30/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:
Skydefinten skrev:Damn it, Jones. Nu kørte det lige...
Forbandelsen er brudt!
Kan du bevise at du så kampen?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:
Skydefinten skrev:Damn it, Jones. Nu kørte det lige...
Forbandelsen er brudt!
Kan du bevise at du så kampen?
Han snapchattede det her billede til mig under kampen. Formoder det er ham i midten, hvorfpr det forklarer hans kærlighed til Mathieu

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

Puha, det gik ikke som håbet. Synes ikke sejren var ufortjent, særligt med Suarez forkert underkendte mål in mente, men samtidig synes jeg oprigtig talt, det var en af vores dårligste kampe denne sæson (måske den dårligste!)

Er uenig i flere herinde, og synes kun det var Bravo og til dels Alba, der kan være sin indsats bekendt. Alves var under al kritik - det er nok unødvendigt at sige meget mere, men så snart den mand har bolden og prøver på noget udover det absolut simpleste... så ved man bolden er mistet!
Det centrale forsvar gled rundt, var elendige mand-mod-mand, og de (Pique) gav gang på gang hjørnespark væk, hvor der var oceaner af tid til som minimum at skyde den til indkast.
Derudover er det virkelig kritisabelt, at 3/4 forsvarsspillere har gult kort halvvejs inde i første halvleg. I særdeleshed Piques! Han var helt sikkert ikke den, der bedst kunne vurdere, hvorvidt der skete noget i mellem Neymar og Otamendi. Og så brokker han sig sgu så meget, at han får et gult kort, på trods af hans forsvarsmakker i Mathieu allerde har et!

Midtbanen fejlede fuldstændig ligeledes. De virkede langsomme, idéforladte, og jeg havde ikke følelsen af, at de havde særligt kontrol over midten på noget tidspunkt i løbet af kampen. Bussi - som redder sin ære til sidst - mistede også unaturligt mange bolde. Jeg bryder mig heller ikke om at have Bussi og Masch på midten samtidig. Vi har brug for mænd fremme for at støtte op omkring angrebet, og der er de ikke stærke nok!

Angrebet fik ikke meget at arbejde med, og når de gjorde, synes jeg ikke, de fik nogen som helst opbakning fra midtbanen. De spillede ikke godt, det hele fik for langsomt, men det var alt i alt et hold, der i helhed ikke bevægede sig nok for hinanden.

At vi spiller så ringe og samtidig snupper 3 point på Valencias hjemmebane, er det eneste (men også meget vigtige) positive at tage med herfra.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pique spillede sgu godt. Og det var imo genialt det han gjorde da han trak det gule kort. Ved at skabe sig tosset fik han fjernet alt opmærksomhed fra neymar og fik det over på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg er enig med dig langt hen af vejen Suiram, men mener ikke midtbanen skal klandres for at være ideløse. Problemet var, at der ikke blevet de velkendte trekanter. Alt for lidt løb i front gjorde det svært for midtbanen at finde muligheder. Det er et taktisk problem. Spillerme var alt for statiske oppe i angrebet. Få overlap og for lidt hjælp når bolden blev flyttet i siderne
Próxima Estación.... Parallel!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

Piquénbauer skrev:Pique spillede sgu godt. Og det var imo genialt det han gjorde da han trak det gule kort. Ved at skabe sig tosset fik han fjernet alt opmærksomhed fra neymar og fik det over på ham.
Jeg er helt uenig! Hvis dommeren eller liniedommerne mente, at de så Neymar nikke en skalle, så ville det give rødt kort direkte til Neymar - uanset om hele vores hold så skabte sig som idioter!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

abx skrev:Jeg er enig med dig langt hen af vejen Suiram, men mener ikke midtbanen skal klandres for at være ideløse. Problemet var, at der ikke blevet de velkendte trekanter. Alt for lidt løb i front gjorde det svært for midtbanen at finde muligheder. Det er et taktisk problem. Spillerme var alt for statiske oppe i angrebet. Få overlap og for lidt hjælp når bolden blev flyttet i siderne
Jeg er egentlig også rimelig enig med dig - du klandrer hovedsagligt angrebet; jeg midtbanen. Måske ligger sandheden midt i mellem: at der offensivt i det hele taget ikke blev bevæget sig nok for hinanden.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Pique spillede sgu godt. Og det var imo genialt det han gjorde da han trak det gule kort. Ved at skabe sig tosset fik han fjernet alt opmærksomhed fra neymar og fik det over på ham.

Det tror jeg simpelthen ikke på har været grunden til at han skabte sig. Først og fremmest nægter jeg at tro, at Pique helt fra midten af banen kunne spotte hvad Neymar foretog sig (især når hverken dommer eller linjevogter så det). Dernæst nægter jeg at tro, at Pique er så snarrådig - hold kæft det er gået hurtigt oppe i hovedet på i så fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han ser vel der sker et eller andet? Ingen kunne undgå at se otamendi kaste sig og rulle rundt på græsset ;-) Tror ikke man skal undervurdere hvor snu disse spillere er. For mig at se hoppede han rundt og tiltrak sig en masse opmærksomhed på et tidspunkt hvor han intet havde med noget at gøre. Men ja måske var han bare en tumpe.

Han spillede dog stadig en god kamp og hans afleveringer op i banen er guld værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:Han ser vel der sker et eller andet? Ingen kunne undgå at se otamendi kaste sig og rulle rundt på græsset ;-) Tror ikke man skal undervurdere hvor snu disse spillere er. For mig at se hoppede han rundt og tiltrak sig en masse opmærksomhed på et tidspunkt hvor han intet havde med noget at gøre. Men ja måske var han bare en tumpe.

Han spillede dog stadig en god kamp og hans afleveringer op i banen er guld værd.
Ja han reddede os i hvert fald på et meget vigtigt tidspunkt. Hvis han havde stået og sovet, havde vi tabt kampen, og så var alle Bravos redninger gået til spilde.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Hvad skete der i øvrigt med vores hjørnespark idag, hvor spillerne næsten scorede direkte?
Próxima Estación.... Parallel!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

emo skrev:Ja, Kassow lagde en dæmper på hele debatten!
Overraskende ja, han rammer usædvanligt tæt på plet i sine kommentarer. Så har man set det med...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

In his report, the referee says he saw Messi being hit by a bottle. He nonetheless gave him a yellow for waisting time.

note: referee lied in his report saying bottles thrown didn't have a cap, while he was pictured with one with a cap
Flot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

BOOOOOOM Blau out of the Blue. Blau.. Blue.. u see? :D
Blaugrana92-på-bold.dk- skrev:Snak pænt, Kassow. Ellers kan du skrubbe ind på dit værelse, møgunge.

BarçaDK

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Piquénbauer skrev:
In his report, the referee says he saw Messi being hit by a bottle. He nonetheless gave him a yellow for waisting time.

note: referee lied in his report saying bottles thrown didn't have a cap, while he was pictured with one with a cap
Flot.
Det må jo næsten være løgn?!

Hvis det er sandt, så er det da så dumt, at det bør have konsekvenser for ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster