4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg må være den eneste herinde som ikke maler fanden på væggen. Jeg er uenig med dig Visca men jeg kan godt se at det ikke ser for godt ud, men jeg er altså enig med Xavi. Synes at vi til tider spiller god fodbold, og det ofte bare er enten timing eller det sidste der mangler. Lad os huske på at hvis vi fik straffesparket, som vi egentlig havde fortjent, så havde det set anderledes ud.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

R.Sociedad are first team to win home games against Barcelona, R.Madrid and Atletico in single Liga since Sevilla in 2006/2007 [via pn]
Sociedads flot hjemme statistik skal også lige fremhæves, men alligevel.

Allerede fra kampens start virkede det som om, Sociedad ville det mere. Deres træner og deres spillere virker mere overbevisende i deres udtalelser, de snakkede om sejren og muligheden for a jagte den. De troede på den. Vores træner og spillere virkede mere eller mindre nervøse i optakten. Man hørte en hel del gange om, de problemer man har på den bane og hvor svært det er at spille mod Sociedad på udebane.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Problemet er at lucho er ved at lave en tata. Mange fine ideer i starten af sæsonen og så kommer han i tvivl og siden det har vi spillet med hovedet under armen. Indlæg, suarez som targetman, rak på bænken, bartra på bænken, montoya spiller og jeg kan blive ved.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg mener nu også Suarez, til fulde, har vist at han er en verdensklasseangriber inden han kom til Barca. Han skal finde sit bedre spil ja, men det skal nok komne.

Om ikke andet kommer der nu et år, hvor man er nødt til at arbejde på stabilitet og ikke kan købe spillere til. Der skal virkelig arbejdes med konceptet og den indbyrdes forståelse. Adama må gerne tilføjes og Munir ned.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquenbauer, om du er ny eller ej, skal en angriber alene med målmanden og med Luis kvaliteter score på den friløber.

Føler at alt begyndte at gå ned af bakke efter at han blev kampklar.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Piquenbauer, om du r ny eller ej, men en angriber alene med målmanden og med Luis kvaliteter skal score på den friløber.

Føler at alt begyndte at gå ned af bakke efter at han blev kampklar.
Jamen det er jeg enig i. Men nu er det ikke hele kampen. Og lucho spiller ham idiotisk. Han er ikke en targetman som skal stå på kanten af feltet med ryggen til målet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Elbarca skrev:Jeg ser en mand der ved hvordan man vinder, i ham.
Vi er ikke uenige om vurderingen af Simeone. Ham har jeg også betydelig respekt for - som træner for Atletico Madrid.

Ikke som træner for FC Barcelona. van Gaal var også eksponent for det beregnende, systematiske spil i sin tid hos os og vandt endda pokaler. Til tider gik det også godt. Men han holdt spillere, kampe og koncepter/systemer indenfor snævre, stive rammer og begreb ikke kulturen (inspirationen, det lidenskabelige forhold til bolden og det smukke spil), som f.eks. Cruyff modsat gjorde. Hos FC Barcelona holder man ikke boldkunstnere i snor.

BarçaDK

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Jeebus. Manden er helt ny i klubben og bliver spillet åndssvagt. Gå ind og se hvordan alexis gjorde det i starten.
Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Jeebus. Manden er helt ny i klubben og bliver spillet åndssvagt. Gå ind og se hvordan alexis gjorde det i starten.
Jeg er ærligt talt fløjtende ligeglad med, hvordan en 22-årig Alexis Sánchez gjorde det i starten, ligesom jeg også er ligeglad med hvordan Martín Cáceres spillede. Det her handler om Luis Suárez, ikke om nogen andre. Men hvis du vil snakke om Alexis, kan vi da godt snakke lidt om Alexis. Han var 22 år og var købt som en spiller, der ganske vidst skulle bidrage noget med det samme, men også skulle udvikle sig og blive en bedre spiller. Vi vidste forhåbentlig godt alle, at han ikke ville score 30 mål i sin første sæson. Det gjorde han heller ikke. Han scorede 15 mål, hvilket var 3 mere end i sin sidste sæson i Udinese. Han kostede en tredjedel af hvad Luis Suárez kostede. Luis Suárez er købt til at præstere nu. Lige nu. Ikke om 2 år, ikke om 3 år. Nej, han er købt til at præstere fra første fløjt. Og det har han bare ikke gjort og derfor giver jeg manden hug (i flertal).

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Jeebus. Manden er helt ny i klubben og bliver spillet åndssvagt. Gå ind og se hvordan alexis gjorde det i starten.
Skæv sammenligning med Alexis.

Ud over at Suárez er meget tung i 1-2-spillet, så har han også brændt frustrerende mange store chancer.

Enig i, at hans position på banen tit har været lidt fjollet, men det retfærdiggør ikke, at han er så uskarp.
Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.

Jeg er godt nok spændt på reaktionen. Først en idiotisk opstilling endnu engang fra manden uden taktiske evner. Dernæst et fair nederlag som resultat heraf. Det SKAL da have konsekvenser!?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Jeg må være den eneste herinde som ikke maler fanden på væggen. Jeg er uenig med dig Visca men jeg kan godt se at det ikke ser for godt ud, men jeg er altså enig med Xavi. Synes at vi til tider spiller god fodbold, og det ofte bare er enten timing eller det sidste der mangler. Lad os huske på at hvis vi fik straffesparket, som vi egentlig havde fortjent, så havde det set anderledes ud.
Det skal lige siges, at jeg slet ikke er over i, at Lucho skal fyres eller at vi ikke vinder noget de næste sæsoner. Jeg synes blot, at vi står overfor et alvorligt problem, hvis vi ikke tager fat nu og retter op på tingene og lærer af vores fejl, så kan tingene ændre sig drastisk de næste par måneder.


Ja vi fik ikke et straffespark, men jeg har hele tiden værer fortaler for, at man ikke skal bruge enkelte situationer som en undskyldning. Dette kan føre til, at spillerne bliver lade og oftest vil lede efter undskyldninger i stedet for at se indad. Jeg er mere af den skole, hvor man først og fremmest fokuserer på egne mangler, ikke så meget på dommerens. Det straffesparks situation var i første halvleg, vi havde stadig ca. en time efter det. Det er ikke godt nok, at man ikke kan skabe mere end det.

Elbarca;

Jeg må give Luis Enrique ret. Du har fuldstændig ret i at Simeone har karisma og han er i den grad i stand til at sælge sine idéer til spillerne. Ingen tvivl om det. Dog skal man lige tage det med i ligningen, at der er en kæmpe stor forskel på en klub som Atleti og vores Barca. Simeones meget direkte, meget fysisk præget og kontra-baseret bold vil møde enorm modstand hos fans. Og det fra starten, selv sejre vil ikke hjælpe på det. Større navne end han har brækket nakken på det hos Barca. Simeone er en dygtig træner, men hans profil passer slet ikke ind i Barca. Og Barca er vel den klub i verden, hvor træneren absolut skal have en bestemt filosofi, for at udføre et succesfuldt arbejde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:Had chances? Hvilke chancer, vi har suarez alene med målmanden og det er vel det?

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Det var til gengæld også en enorm chance, som der bare skal laves mål på 10 ud af 10 gange. Godt vi betalte så mange penge, for sådan en verdensklasse angriber, der sikrer os vigtige point gang på gang.
Jeebus. Manden er helt ny i klubben og bliver spillet åndssvagt. Gå ind og se hvordan alexis gjorde det i starten.
Jeg er ærligt talt fløjtende ligeglad med, hvordan en 22-årig Alexis Sánchez gjorde det i starten, ligesom jeg også er ligeglad med hvordan Martín Cáceres spillede. Det her handler om Luis Suárez, ikke om nogen andre. Men hvis du vil snakke om Alexis, kan vi da godt snakke lidt om Alexis. Han var 22 år og var købt som en spiller, der ganske vidst skulle bidrage noget med det samme, men også skulle udvikle sig og blive en bedre spiller. Vi vidste forhåbentlig godt alle, at han ikke ville score 30 mål i sin første sæson. Det gjorde han heller ikke. Han scorede 15 mål, hvilket var 3 mere end i sin sidste sæson i Udinese. Han kostede en tredjedel af hvad Luis Suárez kostede. Luis Suárez er købt til at præstere nu. Lige nu. Ikke om 2 år, ikke om 3 år. Nej, han er købt til at præstere fra første fløjt. Og det har han bare ikke gjort og derfor giver jeg manden hug (i flertal).
Du kan ALDRIG forvente at en spiller leverer med det samme. Og så er det fuldstændig ligegyldigt hvor meget de har kostet. Ydermere har suarez leveret - han skaffede f.eks. 3 point mod almeria hvor vi væltede rundt som i dag. At han så efterfølgende har haft dårlige kampe er forståeligt når man ser på holdet. Der er jo ingen der spiller godt. Og når han så samtidigt bliver spillet så hovedrystende dumt så bliver det endnu mere forståeligt.

Med det sagt er jeg enig i at hans afleveringer og dårlige afslutninger ikke er gode nok. Håber og tror dog at det kommer efter tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique skrev:
Elbarca skrev:Jeg ser en mand der ved hvordan man vinder, i ham.
Vi er ikke uenige om vurderingen af Simeone. Ham har jeg også betydelig respekt for - som træner for Atletico Madrid.

Ikke som træner for FC Barcelona. van Gaal var også eksponent for det beregnende, systematiske spil i sin tid hos os og vandt endda pokaler. Til tider gik det også godt. Men han holdt spillere, kampe og koncepter/systemer indenfor snævre, stive rammer og begreb ikke kulturen (inspirationen, det lidenskabelige forhold til bolden og det smukke spil), som f.eks. Cruyff modsat gjorde. Hos FC Barcelona holder man ikke boldkunstnere i snor.
Vi to har været inde på det før, men lige netop Lucho minder mig utrolig meget om Van Gaal. Det virker som om, han er den træner, der har haft mest indflydelse på Lucho. Måske ikke så underligt alligevel, han har vel også haft som træner længst ?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Bare rolig venner, Lucho har en forklaring på det hele.
Luis enrique: "We deserved more. Always difficult to play against team that parks bus, and they could do that thanks to that early goal."
Han virker også vaklende og usikker.
Luis Enrique: "Would I take same decision of leaving Messi and Neymar on bench? Don't know. Had trained less, so didn't want to take risks."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Alexis brændte decideret frit mål flere gange.... Sorry to remind you.
... og alligevel scorede han på 26,087% af sine afslutninger i La Liga i første sæson (han endte aldrig på under 25,000% i sine tre sæsoner i La Liga). Luis Suárez ligger lige nu på stabile 13,636%. Det er ikke ret godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster