Douglas Pereira dos Santos

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af emo »

Uuuh, han er huttiiii!
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... af-douglas

Jeg forstår endnu mindre købet, nu nå han ikke bliver lejet ud. Det er da spild at en hel sæson for ham, hvor han kunne nå at udvikle sig på det år. Nu skal han bare sidde på tribunen og trille tommelfingre :roll:

Så må man gå ud fra at han er tiltænkt, som backup for Montoya næste sæson. DESVÆRRE!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Jurij »

Brombi skrev:
Luis Enrique: "I'm very happy Douglas joined. It was worth it, we needed someone with his attacking qualities. He won't leave on loan."
Douglas er 100% Zubis beslutning, det er jeg slet ikke i tvivl om (vi skulle eftersigende have fulgt ham siden 2012). Jeg er lidt træt af den måde han prøver at diktere holdet på. Kan han ikke bare holde sig til sit job?
Luis vil ikke udleje ham. Så han er vel glad nok for ham? Han har jo udlejet bedre spillere end ham.
Genopbygning status: færdig.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af OliverDK »

Douglas mødte ikke op til træning i dag. Angiveligt pga. feber. Gad vide om han blev sindssygt skræmt i går? Han virkede jo virkelig nervøs... :eek:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af zqa »

Forståeligt nok. Altså at han var nervøs.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af A$AP »

Lol, nervøsitet og nervøsitet, han er 23 og har trods alt været har i snart en måned. Han blev jo næsten ikke udfordret igår, og gjorde intet udover at spille bolden til side og tilbage (Vi havde brug for Alves mod Malaga, på trods af hans dårlige indlæg!). Han begik et dumt frispark lige uden for feltet hvilket var det der førte til Malagas stolpeskud og så var han meget tæt på at begå straffe da han klodset hopper ind i en duel i feltet. Det er mig stadig en gåde hvorfor han spillede den kamp. Det kan godt være vi kun har set ham i en kamp, men jeg håber ikke at det på noget tidspunkt i sæsonen bliver nødvendigt at bruge ham. Måske, kun måske, i starten af Copa del rey.

Måske var det bare resultatet af at hele holdet fejlede fælt, men jeg håber som udgangspunkt at Douglas er vores 3.Valg på den plads og at vi kommer til at bruge ham mindst muligt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes overhovedet ikke, at det er fair at kritisere Douglas for gårsdagens kamp. Han får debut i en kamp, hvor holdet spiller helt og aldeles elendigt, noget af det værste Barcelona-spil jeg har oplevet i mange, mange år, og begår ganske rigtigt et klodset frispark og ser ligeledes lidt klodset ud, i situationen hvor han springer ind i Amrabat. Men udover det begik han altså meget, meget få, hvis overhovedet nogle, fejl, i en kamp der ellers var præget af lige netop fejl.

Det kan godt være at han spillede bolden til siden eller bagud - men han tabte den altså ikke, i en kamp der netop var kendetegnet ved, at vi smed alt for mange dumme bolde væk, som resultat af dårlige berøringer eller risikable afleveringer.

Måske skabte Douglas ikke noget med sit konservative spil - men han ødelagde, modsat så mange andre, altså heller ikke noget. Jeg ved at der var flere der brokkede sig over, at han trak tempoet ud af spillet, men jeg har svært ved at se hvordan han trak tempoet mere ud, end Messi, Pedro eller Rakitic gjorde det.

Dertil kommer der den defensive præstation. Douglas så virkelig, virkelig solid ud i defensiven. Det synes jeg altså at han skal have ros for.

Når vi ser på Douglas' første kamp, er det nok ret vigtigt at tage samtlige omstændigheder i betragtning; det var altså hans første kamp, det var på en svær udebane, det var på et hold der spillede skandaløst ringe og det var på en position, hvor vi er blevet forkælet af en af verdens allerbedste backs, i løbet af de sidste 6 sæsoner.

Så klap nu lige hesten. Lad være med at skyde Douglas ned efter gårsdagens kamp. Det ville være ualmindeligt unfair.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Kubala »

Om han bliver succes eller ej, kan jeg ikke vide, men man skal kigge på helheden, når man vurderer Douglas' indsats, som Blau så fint skriver. Desuden skal man også tænke på, at han kommer fra den brasilianske liga til en af Europas største klub, til en af verdens bedste liga og det til og med er hans første kamp for klubben. Herudover skal han vænne sig til systemet og den nye tilværelse. Når man sammenholder alle disse ting, så synes jeg, at han leverede en ok indsats i går.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Dahl »

Barcelona look into Douglas transfer. Paid 4M, but initial fee agreed was 8 or 12M. Assistant sports director Valentin under suspicion [ser]
Hvad er nu det for noget?

BarçaDK

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af BarçaDK »

Altså Barça troede, at de ville betale 8-12, men de finder nu ud af, at de kun fik lov at slippe 4? Og de undersøger mulighederne for at få lov til at betale resten?

Classic Zubi...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Kubala »

Barcelona look into Douglas transfer. Paid 4M, but initial fee agreed was 8 or 12M. Assistant sports director Valentin under suspicion [ser]
Det er vel mere, at Barca betalte 4, men "aftalen" var på 8-12. Sådan forstår jeg det. Måske derfor, at man undersøger de nærmere omstændigheder vedr. handlen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Daluigi »

Hvad fanden gik det her køb ud på!?
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Heartbreaker »

Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Bager »

Hvis man skal prøve at pille i hvad der skete i hovederne på Zubi og Lucho da vi skrev med Douglas, må det være noget med at enten ham eller Montoya skal overtage efter Alves til sommer. Det ser ikke ud til at man vil forlænge med sidstnævnte - selvom enhver der ikke er blind kan se at Alves er to klasser over både Douglas og Montoya. Faktisk ER der nogle blinde der godt kan se det. Så kan man selvfølgelig godt undre sig lidt over, man ikke gør mere for at køre en af dem i stilling til at kunne overtage efter Alves ved at give dem lidt spilletid på nuværende tidspunkt. Det er så åbenbart ikke planen. Man giver dem sikkert først spilletid når Alves forlader os, med muligheden at ledelsen først da får øjnene op for at hverken Douglas eller Montoya har niveauet. Så skal vi ud og hente en ny højre back. Og det er så omkring det tidspunkt det går op for ledelsen, at vi stadig ikke må hente spillere. Det lyder som et rimlig plausibelt handlingsforløb.
Visca el Barca

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Douglas Pereira dos Santos

Indlæg af Mkj 77 »

Nu har vi da fundet ud af hvorfor de brasilianske medier var store spørgsmålstegn da købet blev offentliggjort.....

klubben, hvor han end ikke var fast mand, må have grinet deres røv i laser og efterfølgende fået rejst en statue af deres sportsdirektør.

omvendt kunne zubi godt blive fyret nu.
han laver simpelthen så mange dumme ting at selv rossell må begynde at undre sig

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster