4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men hvordan er det også at lucho spiller suarez? Han står som en opspilsstation på kanten af feltet med ryggen til målet og så bliver der ellers slået indlæg ind mod ham. Det giver ingen mening.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tolquhon skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Jeg har lige knappet en halv liter juleøl på 8,5% op.
Så kan du måske slippe af med den grimme smag i munden. Fra 1. halvleg - ikke ostepops.
Haha, forhåbenligt!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Nu har jeg livebettet på sejr. Kom så!
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:At dette er Enriques skyld svare til at det lige så meget er Moyes' fortjeneste at de fører..
Jeg synes absolut at det er Luchos skyld, at vi har været så tandløse offensivt. Det hans valg at starte med en fronttrio bestående af Munir, Pedro og Suárez. Den kan ikke tørres af på nogen som helst andre. De ser alle tre utroligt uskarpe og langsomme ud, både i tanke og handling. Kommentatoren snakkede om at Lucho tør at 'træffe store beslutninger'. Det er også rigtig fint at have store nosser og tør tage uventede beslutninger. Det var Louis van Gaal også rigtig god til. Men det handler altså ikke om at træffe store beslutninger. Det handler om at træffe de rigtige beslutninger.
Ej hold nu op. Det er skide let at være bagklog her på forumet, og det er nærmest til at brække sig over nogle gange. Vi er bagud med 1 selvmål og snydt for et klokkeklart straffespark, og for første gang i flere år ligner det rent faktisk at vi har overtaget på Anoeta, selvom det ikke er lige kønt hver. Jeg synes det lignede en god beslutning:

1) Neymar og Messi er næsten lige kommet hjem fra ferie
2) Munir og Pedro skal i den grad vise at de er noet værd, især Pedro!!
3) Suarez skal bevise hvad han består af!

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Brombi du er helt blæst.
Så du mener ikke, at det er LE's skyld, at vi i 45 min stort set intet har leveret offensivt?

Sjovt.

Vi har ikke vundet på Sociedads bane de sidste 4 udekampe mod dem, og så vælger LE at sætte vores 2 bedste målscorere på bænken. Han er satme et Geni.

Hvis vi taber i aften, så skal LE fyres på stedet. Det SKAL han simpelthen.

Suarez er et fejlkøb. Ekstrem langsom. Er så skuffet over ham.

og så er det en joke at Munir ikke er røget ned på b-holdet endnu. Ja, han gjorde det godt lige i starten af sæsonen (pre-season), men siden da har han ikke haft én god optræden i ligaen. Utroligt LE ikke har smidt ham tilbage på B-holdet.., 100% seriøst, så tror jeg Luis er * og synes sådan en lille spinkel og ung Munir er fræk. Det MÅ simpelthen være forklaringen. Kan ikke se andre årsager til at LE giver ham så fucking lang snor.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Alves ind for Montoya snart.
Ney ind for Pedro - snarest.


VamooooS
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har aftalt med hende her, at hun kommer og redder os.
Spoiler
Vis
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Lular skrev:Brombi du er helt blæst.
Så du mener ikke, at det er LE's skyld, at vi i 45 min stort set intet har leveret offensivt?

Sjovt.

Vi har ikke vundet på Sociedads bane de sidste 4 udekampe mod dem, og så vælger LE at sætte vores 2 bedste målscorere på bænken. Han er satme et Geni.

Hvis vi taber i aften, så skal LE fyres på stedet. Det SKAL han simpelthen.

Suarez er et fejlkøb. Ekstrem langsom. Er så skuffet over ham.

og så er det en joke at Munir ikke er røget ned på b-holdet endnu. Ja, han gjorde det godt lige i starten af sæsonen (pre-season), men siden da har han ikke haft én god optræden i ligaen. Utroligt LE ikke har smidt ham tilbage på B-holdet.., 100% seriøst, så tror jeg Luis er * og synes sådan en lille spinkel og ung Munir er fræk. Det MÅ simpelthen være forklaringen. Kan ikke se andre årsager til at LE giver ham så fucking lang snor.
Ej det her er simpelthen utroligt. Kan du ikke smutte på arto (hvis det stadig findes) eller evt bold.dk forum og folde dig ud rent sprogligt der? Utroligt at man skal være vidne til sådan et indlæg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Lular skrev:Brombi du er helt blæst.

Hvis vi taber i aften, så skal LE fyres på stedet. Det SKAL han simpelthen.

Suarez er et fejlkøb. Ekstrem langsom. Er så skuffet over ham.

tror jeg Luis er * og synes sådan en lille spinkel og ung Munir er fræk. Det MÅ simpelthen være forklaringen. Kan ikke se andre årsager til at LE giver ham så fucking lang snor.
.....

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Lular skrev:Brombi du er helt blæst.
Så du mener ikke, at det er LE's skyld, at vi i 45 min stort set intet har leveret offensivt?
Hvis vi taber i aften, så skal LE fyres på stedet. Det SKAL han simpelthen.

100% seriøst, så tror jeg Luis er * og synes sådan en lille spinkel og ung Munir er fræk. Det MÅ simpelthen være forklaringen. Kan ikke se andre årsager til at LE giver ham så fucking lang snor.

Enig i det øverste...
Og til det andet: Hahahaha :mrgreen:
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Brombi skrev: og for første gang i flere år ligner det rent faktisk at vi har overtaget på Anoeta, selvom det ikke er lige kønt hver. Jeg synes det lignede en god beslutning:

1) Neymar og Messi er næsten lige kommet hjem fra ferie
2) Munir og Pedro skal i den grad vise at de er noet værd, især Pedro!!
3) Suarez skal bevise hvad han består af!
Har overtaget? HAHAHAHAHA. VI har stort set ikke haft en chance. Er du blind?

1) Ja, så må de da også være veludhvilede. Totalt retarderet at sæt demme BEGGE på bænken mod et så svært hjemmehold i sådan en vigtig kamp.

2) Munir har siden hans gode sæsonstart haft utallige muligheder for at vise sit værd. Alle gange har han fejlet. Han har ikke leveret en eneste god indsats i ligaen siden starten af sæsonen. Pedro er swingy as fuck, generelt er han elendig i de vigtige kampe.

3) Suarez er langsom. Det kan alle der ikke er blinde se. Langsommere end Pique. Utroligt vi købte ham.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Hvor er det top idiotisk når han har gult..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Mathieu er simpelthen for ringe. Taktisk en meget svag spiller, placeringsmæssigt meget svag og nu er han meget heldig ikke at få gult nummer to.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Lular skal vi ikke bare sige at det var dine sidste indlæg i aften?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 4/1 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Mathieu spiller virkelig med hovedet under armen nogle gange :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster