4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Gad vide om vores transferban også gælder at vi ikke må skrive kontrakt med trænere, hvis de skulle finde på at fyre LE. Haha så må Eusebio rykkes op :lol:

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man skal nok ikke regne med, at Luis Enrique bliver fyret, selvom man ikke skulle vinde nogle trofæer i denne sæson. Husk på, at Tata ikke blev fyret, men valgte at gå selv. Luis Enrique skal heller ikke fyres, men han skal ændre nogle ting, eller skal han få sine ideer implementeret så godt, at det begynder at virke, selvom jeg ikke er for hans måde at praktisere fodbold på.

Så til Suarez: Man kan godt kritisere ham, og man bør også kunne kritisere ham efterhånden. Man har prøvet at spille ham på alle mulige måder; givet ham fri tøjler, trukket Messi ned osv., men stadig har han svært ved at få noget ud af det. Det er klart, at han skal tilvænne sig systemet, men det er ikke systemet, der gør, at man ikke kan aflevere, man har dårlige førsteberøringer, driblinger mislykkes osv. Jeg tror ikke, at han kommer i gang i denne sæson.

gygfo

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

abx skrev:
Visca El Barca skrev:Bare rolig venner, Lucho har en forklaring på det hele.
Luis enrique: "We deserved more. Always difficult to play against team that parks bus, and they could do that thanks to that early goal."
Han virker også vaklende og usikker.
Luis Enrique: "Would I take same decision of leaving Messi and Neymar on bench? Don't know. Had trained less, so didn't want to take risks."
Sound of "i have no fucking idea"
LE be like

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

phpBB [video]
Senest rettet af Anonymous man jan 05, 2015 6:02 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Hold. Nu. Kææææft. Mand.

Jeg kan ikke huske det har været så nedern at være barca-fan. I 2007/08 havde man i det mindste en forhåbning om at man kunne vende skuden inden for en nærtliggende periode. Nu har vi et selv-påført transferforbud, der gør at vi ikke kan lave ændringer på holdet før om 1½ år. Samtidig er ledelsen kun forpligtet til at udskrive valg tidligst i 2016. Normalt ville man kunne samle et mistillidsvotum, men da ledelsen har ændret vedtægter og gjort det nærmest umuligt at samle nok stemmer til dette, virker et valg før usandsynligt. Jeg ser et af vores spillemæssige problemer være et taktisk et. Jeg mener simpelthen ikke Lucho spiller ordentligt. Men hvis vi skal af med Lucho, så kan vi ikke engang hente en kvalificeret erstatning før transferforbudet ophør om 1½ år. Selv hvis vi kunne komme af med Lucho vil vi blot skulle begynde forfra. Mørke tider.
Kevin Williams ‏@kevvwill 44m44 minutes ago
@JenFCB I want to say to newer culers, who might have picked up the club during the happy years, "This is the real Barça."
Med hensyn til kampen, så fatter jeg ikke Lucho. Vi starter efter vinterpausen, vi spiller på en udebane vi har utrolig svært ved at vinde på, vi har utrolig svært ved at score mål uden vores stamspillere i angrebet, RM har lige åbnet måske muligheden for os i ligaen og så starter man med Neymar og Messi ude selvom de er fitte. Det er jo bare taktisk dumt; Vi har brug for at finde rytmen igen efter en pause og så starter man med Pedro, Munir og Suarez inde. Ingen af dem er i stand til at tage ansvar i angrebet. Pedro er notorisk ringe, Munir er en dreng og Suarez kan ikke engang ramme noget som er virkelig let at ramme!

Kampen viser at vi er lette at score mod når vi bliver sat under pres og vi er lette at stoppe når vi ikke har vores bedste spillere inde. Vores spil på midtbanen er nærmest ikke eksisterende. Iniesta og Xavi er ikke til at kende. De er ikke designet til at spille det spil Lucho praktiserer. Suarez lugter langt væk af at han ikke kommer igang i år. Han og Pedro i angrebet er lidt som at lege kast-sæben-i-bruseren-til-hinanden - ikke at jeg normalt leger det, men stadigvæk så mister de to bolden så let.

Det eneste opløftende lige nu er at RM ikke vandt.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe har lige set den her:



Neymar der siger til messi at han skal begynde at varme op efter albas mål. Drengene ved godt at lucho har fucket op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Hehe har lige set den her:



Neymar der siger til messi at han skal begynde at varme op efter albas mål. Drengene ved godt at lucho har fucket op.
HaHaha! Neymar som spillende træner!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg elsker bare Neymar og hans attitude, han virker stadig som en der tager det helt roligt i de der lorte situationer :) God spiller at have på holdet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg elsker bare Neymar og hans attitude, han virker stadig som en der tager det helt roligt i de der lorte situationer :) God spiller at have på holdet.
Han minder lidt om Ronaldinho i sine unge dage. Han virker som den der glade dreng, for hvem fodbold stadig bare er en leg. Den der der fuldstændig afslappede tilgang til spillet og den der ukuelige optimisme, er virkelig fantastisk at være vidne til.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Præcis! Min respekt for ham er kun blevet større og større i takt med at vi har lært ham bedre at kende. Vi har så meget brug for en med hans mentalitet i disse tider!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Alle smil og grin fra spillerne modtages med kyshånd i disse dage.

Neymar er sgu en dejlig og glad dreng. Ligesom Alves. Jeg flytter sgu til Brasilien en af dagene.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster