FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Monchi (director Sevilla): "Denis can't return to Barça in 2015, loan for two years. But we could buy him and then Barça can buy back." [rm]
LORT!!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Han kan vel også bare returnere efter de to låne år?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep hvis altså sevilla ikke køber ham. Det går godt for ham pt og hvis han bliver knyttet til sevilla så kan de hente ham billigt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Som jeg ser det står vi langt værre end for 1 år siden.
Vi har ikke længere verdens-herredømmet i internationalt fodbold. Vi er ikke længere Real Madrid overlegen indbyrdes. Det er ikke længere utænkeligt, at spillere af egen avl ønsker at forlade klubben. Ledelsen har vist sit grimme ansigt ved flere lejligheder.

Den æra der var om klubben er væk. Vi er ikke længere uddødelige. Vi er nærmere et såret bytte.

Jeg frygter lidt, at vi ender som Real Madrid efter Del Bosque. Man fokuserer så meget på stjernerne, at man fuldstændig overser, at hele fundamentet ryster.

Jeg elsker denne klub, men jeg kan ikke lide hvad jeg ser.
Det skrev jeg den 19. juli 2013. Jeg har det stadig på samme måde mere end et år efter. Vores klub går en mørk tid i møde.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5483
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jo, og alligevel kunne vi såmænd have taget the treble sidste sæson med lidt (eller megen) held.

Et mål fra at vinde la liga titlen i sidste hjemmekamp
Et mål fra at få forlænget i CDR finalen (utroligt tæt på, Ney's skud på stolpen)
Et mål mod Ath. Mad i kvart finalen i Chl og vi var i forlænget spilletid og kunne møde Chelsea i semi.

Men ja, generelt er magien væk...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Storken »

“I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.”
― Marilyn Monroe

Jeg håber sgu hun har ret :)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5483
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SpillerSomMESSI skrev:Jo, og alligevel kunne vi såmænd have taget the treble sidste sæson med lidt (eller megen) held.

Et mål fra at vinde la liga titlen i sidste hjemmekamp
Et mål fra at få forlænget i CDR finalen (utroligt tæt på, Ney's skud på stolpen)
Et mål mod Ath. Mad i kvart finalen i Chl og vi var i forlænget spilletid og kunne møde Chelsea i semi.

Men ja, generelt er magien væk...
Og samtidig må vi sige at Real Madrid var ekstremt heldige med Ramos udligning langt inde i overtiden mod Ath. Madrid i CHL finalen... det var det ene mål der definerede deres store succes i 2014, la decima. Ellers havde de jo kun CDR og en 3. plads i ligaen...... Et eneste mål, udgjorde forskellen...

Blot for at sige at lidt held skal man altså have uanset hvor gode eller dårlige man er.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

SpillerSomMESSI skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Jo, og alligevel kunne vi såmænd have taget the treble sidste sæson med lidt (eller megen) held.

Et mål fra at vinde la liga titlen i sidste hjemmekamp
Et mål fra at få forlænget i CDR finalen (utroligt tæt på, Ney's skud på stolpen)
Et mål mod Ath. Mad i kvart finalen i Chl og vi var i forlænget spilletid og kunne møde Chelsea i semi.

Men ja, generelt er magien væk...
Og samtidig må vi sige at Real Madrid var ekstremt heldige med Ramos udligning langt inde i overtiden mod Ath. Madrid i CHL finalen... det var det ene mål der definerede deres store succes i 2014, la decima. Ellers havde de jo kun CDR og en 3. plads i ligaen...... Et eneste mål, udgjorde forskellen...

Blot for at sige at lidt held skal man altså have uanset hvor gode eller dårlige man er.
Alle ved da at penaldos mål til 4-1 på straffe i overtiden af den forlængede spilletid var den vigtigste.

Se ham lige:

Billede

Wauw. Just wauw. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :crazy:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona think they can sign a new player (should have played less than 5 games this season) now that Vermaelen has long-term injury. [ser]
Spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
Barcelona think they can sign a new player (should have played less than 5 games this season) now that Vermaelen has long-term injury. [ser]
Spændende!
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Due to Vermaelen's injury, Barcelona will ask Fifa if transfer ban also affects rule that player with long-term injury can be replaced. [md]
Hvem mon vi henter nu?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke med de 115 år gamle ven!
Officiel dag i dag
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er også 4 år siden i dag, at denne kamp blev spillet. Jeg tror jeg vil sætte mig til at gense den nu.

phpBB [video]

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

A$AP skrev:Det er også 4 år siden i dag, at denne kamp blev spillet. Jeg tror jeg vil sætte mig til at gense den nu.

phpBB [video]
En af de bedste dage i mit liv, jeg var helt euforisk den dag.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster