13/12 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt synes jeg at vi burde kyle Munir ned på B-holdet igen. Han er ikke klar til at spille på det her niveau, uagtet den start han havde på sæsonen. Sandro har faktisk set bedre ud. Men ned på B-holdet med Munir og så skal Adama have chancen, hvis vi står og mangler en offensiv spiller til en førsteholdskamp. Adama er langt bedre rustet til det her niveau end Munir er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Og Lucho skal have hele sæsonen til at forsøge at få indført nogle ideer (selvom jeg ingen anelse har om hvad han vil).
Det er lige netop derfor at min tålmodighed med manden er mere end opbrugt. Der sker intet. Overhovedet. Han er fuldstændig handlingslammet.
Jeg troede at han ville have nosser à la Pep og turde gøre noget nyt.
Udvikle på vores system, vores filosofi og vores idéer. Men der sker ikke noget som helst og jeg tror grundlæggende, at det er et resultat af, at han simpelthen ikke er dygtig nok. Jeg tror ganske enkelt ikke, at Lucho har samme taktiske forståelse og indsigt som Pep (men okay, hvem har lige det?) og at han ikke kan udvikle på vores spil, da han bare ikke besidder redskaberne til det.

Kan vi ikke prøve Frank de Boer? Please. Han har altså et CV der er mindst ligeså godt som Enriques var, så jeg kan ikke se hvorfor han skulle være dårligere egnet end Lucho. Desuden har de Boer rent faktisk prøvet at vinde ting. Ret mange ting. 4 hollandske titler i streg er trods alt ikke til at kimse af.
Så du vores sidste kamp? En gruppefinale mod psg og så med 3-4-3. Han har nosser. Han har bare en dum ide om at vi skal spille anderledes i hver kamp og med ny spillere.

At skifte træner nu ville være himmelråbende idiotisk. Vi er 4 point efter real og videre i cl som 1'er. Intet er tabt endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Tror det ville hjælpe en del hvis Enrique ikke lavede så mange forskellige startopstillinger og ændringer til hver kamp. Det ødelægger lidt rytmen og momentum.

Mht De Boer er jeg enig. Tror generelt folk er bange for De Boer fordi de mindes den hollandske middelmådighed, hvor der nærmest gik inflation i hollændere i klubben. Det var årene op til 2002-2003 hvor det virkelig bare var grimt fodbold og krise.

Hvis noget skal skiftes er det ledelsen.

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Luis Enrique: "I'm not unhappy with how the team played. We used the same system as we always do. We created many chances today.""


Alt det han var i sommers og den coolness han havde, den har han smidt ret hurtigt.

Hans kommentar er komiske og platte efterhånden, og mest af alt. Idiotiske.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Hvad mere skal der til?!

Det her ændrede kampen og jeg er så træt af den lorte dommer. Det var også ham der dømte celta kampen. Han tillader så meget og lader konstant modstanderen trække tiden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

emo skrev:
Luis Enrique: "I'm not unhappy with how the team played. We used the same system as we always do. We created many chances today.""


Alt det han var i sommers og den coolness han havde, den har han smidt ret hurtigt.

Hans kommentar er komiske og platte efterhånden, og mest af alt. Idiotiske.
''Used the same system as we always do''

Hvordan synes han selv at det går?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Nå... Golden State spiller mod Dallas om halvanden time... :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Håber ikke det ødelagde stemningen til penya julefrokosten. Du ser ud til at hygge dig Zqa :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Bravos redning var vel dagens højdepunkt. Fantastisk. Nå, god aften drenge og piger. Jeg drikker mig nu alligevel i hegnet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20318
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 313 gange
Blevet takket: 1070 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan se at jeg ikke gik glip af noget.. 0-0 mod Getafe, det er fandeme ringe...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20318
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 313 gange
Blevet takket: 1070 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Billede

Hvad mere skal der til?!

Det her ændrede kampen og jeg er så træt af den lorte dommer. Det var også ham der dømte celta kampen. Han tillader så meget og lader konstant modstanderen trække tiden.
Det ligner da umiddelbart et straffe, ak ja..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Skidt kamp, fulgte kun med med det ene øje, så ved ikke helt hvad jeg skal mene om præstationen - som hold, og spiller for spiller. Mem det slår mig lidt, at det virker som om, at holdet ikke har det 'sjovt' og viser engagement i løbet af kampen. Kan det have noget med LE's ledelsesstil at gøre? Uanset, ligaen er selvfølgelig ikke tabt - men vi må konstatere, at vi er bagud og i dårlig stime, hvor Real har momentum og drøner der ud af. Hvis bare vi kunne få mere plads at spille på for vores angreb, så Neymar og Suarez fik rum at løbe i.

emo
Indlæg: 17768
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Zubizarreta: "We failed to adapt to the kick-off time"

Det sagde du ikke Zubi. Idiot. Idiot. Idiot. Nu grines der af os, mens vi lollede af alle andre for ikke så længe siden.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mon ikke det er en lille stikpille til den elendige planlægning fra RFEF som vi har været offer for? Kamp søndag, kamp onsdag, kamp lørdag og kamp igen tirsdag. Det virker ikke helt gennemtænkt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Top pass combinations Barcelona against Getafe: Pique > Mathieu 25,
Mathieu > Alba 24, Alba > Pedro 19, Alves > Pique 18
Barcelona have so far never won the Liga when they didn't win the away game against Getafe #fcblive
Sejt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst