13/12 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Suarez satte ikke ét ben rigtigt hele kampen. Hold kæft hvor spillede han ringe. 81 mio euro - lol?

Og pedro, han er så pivelendig. Hans sportslige niveau fortjener ikke at spille for Barca. Simple is that.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:
Brombi skrev:Vil folk seriøst ikke lige klappe i med at ligaen røg der? Vi er kun halvvejs, alt kan ske!
Mate Real taber ikke.. De smider ikke latterlig dumme point mere.. Altså jeg kan virkelig ikke se det lige nu.

Jeg går i Depri mode med min nye Barca tatoo.. -.-
Ro på man, Real skal nok tabe point det lover jeg :)

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1231
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

emo skrev:Reevenge det er så ikke korrekt. Du ser ikke andre hold stå så kompakt imod Real. Jeg har ikke set en eneste kamp hvor en modstander har alle mænd hjemme imod Real.

Det er vores spil og forbandelse.
Kampen mod Almeria senest, peger ellers i en anden retning. Real Madrid er langt hurtigere til at spille bolden op mellem rækkerne, de er mere intense i deres spil, mere direkte, mere målfarlige på dødbolde og får også langt flere bolde ind i feltet (og som følge af dette, flere straffespark). Vi har ingen decideret kanter der på nogen måde kan udfordre i samme stand som Bale, Ronaldo, James. Vi spiller bolden for langsomt rundt, for lidt kreativitet, for meget boldflytteri bagerst i kæderne.

Ancelotti er også Enrique overlegen rent taktisk. 20 sejre i træk sker ikke ud af det blå, uanset hvor meget kvalitet man har på holdet eller hvor dårlige holdene man møder er, på papiret. Vi har kvalitetsspillere der kan så meget mere end det lort vi ser dem spille næsten hver uge i La Liga, med undtagelse af momentvis klasse fra Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have so far never won the Liga when they didn't win the away game against Getafe #fcblive
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg så kun det sidste kvarter, men jeg skulle ikke bruge mere tid til at konkludere at Lucho skal fyres, at Suárez skal have et los i røven af usete dimensioner, at Getafe er en klub jeg glæder mig til en dag at tage afsked med og at vi godt kan glemme alt om at vinde La Liga.

Fyr Luis Enrique. Jeg magter simpelthen ikke flere af de her kampe. Hvor er han bare en bundelendig træner. Han vandt 42,11% af sine kampe, med et Roma-hold der burde vinde minimum 65% af alle kampe. Med Celta kunne han ikke engang vinde de der 40% af kampene. Han vandt faktisk kun 36,84% af sine Celta-kampe. Hvorfor skulle han dog være egnet til os? Han er simpelthen bare ikke god nok og min tålmodighed er opbrugt. Så vil jeg egentlig skide på hvor stort et navn han er i klubben og alt det der. Det han har leveret er bare ikke godt nok.

Og Luis Suárez ... don't even get me started. Hvor er jeg træt af at se på ham stå offside og misbruge chance på chance. Der er min tålmodighed efterhånden også opbrugt. Også selvom Luis måske stadig er i en 'opstartsfase'. Manden har spillet næsten 600 minutters La Liga fodbold, uden at score så meget som en enkelt basse. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi har betalt 94 millioner euro for en angriber, og at Messi så stadig skal kunne løse alle vores problemer på egen hånd.

Jeg holder i øvrigt en enorm fest, den dag Getafe rykker ned. Jeg vil faktisk gå så langt, som at sige at det er La Ligas næstklammeste klub. Ja, jeg synes ærligt talt at de er værre end Espanyol. Jeg kan slet ikke snuppe Getafes attitude.

Brombi, jeg tror ærligt talt godt at vi kan skyde en hvid pil efter La Liga. Selv hvis Real Madrid taber, kommer vi ikke til at samle nok point til at vinde. Vi er simpelthen bare alt, alt, alt for dårlige på udebane til at de skulle kunne lade sig gøre.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Nedtur.
Suarez, hvor er du dog ringe i dag. Stakkels Messi.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er ikke pointtabet der irritere mig mest, det er måden vi spiller på. Måden vi har spillet på hele sæsonen. Selvfølgelig vil Real også miste nogle flere point. Men de har altid en plan og en bestemt måde at spille på og de har spillet fantastisk siden Oktober.

Fuck it, vi vinder 5-0 mod Cordoba på hjemmebane og så er Lucho inde i varmen igen. Jeg er godt nok træt af det hele. Ikke nok med at vi har kæmpe problemer inde på banen, så foregår der også alt muligt pis udenfor banen der gør at vi ikke kan købe ind og så er vi ledet af en inkompetent ledelse.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kæft folk er hårde mod Suarez.

1) det er hans første sæson i en ny liga
2) han har været ude i 4 måneder
3) Han har spillet 8 kampe for klubben!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg giver ikke en flyvende fis for om Suarez ikke har scoret i La Liga endnu. Han har på 8 kampe scoret 2 mål og lavet 6 assists! Kan godt forstå at folk er skuffede over Enrique og kampen, men det er no where near Suarez' skyld! Forstår ikke hvorfor det skal gå udover ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig enig Brombi!

Og Lucho skal have hele sæsonen til at forsøge at få indført nogle ideer (selvom jeg ingen anelse har om hvad han vil).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Surez satte ikke et ben rigtigt i dag. Det kan kun blive bedre. Selvfølgelig ikke kun hans skyld, at det var så jammerligt. Pedro, rakti og en manglende Neymar...en Munir, som alternativ, når det halter, man kunne blive ved.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Fuldstændig enig Brombi!

Og Lucho skal have hele sæsonen til at forsøge at få indført nogle ideer (selvom jeg ingen anelse har om hvad han vil).
Ja helt ærligt. Han formåede at gøre et eller andet med b-holdet i sin tid, måske kan han gøre det samme her!

Og når vi er ved 'rookies', så var der fandme folk der snakkede om at Neymar skulle sælges og at det var et fejlkøb. Idag er alle vilde med ham.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Alexis startede vel heller ikke for godt;)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Stop nu med alt det pep fis. Det er slut. Lad os komme videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/12 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Og Lucho skal have hele sæsonen til at forsøge at få indført nogle ideer (selvom jeg ingen anelse har om hvad han vil).
Det er lige netop derfor at min tålmodighed med manden er mere end opbrugt. Der sker intet. Overhovedet. Han er fuldstændig handlingslammet. Jeg troede at han ville have nosser à la Pep og turde gøre noget nyt. Udvikle på vores system, vores filosofi og vores idéer. Men der sker ikke noget som helst og jeg tror grundlæggende, at det er et resultat af, at han simpelthen ikke er dygtig nok. Jeg tror ganske enkelt ikke, at Lucho har samme taktiske forståelse og indsigt som Pep (men okay, hvem har lige det?) og at han ikke kan udvikle på vores spil, da han bare ikke besidder redskaberne til det.

Kan vi ikke prøve Frank de Boer? Please. Han har altså et CV der er mindst ligeså godt som Enriques var, så jeg kan ikke se hvorfor han skulle være dårligere egnet end Lucho. Desuden har de Boer rent faktisk prøvet at vinde ting. Ret mange ting. 4 hollandske titler i streg er trods alt ikke til at kimse af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster