10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Pique har spillet Zlatan friet par gange, ret godt gjort.
De to har også et meget specielt forhold til hinanden. Har du glemt billeder fra parkeringen?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Tolquhon skrev:Skidt start, glimrende reaktion. Skål på det!
Billede
Oooh Brewdog, klasse bryggeri! High five,
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

PSG kommer ud med lyn og torden, det handler om at holde tungen lige i munden i de første 15 min!!

Pedro har allerede i løbet af denne kamp slået flere succesfulde indlæg en Alves gennem hele sæsonen.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Pique har spillet Zlatan friet par gange, ret godt gjort.
De to har også et meget specielt forhold til hinanden. Har du glemt billeder fra parkeringen?
Nu kom de frem igen....!
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

Brombi skrev:Pedro har allerede i løbet af denne kamp slået flere succesfulde indlæg en Alves gennem hele sæsonen.
De var skud på mål...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Jeg tror dog, at de fleste neutrale har nydt første halvleg. Der er blevet spillet noget godt bold.
Det har været en underholdende kamp, ja, men jeg synes ikke der har været spillet god fodbold fra vores side. PSG, jah, jeg ville også pakke mig.

Men der er ingen struktur i holdet. Det er op til Suarez, Messi eller Neymar med nogle genialiteter. Og det er også det, der sker her. Når vi møder hold, der er bedre organiserede, f.eks Real Madrid eller Chelsea, så går det galt. Vi mangler en rød tråd, og den er der bestemt ikke.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Neymar er vores Steph Curry! Ingen regnede med at han ville kunne holde ud rent fysisk i den store liga, men det er bare ikke noget problem for ham. Han er for hurtig og har fantastiske teknik!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Daluigi »

Jeg savner ikke kun at forsvaret bliver bedre til at gå på deres direkte modstander. Jeg savner helt klart fokus på det kæmpe mellemrum mellem bagerste kæde og midtbanen. Vi bliver spillet tynd på den position gang på gang denne sæson, og det er slet ikke holdbart mod klasse modstandere. Altså PSG ligger vel lige under de absolutte stjernehold, som vi skal møde de næste par runder. Og PSG kan ligeså godt score et par kasser denne halvleg.... Det er uholdbart.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Storken »

Jesni skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg tror dog, at de fleste neutrale har nydt første halvleg. Der er blevet spillet noget godt bold.
Det har været en underholdende kamp, ja, men jeg synes ikke der har været spillet god fodbold fra vores side. PSG, jah, jeg ville også pakke mig.

Men der er ingen struktur i holdet. Det er op til Suarez, Messi eller Neymar med nogle genialiteter. Og det er også det, der sker her. Når vi møder hold, der er bedre organiserede, f.eks Real Madrid eller Chelsea, så går det galt. Vi mangler en rød tråd, og den er der bestemt ikke.
Fuldstændig enig. PSG efterlader en del plads mellem forsvar og midtbane, hvilket Messi har været rigtig god til at udnytte. Vi vil få det svært mod hold, der lukker rummene ned.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af abx »

Alt for spændende kamp! Har tømt halv kilo pipas!!

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Sv: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Tolquhon »

emo skrev: Oooh Brewdog, klasse bryggeri! High five,
Ja, de kan sgu noget - og så ligger de lige i nærheden af os. Jeg er helt pjattet med deres Dead Pony Ale. :smile:
Senest rettet af Tolquhon ons dec 10, 2014 10:49 pm, rettet i alt 1 gang.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:Jeg savner ikke kun at forsvaret bliver bedre til at gå på deres direkte modstander. Jeg savner helt klart fokus på det kæmpe mellemrum mellem bagerste kæde og midtbanen. Vi bliver spillet tynd på den position gang på gang denne sæson, og det er slet ikke holdbart mod klasse modstandere. Altså PSG ligger vel lige under de absolutte stjernehold, som vi skal møde de næste par runder. Og PSG kan ligeså godt score et par kasser denne halvleg.... Det er uholdbart.
Præcis. Det går "ok" i ligaen, og det er kun fordi, ligaen er så svag. Vi kommer til at se vores store mangler, når vi møder de andre store hold. Organisationen er nærmest ikke til stede, og når først vores fronttrio bliver lukket nogenlunde ned, bliver vi kørt over.

Havde vi haft en midtbane, der effektivt kunne understøtte dem, så ville vi se et helt andet hold. Det var jo netop det, der gjorde, vi vandt alt under Pep. Vores midtbane var så usandsynlig stærk.
Senest rettet af Jesni ons dec 10, 2014 10:48 pm, rettet i alt 1 gang.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Vi skal lige huske at Barcas spil aldrig er lagt op på at holde modstanderen fra chancer. Det er lagt på at være på bolden så der kan scores. Når det fungerer så holdes modstanderen automatisk fra chancer, men når vi mister bolde så kommer kontraerne fra storholdene.

Det synes at man må man leve med. Vi kan tilgengæld blive bedre til at forsvare på dødbolde og at spille med mod og afslutte sine angreb (for at minimere risikoen for kontra fra modstanderen).

Pointen er at ethvert forsvar vil se lidt dumt ud til tider når vi spiller så offensivt. Vores angreb skal bare op på top niveau så skal det nok blive godt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Heartbreaker »

Lol, Zlatan.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Heartbreaker skrev:Lol, Zlatan.
For en på næsten 100kg falder khan sgu meget nemt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster