10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - PSG
Champions League
10. December - kl. 20.45
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal have en sejr! Messi må meget gerne fortsætte, hvor han slap mod Espanyol.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Jonas har du ikke en koncert du skal spille den aften?
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har fri 2030, perfekt optakt til kampen..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af A$AP »

Tid til at revanchere den pinlige kamp i Paris.. Zlatan, Thiago Silva (aka. 'jeg valgte PSG fordi jeg har en familie at tage mig af'), og alle de andre skal bare spilles ud af banen. Jeg vil gerne se en kamp ala 4-0 kampen mod Milan, selv om det måske er for meget at håbe på. Jeg vil bare gerne se os tage PSG med storm fra kampens begyndelse uden at se os tilbage.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes at vi skal vinde denne her kamp.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af JonasV »

emo skrev:Jonas har du ikke en koncert du skal spille den aften?
Altså, det er lissom gået ok de seneste kampe, jeg har set. Og Skyde, du skal slet ikke rende og like sådanne indlæg!


Ps. Nej, jeg skal spille en lille koncert om eftermiddagen, men satser på at kunne nå hjem til kampen

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Lopezzz »

Få klik fra purchase knappen og små 4000 kr for 2 dages tur inkl. fly-hotel-mad, PSG kampen og Euroleague Basketball kampen mod Fenerbache.
Det eneste problem er at jeg har ikke snakket med chefen om at holde fri :)
Var også syg 2 dage i sidste uge så det er noget pis :(
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:
emo skrev:Jonas har du ikke en koncert du skal spille den aften?
Altså, det er lissom gået ok de seneste kampe, jeg har set. Og Skyde, du skal slet ikke rende og like sådanne indlæg!


Ps. Nej, jeg skal spille en lille koncert om eftermiddagen, men satser på at kunne nå hjem til kampen

Jeg vil jo så gerne bare have en sejr...

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber virkelig at vi får Bartra at se på højreback i morgen! IMO har han alt hvad der skal til for at gøre den plads til sin egen i de næste mange år. Bartra vil uden problemer kunne gøre det samme (og mere) defensivt som alves og da det offensive åbenbart ikke er så vigtigt som tidligere (alba ser ud til at være den mest offensive af vores backer) så kan han virkelig gøre en forskel. Go Bartra som højreback!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:Jeg håber virkelig at vi får Bartra at se på højreback i morgen! IMO har han alt hvad der skal til for at gøre den plads til sin egen i de næste mange år. Bartra vil uden problemer kunne gøre det samme (og mere) defensivt som alves og da det offensive åbenbart ikke er så vigtigt som tidligere (alba ser ud til at være den mest offensive af vores backer) så kan han virkelig gøre en forskel. Go Bartra som højreback!
Jeg synes også, Bartra skal starte inde, og højreback er nok den mest sandsynlige startplads. Selvom det nok bliver Adriano.

Jeg tror på MAtS - Adriano Mathieu Pique Alba - Xavi/Rakitic Bussi Ini - Neymar Messi Suarez.
Jeg håber på MaTS - Adriano Mathieu Bartra Alba - Xavi/Rakitic Masch Ini - Neymar Messi Suarez.

Bartra for Pique: Jeg tilhører nok en minoritet her. Pique har mere højde (hvilket ellers er en meget vigtig faktor i denne kamp), men Bartra er ikke dårlig i luften. Grunden ligger mest enkelt forklaret i, at jeg er nervøs ved Pique hele tiden, det er jeg aldrig ved Bartra. Det er selvfølgelig let at sige, og jeg dømmer nok Pique for hårdt, men jeg synes oprigtig talt ikke, at Bartra spiller kvart så mange dårlige kampe, som Pique gør.

Masch for Busquets: Den er tæt, men førstnævnte har spillet virkelig godt i lang tid. Og jeg tror, at Mascherano står virkelig godt overfor de fysisk stærke og aggressive franskmænd.

Xavi/Rakitic: Sidstnævnte har ikke leveret virkelig overbevisende præstationer i et stykke tid - mens førstnævnte flere gange har. Alligevel vakler jeg, og tror jeg også, at Lucho gør, for jeg kan godt li' tanken om en tændt, højere og yngre mand i Rakitic, mens Xavis gode form og erfaring så igen er svær at ignorere.

Ved de resterende spiller synes jeg ikke, der er så meget at rafle om. Men med Pedros form in mente føler jeg mig forpligtet til at synes, han skal skiftes ind senere i kampen, medmindre alt virkelig sprudler i front.

Mit bud er 3 - 1; ét af hver i front.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Muddi12345 »

http://mobil.bold.dk/#/nyt/david-luiz-p ... -end-barca

Okay de skal seriøst have smæk! Vi er nødt til at vise dem og alle andre storhold, at Camp Nou er Barcas fort. Håber virkelig drengene fortsætter de gode takter og fra FØRSTE fløjt lægger pres på PSG. Vi har en tendens til at starte afventende og nervøst i store kampe.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af kklaus »

[1/2] Squad (vs PSG): Ter Stegen, Bravo, Bartra, Pique, Mascherano, Mathieu, Adriano, Alba, Busquets #fcblive
[2/2] Squad (vs PSG): Rakitic, Xavi, Sergi Roberto, Iniesta, Pedro, Munir, Messi, Suarez, Neymar #fcblive
Hverken Montoya eller Douglas i truppen, så Adriano ligner det oplagte valg på højrebacken. Lucho sagde det bliver en overraskelse, hvem der kommer til at spille. Han kunne nok også sagtens finde på at bruge Bartra eller Mascherano.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af zqa »

Vidunderlig mandskabspleje af Enrique.

Jeg overvejer lidt, at tage ind og se Hobbitten i stedet for at se fodbold.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg overvejer at tage til Valby station med Badabing og Blau for at banke lidt fornuft ind i hovedet på dig. :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster