4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvem ved, måske går Lucho faktisk ud og siger sandheden og erkender hvor fucking dårlige vi var og har været i lang tid?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det har egentlig været en okay dag.

Real Madrid tabte, jeg slipper for at se mere på Andy Dalton i NFL Playoff, jeg vandt 4950kr på Eibars sejr over Espanyol og jeg vandt 3700kr på vores nederlag til Sociedad.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Total tandløs indsats. Luis Enrique har ikke vist på nogen måde at han er en opgradering i forhold til Tata. En gylden mulighed for at tage førstepladsen og så stiller han op med dét angreb.

Jeg håber ikke transferforbuddet gælder trænere. For så håber jeg vi kan hente Simeone til sommer.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

abx skrev:Tænk at have glædet sig over to uger til det her
Jeg sagde ja tak til at tage tidligere hjem fra arbejde for at se kampen. Det var lige 4 timer færre på lønkortet. Tak <3

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

LE til pressemøde: "Jeg er godt tilfreds med spillerne."
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20393
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1082 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

abx skrev:Tænk at have glædet sig over to uger til det her
:lol: :grin:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:Det har egentlig været en okay dag.

Real Madrid tabte, jeg slipper for at se mere på Andy Dalton i NFL Playoff, jeg vandt 4950kr på Eibars sejr over Espanyol og jeg vandt 3700kr på vores nederlag til Sociedad.
Del lige odds med os andre fremover.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:
Storken skrev:Det har egentlig været en okay dag.

Real Madrid tabte, jeg slipper for at se mere på Andy Dalton i NFL Playoff, jeg vandt 4950kr på Eibars sejr over Espanyol og jeg vandt 3700kr på vores nederlag til Sociedad.
Del lige odds med os andre fremover.
Undertegnet tidligere i tråden:
Storken skrev:Der er sat 1000kr på 1X. Det kan ikke være anderledes.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:
Heartbreaker skrev:
Storken skrev:Det har egentlig været en okay dag.

Real Madrid tabte, jeg slipper for at se mere på Andy Dalton i NFL Playoff, jeg vandt 4950kr på Eibars sejr over Espanyol og jeg vandt 3700kr på vores nederlag til Sociedad.
Del lige odds med os andre fremover.
Undertegnet tidligere i tråden:
Storken skrev:Der er sat 1000kr på 1X. Det kan ikke være anderledes.
Arh, satans. Jeg har været på arbejde, så jeg har ikke set det. Fortsæt endeligt. Især dem, som går hjem. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Godnat. Godt det er mandag i morgen eller noget. Håber LE misser flyveren.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Fuldstændig og aledeles fortjent nederlag. Vi har stadig ikke en klar filosofi, det startede sidste sæson og fortsætter her. Spillerne virker utrolig på bar bund, det virker som om, de simpelthen ikke aner, hvad de skal. Det er som om, Lucho sætter spillere ind og så bare håber på det bedste. Alle spillere må så selv afgøre, hvad de skal lave i løbet af kampen.

Lucho har i det hele taget lignet utrolig meget sin modpart på sidelinje, da denne var i Man Utd sidste sæson. Det hele virker bare så tilfældigt og uden noget som helst planlægning.


Også hans dispositioner og de valg han træffer, virker helt hen i vejret. Tag Montoya for eksempel, han har selv sagt at han er tredjevalg og endda bag folk som Bartra og Adriano. Det virkede som om, man havde mistet tiltroen til ham, vel-vidende at vi har en dom som vi ikke rigtig havde en reel chance for at omvende. Nu da vi får afslag fra CAS, er han lige pludselig gået hen og blevet en spiller der spiller flere kampe i træk. Det er lidt Moyes' Man Utd version over det. Utrolig kortsigtede løsninger, uden nogen som helst planlægning men mere tilfældigheder der spiller ind. Det virker i hvert fald sådan, set udefra.

At der ikke er et fast koncept eller en fast stamme endnu, gør tingene bare værre. Lige nu ligner han ikke en mand, der er svaret på vores problemer. Lad os håbe han lærer noget af dette nederlag, det er snart på tide.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Elbarca skrev: For så håber jeg vi kan hente Simeone til sommer.
Det er næppe en løsning. Det stramme, aggressive spil vil aldrig fænge.

Indtil videre synes Luis Enrique - ham den anden - i hvert fald ikke at være løsningen på noget som helst. Luis Suárez ligeså.

Enig. 2015 skal nok blive året, hvor de sidste medløberfans falder fra. Det kan man tilsvarende håbe at diverse folk fra og omkring ledelsen gør. Det er vel det eneste positive.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Storken skrev:Det har egentlig været en okay dag.
Bad timing dude. Prøv med nej.

Men hvad skal vi også med pokaler når vi i stedet kan blive underholdt af fjollede startopstillinger.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:
Reevenge skrev:Jeg ser ikke flere Barca-kampe før LE fyres. Klubben er ødelagt af den inkompetente ledelse og den lort af en træner.
Det eneste positive ved vores formkrise er, at vi får sorteret medløberfansene fra.
Lad nu vær med at komme med de provokerende bemærkninger. Du forsøger jo at starte en konflikt her.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lucho skal sgu væk. Jeg har hele tiden ment han skulle have sæsonen ud men når man ikke fatter at stille med stærkeste på en bane hvor vi ikke har vundet i flere år og samtidig har en gylden chance for at hale lidt ind på real så er der noget helt galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster