Luis "Lucho" Enrique

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af emo »

Selvf var Rakitic ked af det. Var Munir, Rafa og de andre også. Men sådan er det! ;-)
Allez...

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Lasse N »

Der er begyndt at gå rygter om at der frustration og utilfredshed med vores træner i truppen. Det bunder tilsyneladene i manglende kommunikation med spillerne, og at de er usikre på den taktiske dagsorden, de aner simpelthen ikke hvordan de skal spille. Jeg ved ikke hvor meget der lægger i det, men ang det taktiske og de mange mange forskellige opstillinger, kan jeg godt forstå ikke ligefrem bidrager til ro.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af A$AP »

http://translate.googleusercontent.com/ ... F9eKperw4w

Oversat så godt som muligt. Jeg er dog stadig fortaler for at man skal give ham en chance, på trods af at jeg har mine tvivl og bekymringer.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Mkj 77 »

Hvis han har haft en finger med i indkøbene, så står han i min optik værre end hvis han ikke havde.
Forstået på den måde at forsvaret stadig halter og uanset hvordan man vender og drejer det, så er douglas købet simpelthen tosset.
Det samme kan man sige om købet af en skadet spiller.

Har han derimod ikke haft noget at skulle have sagt med diverse køb.
Jamen så falder den tilbage på zubi, fordi lucho så står i en rigtig svær situation.
Også må man give manden lidt tid.

Dog kan man se en masse fejl på banen. Kæderne ligger for langt fra hinanden, midtbanen misser ofte i opspillet. Hvilket igen betyder at vi ikke får skabt de ønskede overtalssituationer.

Jeg var stor fortaler for ham som træner, men pt er jeg, som ovenstående pasus indikerer, noget splittet omkring det.

Han virker uanset hvad, til at have nogen problemer, rent kommunikativt men også med motivationen af truppen.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mathi »

Det er jo ingen hemmelighed at Zubi er uduelig, at Lucho så også ser ud til at være det er straks værre. Det er en smertefuld tid at følge både holdet og klubben i.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af zqa »

Så er det vidst heller ikke værre.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Skydefinten »

mathi skrev:Det er jo ingen hemmelighed at Zubi er uduelig, at Lucho så også ser ud til at være det er straks værre. Det er en smertefuld tid at følge både holdet og klubben i.
Billede
Vi har lige vundet ude over Ajax med clean sheet. Så dårligt et hold er de altså heller ikke.
Vi havde 4 stolpeskud mod Celta Vigo.
Ja, spillet er ikke på toppen, men helt ærligt.

Mange spillede en rigtig god kamp i går, synes jeg. Xavi og Messi stråelede blandt andre. Hvis vi får en skarp Iniesta tilbage - og Suarez snart i topform, så skal det nok blive godt igen. Jeg er altså ikke så pessimistisk m.h.t. den næste tid.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Tolquhon »

mathi skrev:Det er jo ingen hemmelighed at Zubi er uduelig, at Lucho så også ser ud til at være det er straks værre. Det er en smertefuld tid at følge både holdet og klubben i.
Billede

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Mkj 77 »

Tolquhon skrev:
mathi skrev:Det er jo ingen hemmelighed at Zubi er uduelig, at Lucho så også ser ud til at være det er straks værre. Det er en smertefuld tid at følge både holdet og klubben i.
Billede
Spillet er dårligt, taktikken halter. Forsvaret er stadig piv råddent.
vi blev kørt rundt på røven af madrid, samt til til tider psg, vores boldbesiddelse mod ajax samt spillet i 1 halvleg var en decideret skændsel.

Et eller andet sted kan jeg godt følge manden

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af mathi »

Mkj 77 skrev: Spillet er dårligt, taktikken halter. Forsvaret er stadig piv råddent.
vi blev kørt rundt på røven af madrid, samt til til tider psg, vores boldbesiddelse mod ajax samt spillet i 1 halvleg var en decideret skændsel.

Et eller andet sted kan jeg godt følge manden
Præcis. Den "fantastiske" ligastart blev vekslet til den ringeste i 7 år. Nu bliver der endelig sat spørgsmåltegn ved Mathieu og ikke mindst Vermalen og Douglas-købene. Og så er offensiven tilmed også ringere end længe set. Men hey Lucho er sikkert en glimrende træner, og Zubi sikkert en glimrende sportsdirektør (LOL! jeg kan ikke engang skrive det sarkastisk uden at grine) - bare ikke lige for tiden.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Jesni »

Ja, det kunne være man snart skulle indse i Barcelona, at det ikke er en kompetence i sig selv at have haft en tilknytning til klubben. Man kunne have valgt så man andre trænere, og så vælger man en mand, der har trænererfaring fra én sæson i Seria A og fra Celta i håbet om en Guardiola v2.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Culé »

Jesni skrev:Ja, det kunne være man snart skulle indse i Barcelona, at det ikke er en kompetence i sig selv at have haft en tilknytning til klubben. Man kunne have valgt så man andre trænere, og så vælger man en mand, der har trænererfaring fra én sæson i Seria A og fra Celta i håbet om en Guardiola v2.
Jeg vil altid mene at det bør være en fordel at vores træner har haft fortid i klubben. Vores klub er så speciel: spillestil, relationer mv, at jeg ikke mener at gud og hver mand kan komme ind og overtage holdet. Jeg mener at man gik med den rigtige mand i sommers, og selvom at tanken helt sikkert har været en "Guardiola 2.0", ved alle (inkl. bestyrelsen) jo også godt at tiden med Pep formentlig ikke vil komme igen, nogensinde.. (?)

En ny start giver altid problemer, men hvis vi slår PSG hjemme i den sidste kamp, og blot er 2 point bag real ved juletid er jeg nu ganske fortrøstningsfuld. Og jeg mener desuden ikke at Lucho kan holdes ansvarlig for handlerne, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, er Zubi der har klart mest at sige i den sammenhæng. Om man så bryder sig om den struktur, kan så diskuteres...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Jesni »

Culé skrev:Jeg vil altid mene at det bør være en fordel at vores træner har haft fortid i klubben. Vores klub er så speciel: spillestil, relationer mv, at jeg ikke mener at gud og hver mand kan komme ind og overtage holdet. Jeg mener at man gik med den rigtige mand i sommers, og selvom at tanken helt sikkert har været en "Guardiola 2.0", ved alle (inkl. bestyrelsen) jo også godt at tiden med Pep formentlig ikke vil komme igen, nogensinde.. (?)
Jeg er bare bange for, at klubbens etnocentrisme arbejder imod fornuften i visse henseender. Jeg synes ikke, man kan se et hold, der har retning. Midtbanen er væk i de store kampe og det er stortset soloaktioner fra de tre i front, der holder holdet kørende. Det er meget bekymrende. Derudover er genpresset stadig ikke særlig godt.
Culé skrev:Og jeg mener desuden ikke at Lucho kan holdes ansvarlig for handlerne, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, er Zubi der har klart mest at sige i den sammenhæng. Om man så bryder sig om den struktur, kan så diskuteres...
Du tror simpelthen, at Enrique ikke har haft afgørende indflydelse på handlerne? Selvfølgelig har han del af de dårlige og de gode handler. Jeg er så ikke en af dem, der bræler op over, at der er blevet handlet katastrofalt ind. For det synes jeg ikke.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:
Culé skrev:Jeg vil altid mene at det bør være en fordel at vores træner har haft fortid i klubben. Vores klub er så speciel: spillestil, relationer mv, at jeg ikke mener at gud og hver mand kan komme ind og overtage holdet. Jeg mener at man gik med den rigtige mand i sommers, og selvom at tanken helt sikkert har været en "Guardiola 2.0", ved alle (inkl. bestyrelsen) jo også godt at tiden med Pep formentlig ikke vil komme igen, nogensinde.. (?)
Jeg er bare bange for, at klubbens etnocentrisme arbejder imod fornuften i visse henseender. Jeg synes ikke, man kan se et hold, der har retning. Midtbanen er væk i de store kampe og det er stortset soloaktioner fra de tre i front, der holder holdet kørende. Det er meget bekymrende. Derudover er genpresset stadig ikke særlig godt.
Culé skrev:Og jeg mener desuden ikke at Lucho kan holdes ansvarlig for handlerne, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, er Zubi der har klart mest at sige i den sammenhæng. Om man så bryder sig om den struktur, kan så diskuteres...
Du tror simpelthen, at Enrique ikke har haft afgørende indflydelse på handlerne? Selvfølgelig har han del af de dårlige og de gode handler. Jeg er så ikke en af dem, der bræler op over, at der er blevet handlet katastrofalt ind. For det synes jeg ikke.
En ting er at du ikke mener at der er handlet dårligt ind, men det betyder ikke at det er Zubi som står for dem. Zubi er fra den gamle spanske skole, det er GM's og sportsdirektører som bestemmer handler. Vermaelen og ter Stegen er gode eksempel, det er Zubi som har enevælde her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Luis "Lucho" Enrique

Indlæg af Piquénbauer »

Rak, Mathieu og Bravo var alle spillere som Lucho krævede. Den der med at det var zubi og kun zubi der købte spillere holder altså ikke. Ja han har haft meget at skulle have sagt men der var flere historier ude i sommers om at det var Lucho og Zubi der tog beslutningerne sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster