddi12345 skrev:
Fedtmule skrev:Spændende spændende kamp.

Anyways. Det er 2 hold som et eller andet sted begge vil stille sig tilfreds med et x. Kender man Simeone vil han dog presse sine spillere til sejr, men omvendt, så har Enrique om nogen noget han skal bevise og en sejr her, vil måske give lidt mere arbejdsro for en stund.
Hvordan kan du ærligt tro, at Barcelona vil stille sig tilfreds med et x?
Jeg vil ihverfald være mega skuffet, hvis vi ikke vinder. Jeg anerkender Atleticos styrke, og jeg synes de er vanvittigt gode, så man vinder ikk "bare" over dem.
Men at vi får en sejr imorgen er SÅ vigtigt for holdets moral og selvtillid for resten af sæsonen. Vi har haft kæmpe problemer mod dem de sidste 5-6 gange, de slog os ud af CHL. Vi har også haft "krise" den seneste uge med en masse historier og rygter, og det er alletiders mulighed for Lucho at bevise noget. Vinder vi ikke, så nægter jeg at tro på, at han er der meget længere. Ikk fordi han beviser sit værd ved at vinde, men det kan sætte en dæmper på tingene, og så må man formode/håbe, at mediestormen ovenpå hans beslutninger i Sociedad har lært ham, at der ikke er plads til at være så dumdristig.

Ja det er da meget muligt, at LE vil være voldsomt tændt på at få en sejr, så han som sagt kan få lukket munden på omverdenen for en stund. Det skriver jeg egentlig også.
Men i vores tilstand med alt hver der sker i klubben er det ikke jordens undergang, hvis man får et x mod de forsvarende mestre. Fair nok hvis LE får en fyreseddel efter weekenden er ovre, men det er ikke på baggrund af kampens resultat i morgen.

edit: Og det lyder sku lidt hårdt for dig hvis du virkelig anerkender ATL så meget som du giver udtryk for, men samtidig bliver så ovenud skuffet, hvis der ikke kommer 3 p på kontoen.
Jeg anerkender helt sikkert Atletico. De er ikke for sjov længere, og har haft overtaget de sidste 5-6 kampe mod både os og Real Madrid, hvilket i sig selv viser en kæmpe styrke.
Men omvendt så tror jeg også på mit hold, og jeg ved, hvad vi er i stand til, når vi folder os ud, og derfor vil jeg have 3 point på kontoen imorgen. Andet end 3 point imorgen vil gøre det UTROLIG svært at vinde ligaen, og derfor ser jeg 3 point som et must, hvis vi skal være med, hvor det er sjovt. Der har været for mange svipsere (Malaga, Celta, Sociedad) til at vi kan "tåle et x", hvilket du nok også er bekendt med selvfølgelig.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Hvis vi formår at spille som et hold, kan der ske ting. Men det er nok for meget at håbe på lige nu.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Fedtmule skrev:
Muddi12345 skrev:
Fedtmule skrev:
Ja det er da meget muligt, at LE vil være voldsomt tændt på at få en sejr, så han som sagt kan få lukket munden på omverdenen for en stund. Det skriver jeg egentlig også.
Men i vores tilstand med alt hver der sker i klubben er det ikke jordens undergang, hvis man får et x mod de forsvarende mestre. Fair nok hvis LE får en fyreseddel efter weekenden er ovre, men det er ikke på baggrund af kampens resultat i morgen.

edit: Og det lyder sku lidt hårdt for dig hvis du virkelig anerkender ATL så meget som du giver udtryk for, men samtidig bliver så ovenud skuffet, hvis der ikke kommer 3 p på kontoen.
Uanset hvem modstanderen er, så er alt andet end en sejr på Camp Nou ikke tilfredsstillende. En uafgjort er ikke jordens undergang, nej, men det er ikke et resultat, som vi kan stille os tilfredse med, som du oprindeligt skrev (og det tror jeg heller ikke, at du finder en eneste i og omkring klubben, der oprigtigt mener). Og det er heller ikke et resultat, som vi bør stille os tilfredse med, når man ser på det hold, vi kan stille. Atletico er ganske vist et dygtigt og velorganiseret hold, men de er LANGT stærkere på hjemmebane, end de er på udebane, grundet deres hjemmepublikum. I CL nappede de kun 4 af deres 13 point på udebane (og 3 af dem var mod Malmø...), mens de på hjemmebane hentede maksimum point med en målscore på 10-0. Bortset fra kampen mod Real - som jeg ikke mener, de burde have vundet - og kampen mod Bilbao denne sæson i La Liga, så har de været overraskende middelmådige på udebane. De har hentet knebne sejre mod svage modstandere og tabt til hold som Sociedad og Valencia. Bookmakerne ved godt, hvad de laver, når de giver så høje odds på alt andet end en hjemmesejr. Jeg synes, at det er fuldstændigt korrekt, at vi bør være skuffede, hvis ikke vi henter 3 point på hjemmebane mod Atletico - ligesom jeg synes, at det var skuffende de to gange, vi ikke formåede det sidste sæson (alt dette forudsætter selvfølgelig, at Lucho ikke beslutter sig for at give Messi, Neymar og Mascherano et hvil i morgen aften...).

De eneste ting, jeg frygter, er for det første, at galla-opstillingen mod Elche i torsdags kommer til at koste vores offensiv vigtige kræfter i morgen - vi fik selvfølgelig så godt som lukket det CdR opgør inden returopgøret, men det burde vi have gjort alligevel, så jeg forstår virkeligt ikke Luchos dispositioner i de første to kampe i år. For det andet har Atletico en irriterende evne til at sætte sig op til topkampene og tage tempoet fuldstændigt ud af en kamp. Så vi er nødt til at komme blæsende fra start og ikke - som vi plejer - vente med at afgøre kampen til slutningen af anden halvleg, når modstanderen er kørt træt. Atletico-mennesker bliver bare ikke trætte :/

Bliver spændende at se, hvad han finder på til imorgen. Det ville eksempelvis ikke undre mig at se Pique i startopstillingen, selvom han gentagende gange denne sæson har prøvet at overbevise Lucho om, at han hører til på bænken i de store kampe. Hvis Xavi ikke er klar, så bør alle andre pladser end midterforsvaret vel næsten give sig selv? Bussi blev hvilet til denne kamp, så Masch er formentlig den ene CB. Så er spørgsmålet, hvem der bliver hans makker. Selvom han er ung og Atletico er et hårdt-spillende hold, så så jeg egentlig gerne, at man gav Bartra en chance i en af de store kampe. Jeg tvivler dog på, at det bliver ham.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

"Deres spil er bygget op omkring kollektivet, et utroligt fysisk niveau og en stærkt træner, som pisker spillerne frem på banen. De er meget farlige på dødbolde og på kontraangreb og der skal vi være klar. Kampen kommer nok til at minde om de seneste vi har spillet mod dem, men vi håber dog denne gang på at kunne få en sejr" sagde han til slut.
Lucho om kampen i morgen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Det ville være så typisk hvis Torres scorede imod os. Faktisk så skal han nok gøre det. Odds for fanden.
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

[1/2] Squad (vs Atletico): Bravo, Ter Stegen, Alves, Pique, Bartra, Mascherano, Adriano, Alba, Busquets
2/2] Squad (vs Atletico): Rakitic, Sergi Roberto, Iniesta, Rafinha, Pedro, Munir, Messi, Suarez, Neymar
Montoya og Mathieu udebliver. Mit bud på vores startopstilling i aften;

Bravo - Alves - Pique - Masche - Alba - Rakitc - Busquets - Iniesta - Messi - Suarez - Neymar.

Vi skal godt nok være gode på de defensive dødbolde i dag, hvis vi er lige så sårbare overfor kontraer som vi har været tidligere, så bliver det squ ikke nogen sjov kamp.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

Vi vinder. 2-eller-3- 0. Yes!
#jesuisSheep

gygfo

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af gygfo »

Visca El Barca skrev:
"Deres spil er bygget op omkring kollektivet, et utroligt fysisk niveau og en stærkt træner, som pisker spillerne frem på banen. De er meget farlige på dødbolde og på kontraangreb og der skal vi være klar. Kampen kommer nok til at minde om de seneste vi har spillet mod dem, men vi håber dog denne gang på at kunne få en sejr" sagde han til slut.
Lucho om kampen i morgen.
Hvor har du det fra? Det lyder som om han slår armene i vejret og blot håber på, der er forandring at spore fra de tidligere opgør.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

miklas1911 skrev:
Fedtmule skrev:
Muddi12345 skrev:
Fedtmule skrev:
Ja det er da meget muligt, at LE vil være voldsomt tændt på at få en sejr, så han som sagt kan få lukket munden på omverdenen for en stund. Det skriver jeg egentlig også.
Men i vores tilstand med alt hver der sker i klubben er det ikke jordens undergang, hvis man får et x mod de forsvarende mestre. Fair nok hvis LE får en fyreseddel efter weekenden er ovre, men det er ikke på baggrund af kampens resultat i morgen.

edit: Og det lyder sku lidt hårdt for dig hvis du virkelig anerkender ATL så meget som du giver udtryk for, men samtidig bliver så ovenud skuffet, hvis der ikke kommer 3 p på kontoen.
Uanset hvem modstanderen er, så er alt andet end en sejr på Camp Nou ikke tilfredsstillende. En uafgjort er ikke jordens undergang, nej, men det er ikke et resultat, som vi kan stille os tilfredse med, som du oprindeligt skrev (og det tror jeg heller ikke, at du finder en eneste i og omkring klubben, der oprigtigt mener). Og det er heller ikke et resultat, som vi bør stille os tilfredse med, når man ser på det hold, vi kan stille. Atletico er ganske vist et dygtigt og velorganiseret hold, men de er LANGT stærkere på hjemmebane, end de er på udebane, grundet deres hjemmepublikum. I CL nappede de kun 4 af deres 13 point på udebane (og 3 af dem var mod Malmø...), mens de på hjemmebane hentede maksimum point med en målscore på 10-0. Bortset fra kampen mod Real - som jeg ikke mener, de burde have vundet - og kampen mod Bilbao denne sæson i La Liga, så har de været overraskende middelmådige på udebane. De har hentet knebne sejre mod svage modstandere og tabt til hold som Sociedad og Valencia. Bookmakerne ved godt, hvad de laver, når de giver så høje odds på alt andet end en hjemmesejr. Jeg synes, at det er fuldstændigt korrekt, at vi bør være skuffede, hvis ikke vi henter 3 point på hjemmebane mod Atletico - ligesom jeg synes, at det var skuffende de to gange, vi ikke formåede det sidste sæson (alt dette forudsætter selvfølgelig, at Lucho ikke beslutter sig for at give Messi, Neymar og Mascherano et hvil i morgen aften...).

De eneste ting, jeg frygter, er for det første, at galla-opstillingen mod Elche i torsdags kommer til at koste vores offensiv vigtige kræfter i morgen - vi fik selvfølgelig så godt som lukket det CdR opgør inden returopgøret, men det burde vi have gjort alligevel, så jeg forstår virkeligt ikke Luchos dispositioner i de første to kampe i år. For det andet har Atletico en irriterende evne til at sætte sig op til topkampene og tage tempoet fuldstændigt ud af en kamp. Så vi er nødt til at komme blæsende fra start og ikke - som vi plejer - vente med at afgøre kampen til slutningen af anden halvleg, når modstanderen er kørt træt. Atletico-mennesker bliver bare ikke trætte :/

Bliver spændende at se, hvad han finder på til imorgen. Det ville eksempelvis ikke undre mig at se Pique i startopstillingen, selvom han gentagende gange denne sæson har prøvet at overbevise Lucho om, at han hører til på bænken i de store kampe. Hvis Xavi ikke er klar, så bør alle andre pladser end midterforsvaret vel næsten give sig selv? Bussi blev hvilet til denne kamp, så Masch er formentlig den ene CB. Så er spørgsmålet, hvem der bliver hans makker. Selvom han er ung og Atletico er et hårdt-spillende hold, så så jeg egentlig gerne, at man gav Bartra en chance i en af de store kampe. Jeg tvivler dog på, at det bliver ham.
Rigtigt fint oplæg til kampen. Vi skal vinde, ja.. Men atl har det bare med at sætte sig op til de her kampe.
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Det ville være så typisk hvis Torres scorede imod os. Faktisk så skal han nok gøre det. Odds for fanden.
Seriøst, det skulle fandme ikke undre mig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Er vel næsten for optimistisk at håbe på en sejr. Selv om det vil være så vigtigt så tror jeg sku ikke på den..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Bliver sjovt når Messi gør det her ved Lucho i dag, og så går Lucho amok og jagter Messi rundt på banen, og så bliver Suarez sur og jagter også Lucho og forsøger at bide ham, og så jagter resten af vores spillere dem for at stoppe det, og så joiner Simeone og de andre Atletico spillere fordi de aldrig vil gå glip af en slåskamp. Og så til sidst joiner den sorte kat jagten.

Og det var så Lucho's sidste kamp.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Næsten til grin når man kigger på odds på danske spil.. 5,90 pengene igen på en Atletico sejr..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

Mangler Jimmy Jump og Mourinhos pegefinger i din historie
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster