Alexis Sanchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Sergenten »

Sidder og ser Alexis tørre røv i Galatasaray og må sige at jeg savner vores lille chilener.

Kritikken af ham hører ingen steder hjemme og det er han jo godt igang med at bevise i Arsenal.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Michman »

Kæmpe fejl salg.. -.-
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af rummenigge »

Sergenten skrev:Sidder og ser Alexis tørre røv i Galatasaray og må sige at jeg savner vores lille chilener.

Kritikken af ham hører ingen steder hjemme og det er han jo godt igang med at bevise i Arsenal.
Du har måske ikke hørt at Wenger faktisk satte ham af holdet da han ikke præsterede for Arsenal, havde for mange perioder hvor han var usynlig og iflg manager (ved ikke om det bare er rygte eller sagt af manden selv) varmede bolden for meget og tog farten ud af deres spil. Ja, han spillede godt i går og jeg håber for ham at han får success, men hos Barca ville han aldrig komme foran Messi, Suarez og Neyo.

Som backups er det faktisk både mere spændende med nyt blod som Munir og Sandro og så er det også bedre for stemningen i truppen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Skydefinten »

Pure love.
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jurij »

Wenger er tåbelig. Alexis har været en af deres bedste spillere. Han er ikke i Barca-form, men stadigvæk længder foran de fleste andre angribere de har. Welbeck er bedre, men ellers er der vel ingen angribere bedre end Alexis?
Genopbygning status: færdig.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Sergenten »

rummenigge skrev:
Sergenten skrev:Sidder og ser Alexis tørre røv i Galatasaray og må sige at jeg savner vores lille chilener.

Kritikken af ham hører ingen steder hjemme og det er han jo godt igang med at bevise i Arsenal.
Du har måske ikke hørt at Wenger faktisk satte ham af holdet da han ikke præsterede for Arsenal, havde for mange perioder hvor han var usynlig og iflg manager (ved ikke om det bare er rygte eller sagt af manden selv) varmede bolden for meget og tog farten ud af deres spil. Ja, han spillede godt i går og jeg håber for ham at han får success, men hos Barca ville han aldrig komme foran Messi, Suarez og Neyo.

Som backups er det faktisk både mere spændende med nyt blod som Munir og Sandro og så er det også bedre for stemningen i truppen.
Hvem sagde noget om at han skulle foran Messi, Neymar eller Suarez?
Men derfra til at stille spørgsmålstegn bed hans evner er latterligt. I virkeligheden er det vel kun Ronaldo som kunne foran en af de tre i hierarkiet.

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Sergenten »

Jurij skrev:Wenger er tåbelig. Alexis har været en af deres bedste spillere. Han er ikke i Barca-form, men stadigvæk længder foran de fleste andre angribere de har. Welbeck er bedre, men ellers er der vel ingen angribere bedre end Alexis?
Du startede godt, men den sidste kommentar ødelagde det lidt ;) Welbeck er på ingen måde bedre. Når det så er sagt, er de også to helt forskellige typer.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Jurij »

Det har han jo været denne sæson. Hvilket var den jeg snakkede om.
Genopbygning status: færdig.

neymarJR

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af neymarJR »

JEG SAVNER HAM :cry:

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Ponte »

Er jeg den eneste der ikke undrer mig over han har succes i Arsenal og har det helt fint med det?
Det han er i gang med nu er jo et glimrende bevis på at vores klub ikke var det rette for ham eller os for den sags skyld.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Storken »

Ponte skrev:Er jeg den eneste der ikke undrer mig over han har succes i Arsenal og har det helt fint med det?
Det han er i gang med nu er jo et glimrende bevis på at vores klub ikke var det rette for ham eller os for den sags skyld.
Jeg er glad på hans vegne. Det var det bedste for begge parter, at han rejste. Han ville altid have stået i skyggen af Messi eller Neymar. Sanchez er en rigtig dygtig fodboldspiller, og han fortjener et hold bygget op omkring ham.

If you love somebody, set them free

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:
Ponte skrev:Er jeg den eneste der ikke undrer mig over han har succes i Arsenal og har det helt fint med det?
Det han er i gang med nu er jo et glimrende bevis på at vores klub ikke var det rette for ham eller os for den sags skyld.
Jeg er glad på hans vegne. Det var det bedste for begge parter, at han rejste. Han ville altid have stået i skyggen af Messi eller Neymar. Sanchez er en rigtig dygtig fodboldspiller, og han fortjener et hold bygget op omkring ham.

If you love somebody, set them free
Meget enig med jer begge to

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Sergenten »

Ponte skrev:Er jeg den eneste der ikke undrer mig over han har succes i Arsenal og har det helt fint med det?
Det han er i gang med nu er jo et glimrende bevis på at vores klub ikke var det rette for ham eller os for den sags skyld.
Not true, efter min mening. Sanchez passede som hånd i handske til vores klub og gjorde det sindssygt godt. Vi ville bare hellere have Neymar og dermed blev Alexis' rolle en helt anden - og dét passede ikke altid til ham.

Selvom Neymar har gang i en rigtig god sæson, så tror jeg Alexis kunne have gjort det mindst lige så godt, hvis han fik Neymars plads i hierarkiet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Daluigi »

Sergenten skrev:
Ponte skrev:Er jeg den eneste der ikke undrer mig over han har succes i Arsenal og har det helt fint med det?
Det han er i gang med nu er jo et glimrende bevis på at vores klub ikke var det rette for ham eller os for den sags skyld.
Not true, efter min mening. Sanchez passede som hånd i handske til vores klub og gjorde det sindssygt godt. Vi ville bare hellere have Neymar og dermed blev Alexis' rolle en helt anden - og dét passede ikke altid til ham.

Selvom Neymar har gang i en rigtig god sæson, så tror jeg Alexis kunne have gjort det mindst lige så godt, hvis han fik Neymars plads i hierarkiet.
Ahh... vil nu nok mene at Neymar har mere potentiale.

Jeg er dog rygende enig i at det er et elendigt salg. Min Alexistrøje bliver stadig luftet flittigt!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Alexis Sanchez

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:If you love somebody, set them free
... unless it's a tiger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster