Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Centre back Vermaelen has decided to undergo surgery. He will in coming days travel to Finland. Barcelona debut expected end March. [tv3]
Så er han forhåbentligt klar til CL finalen og de sidste par liga kampe hvor vi skal forsvare 1. Pladsen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Visca El Barca »

Orava (surgeon): "There's 99% chance Vermaelen will decide to have surgery. It'd be next week. We expect him to be out for 3 months." [ser]
Ja det passer meget godt med, at han er tilbage i marts.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af kklaus »

Official: Barcelona player Vermaelen will undergo thigh surgery in Finland next week, he is expected to be out for 4 to 5 months #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/a ... -5-maneder

Den er jo virkelig til grin den handel!!! :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af mathi »

zqa skrev:Ikke synd?
Så var det heller ikke synd for Puyol, at hans sidste par år som aktiv var præget af gentagne skader, blot fordi at han fik god løn og boede i Barcelona?
Sammenlignede du lige Vermaelen med Puyol? Really? Em klubmand, anfører og foregangsmand der har været i klubben i evigheder med et skadet nyindkøb der ikke har spillet så meget som 1 minut? Oh-key..

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Luis Enrique »

Vermaelen er færdig, et rent write-off; en totalskade. Ligesom Hleb, Afellay og flere andre, jeg af høflighedshensyn ikke oplister...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af zqa »

mathi skrev:
zqa skrev:Ikke synd?
Så var det heller ikke synd for Puyol, at hans sidste par år som aktiv var præget af gentagne skader, blot fordi at han fik god løn og boede i Barcelona?
Sammenlignede du lige Vermaelen med Puyol? Really? Em klubmand, anfører og foregangsmand der har været i klubben i evigheder med et skadet nyindkøb der ikke har spillet så meget som 1 minut? Oh-key..
Jep, det gjorde jeg - tydeligvis.
#jesuisSheep

BarçaDK

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af BarçaDK »

Det giver da også mening at sammenligne sådan. Jeg er ret sikker på, at Puyol og Vermaelen har det til fælles, at de begge elsker at spille fodboldkampe. Selvom det næsten lyder utroligt, så har Vermaelen nok arbejdet ret hårdt i flere måneder for at spille fodbold og hjælpe Barça.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Bager »

Visca El Barca skrev:Fra starten var det en meget skidt handel. Jeg kunne ikke forstå det dengang, og det giver endnu mindre mening nu, med den nye information. Hvordan kan en mand gå imod sine lægers råd? Det lugter langt væk af en desperat handling fra en mand, der er mindre kompetent som sportsdirektør. Zubi var en fantastisk målmand, men også en meget besværlig mand, allerede dengang. Det har så fortsat. Jeg kan næsten ikke vente til, at der bliver valg og denne ledelse ryger langt væk.
Hvor ved du fra at lægerne frarådede at skrive med Vermalen? Er det ikke bare rygter? Hvis de gjorde det, er det selvfølgelig en dum handel. Men hvis ikke, så er handlen udemærket. Man kan ikke lade omstændighederne nu spille ind om hvorvidt det var godt eller skidt at skrive med ham i sommers spille ind.
Visca el Barca

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:. Man kan ikke lade omstændighederne nu spille ind om hvorvidt det var godt eller skidt at skrive med ham i sommers spille ind.
Præcis. Det er alt andet end konstruktivt at sidde og kritisere ledelsen for en afgørelse i sommers, hvorefter der indtræder omstændigheder nu, som man åbenbart mener, ledelsen skulle have forudset i sommers.

Vermaelen havde en historik. Og den kendte man naturligvis. Det kaldes risiko, og det afspejles i købsprisen som en naturlig del af det at investere i noget. 10 millioner euro er meget billigt for en klasse forsvarsspiller, der ville kunne gå ind i start 11'eren.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Kubala »

Det er først og fremmest synd for Vermaelen, da jeg tror, at han virkelig gerne vil spille; det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Der er dog noget, der glipper, når man begynder at forsvare ledelsen, eller rettere sagt Zubi. Han kendte til omstændighederne omkring skadehistorikken(de skader, der havde plaget ham i de seneste ca. to sæsoner i Arsenal, og ikke den skade, som der er rygter omkring nu) , kendte til at Vermaelen var degraderet på holdet, hvor han godt nok var anføreren, men det var nærmest mere symbolsk, da Vermaelen jo var sat af holdet af Mertesacker og Koscielny. Hvis man så samtidig sidestiller disse informationer med den nye omkring, at han(Zubi) også var blevet gjort opmærksom omkring Vermaelens nuværende skade, så tegner der sig et billedet af, at Zubi gamblede stort/handlede uforsvarligt.

Ja, profilen passer måske meget godt, men hvad hjælper det, hvis der ingen udbytte af denne er? Måske lyder 10 mio. euro ikke af meget, men i længden er det skidt, hvis man intet får ud af denne investering. Lige nu ser det sort ud, og jeg er enig med Luis Enrique(brugeren herinde) i, at Vermaelen godt kan ende med, at aldrig komme i gang med sin karriere i Barca, ligesom det var tilfældet med de spillere, som han nævner foroven.

Summa summarum, så må man gerne kritisere Zubi for handlen, eller i hvert fald stille spørgsmålstegn ved denne risikobetonede handling.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:
Visca El Barca skrev:Fra starten var det en meget skidt handel. Jeg kunne ikke forstå det dengang, og det giver endnu mindre mening nu, med den nye information. Hvordan kan en mand gå imod sine lægers råd? Det lugter langt væk af en desperat handling fra en mand, der er mindre kompetent som sportsdirektør. Zubi var en fantastisk målmand, men også en meget besværlig mand, allerede dengang. Det har så fortsat. Jeg kan næsten ikke vente til, at der bliver valg og denne ledelse ryger langt væk.
Hvor ved du fra at lægerne frarådede at skrive med Vermalen? Er det ikke bare rygter? Hvis de gjorde det, er det selvfølgelig en dum handel. Men hvis ikke, så er handlen udemærket. Man kan ikke lade omstændighederne nu spille ind om hvorvidt det var godt eller skidt at skrive med ham i sommers spille ind.
Hvis man har fulgt lidt med i debatten i Spanien, vil man vide at det har været meget på tale, og ikke blot rygter.
http://www.sport.es/es/noticias/barca/z ... en-3683712

Lægerne havde ikke nødvendigvis frarådet et køb af Vermaelen, snarere havde de fra start foreslået en operation i låret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Visca El Barca »

Vermaelen var skadet, da han blev købt! Det er en ting. Som Brombi skriver, lægerne havde foreslået en operation. Det er en fejl nummer to, at man ikke lytter til dem, folk der må have meget styr på sådan noget, end Zubi.

Man kunne have fundet andre og meget bedre alternativer, end Vermaelen. En mand der har kæmpe store mangler i sit spil, noget vi har diskuteret mange gange herinde. Og i ret lang tid efterhånden.

At man giver 19 millioner euro for ham, er fuldstændig uforståeligt. Men igen, det er Zubi, Bartomeu og de andre vi snakker om. Intet kan overraske mig mere. Næsten.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

En mand der har kæmpe store mangler i sit spil, noget vi har diskuteret mange gange herinde. Og i ret lang tid efterhånden.
Argh det er vist mere dig der står fast på det ;-)

Desuden kostede han 10 mio.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af PuyolErGud »

Visca El Barca skrev:Vermaelen var skadet, da han blev købt! Det er en ting. Som Brombi skriver, lægerne havde foreslået en operation. Det er en fejl nummer to, at man ikke lytter til dem, folk der må have meget styr på sådan noget, end Zubi.

Man kunne have fundet andre og meget bedre alternativer, end Vermaelen. En mand der har kæmpe store mangler i sit spil, noget vi har diskuteret mange gange herinde. Og i ret lang tid efterhånden.

At man giver 19 millioner euro for ham, er fuldstændig uforståeligt. Men igen, det er Zubi, Bartomeu og de andre vi snakker om. Intet kan overraske mig mere. Næsten.
Nu er de 9 af mio. betinget af kampe etc, og det ser jo ikke så godt ud med dem lige i øjeblikket, så lidt godt er der da :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster