30/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

A$AP skrev:Inieste blev meldt klar igår og fik grønt lys til at spille i dag, Lucho sagde dog at vi skulle være tålmodige med ham og holde lidt igen.
Enten er man klar eller også er man ikke klar. Hvis man skal holde lidt igen med ham, så er han ikke klar. Forstår ikke den måde den stab arbejder på.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm jeg er sgu nervøs... Håber ikke det bliver alt for spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

Vigtig kamp med virkelig stor betydning!
Det skal næppe ridses op for nogen, hvordan vi har lidt et par vigtige nederlag for nogle uger tilbage, og hvordan vi måske nu er ved at være tilbage på rette spor med de to tidligere kampe i tankerne.
Valencia er rigtig stærke hjemme, vi spiller på en måske plaskvåd bane, og de har formået indtil nu at holde sig med i toppen af La Liga. Alt er sat op til, at kampen kan blive svær for Barca pga. modstanderen og de mulige vejrforhold, og den er samtidig meget vigtig tabelmæssigt, idet Real allerede igår tog en svær udebanesejr over Malaga. 5 point vil være meget at være bagud - dog ikke afgørende - og samtidig er Real i forrygende form.

Alt i alt kan vi virkelig bevise noget i aften! - En svær modstander, udebane, stor betydning; hvis vi gør det godt, Messi fortsætter de gode takter, Neymar fortsætter med at score og være farlig, Suarez bliver stadig bedre sammenspillet med resten af holdet og særligt Messi, midtbanen dominerer mere, vi holder en stærk defensiv... Bevares, det er meget at forlange, og 3 point og ikke helt så gode takter, kan da også accepteres, men hvis vi overordnet gør det rigtig godt - så begynder min optimisme at vende seriøst tilbage.

Det ville betyde 3 sikre sejr (antaget...) over 3 i varierende grad svære modstandere! Én kamp ad gangen, og denne her skal nok blive en stor nok mundfuld i sig selv, men hvis vi alligevel kigger frem mod PSG-kampen, og der antager godt spil og en sikker sejr. Så går det rigtig godt, ikke mindst fordi der stadig er spillermateriale på holdet, der har kæmpestort ikke-indfriet potentiale. Spillere som Suarez (obv.), Neymar, er jeg overbevist om, kan tilføre meget mere end det allerede imponerende, Rakitic ligeså, Bartra (spil ham Lucho!) også...

Okay, det er også grænsende til ønsketænkning, og vi har åbenlyst stadig problemer i specielt det defensive. Her er jeg særligt bekymret for højrebacken, og jeg har stadig ikke rigtig tillid til CB'erne. Pique i særdeleshed. Og venstrebacken mangler også en del defensivt, selvom Alba typisk gør det rigtig fint offensivt. Så defensivt er jeg særligt bekymret over hele forsvaret. Og faktisk også Bussi på det sidste.

Nå det blev en længere omgang... Bare vind i aften! Og god kamp til jer andre culés.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg kan godt se kampen i aften - beklager, gutter. Jeg hepper med fra Frederiksberg Ølbar.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Hvis nogen finder et godt stream så giv lyd. Jeg har ikke 9.. ><

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Jeg kan godt se kampen i aften - beklager, gutter. Jeg hepper med fra Frederiksberg Ølbar.
Vi taber. ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Damn it, Jones. Nu kørte det lige...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Jamial skrev:Hvis nogen finder et godt stream så giv lyd. Jeg har ikke 9.. ><
http://www.time4tv.com/2012/07/live-spo ... nnel-2.php

Forhåbentligt med Ray, men ingen garanti. Kvaliteten plejer dog altid at være okay på time4tv.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

YES!! Masche og Bussi på midten! Så må vi se om det holder men fedt at Lucho prøver!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Xavi Mascherano Busquets - Messi Suarez Neymar #fcblive

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg er modstander af at vi indordner os efter andre. Dette håber jeg ikke at er tilfældet her. Jeg håber og tror at Bus får den midtbane rolle længere fremme, CM, og altså ikke en DM ved siden af Masch.

Ved ikke hvad jeg synes om at dette testes i så badass en kamp.
Allez...

BarçaDK

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

emo skrev:Jeg er modstander af at vi indordner os efter andre. Dette håber jeg ikke at er tilfældet her. Jeg håber og tror at Bus får den midtbane rolle længere fremme, CM, og altså ikke en DM ved siden af Masch.

Ved ikke hvad jeg synes om at dette testes i så badass en kamp.
Det er jeg også modstander af, men man må dog sige, at det er de tre midtbanespillere i bedst form pt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan ikke andet end betyde mere kontrol imo. Bussi og masche kan lukke den midtbane ned og det har vi virkelig haft brug for. Desuden er det jo ikke fordi de er dårlige pasningsspillere. Tværtimod er masche blevet markant bedre og kan sagtens fordele spillet. Det samme kan busi.

Det skal nok blive godt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Mere kontrol med den midtbane ja, men hvor er kreativiteten? Den eneste kreative af dem er Xavi, og selv han er ikke længere decideret kreativ. Men okay, det er ikke fordi Raktic er bedre på det punkt, så det er vel ligeså godt.
Håber dog at vi vinder denne MEGET vigtige sejr. 2 Messi kasser og 1 til både Suarez og Neymar.. Go go go!
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg googlede "væther in valencia" - og har fundet billede derfra. Det regner altså ikke

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster