Thomas Vermaelen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

A$AP skrev:Måske, det var ikke blevet bekræftet nogen steder. Det her er også bare et rygte fra MD. Håber det er sandt.
Når det ikke er andet end et rygte vil jeg tillade mig at stille mig tvivlende overfor om vi ser ham få debut allerede den 3. December
Jesni skrev:
Skydefinten skrev:Adriano kunne spille en højre back for en periode - ligesom Montaya er i truppen. Alves har vel aldrig været på vej væk, mere end de sædvanlige rygter i sommerperioden. Jeg mener stadig - uden at have set en hel masse Douglas-kampe, at det var et meget underligt indkøb.
Men ok, Douglas havde dog 31 ud af 31 succesfulde afleveringer mod Malaga i debutten - godt nok alle tilbagelægninger
Det har været en smule mere end de normale rygter. Derudover har Alves udløb til sommer, og på daværende tidspunkt så det ret klart ud som om at man ikke kunne købe ind der. Dvs, man så havde Montoya (som ikke har vist noget i meget lang tid), Adriano og Alba til to back-positioner. Det er satme stramt. Jeg forstår godt købet af Douglas, omend jeg tror han bliver et flop.
Skydefinten skrev:De. 25 mio euro kunne være håndteret bedre af klubben. Kvalitet frem for kvantitet. Selvfølgelig er der bedre alternativer for det beløb.
Ud fra situationen, Barcelona stod i, samt markedet, så synes jeg Vermaelen var det mindst dårlige alternativ til ikke at købe noget ind. Han har været profil i Preamier League, da han spillede, skolet i Ajax, hvorfor han kender til spillestilen, og han har spillet en stor del af sin karriere i Arsenal, som er endnu et argument, hvorfor han vil kunne passe ind hurtigt. Så jeg forstår beslutningen.

Men hele din præmis for kritikken ligger i, at de kunne købe noget bedre for 25 millioner euro i et marked, hvor der var få CBer til salg til en realistisk pris, der kunne være interessante for Barcelona. Så må du komme med et par eksempler på spillere, der kunne være fornuftige indkøb. Lad mig komme med en spådom: Jeg tror ikke, du finder nogle.
Det er da meget muligt at Vermaelen passer godt ind på papiret, men i realiteten er han jo så ofte skadet at vi knap nok får at se hvor godt han passer ind.

Som jeg har været fortaler for tidligere i tråden her, så burde skadeshistorik absolut spille ind på klubbens valg af potentielle transferemner i større grad end det åbembart har gjort. Det nytter jo ikke noget at købe en der på papiret passer godt ind i den rolle han er tiltænkt hvis han er skadet så meget som Vermaelen f.eks. tydeligvis er.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Thomas Vermaelen could make his debut in the 1st leg of the Copa del Rey against Huesca on December 3rd [md]
Fedt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Hans skade er rent spin, det samme med enriques dårlige taktiske evner- bare vent, madrid tror de kan ånde lettet op, men ind kommer den nye puyol, kæderne er sammenhængende og midtbanen må pludselig deltage i angrebet uden at få losset bolden over hovedet.

vi vinder 8-0 over madrid!!

samtidig begynder douglas at ligne en ung alves.....

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Mkj 77 »

Ifølge forsiden har catalanske tv3 opsnappet en historie om at zubi ikke fulgte lægernes råd.
men hvor pålidelige er catalanske tv3?

Altså det lyder vældig plausibelt med zubi, hans stupiditet kender ingen grænser, så meget ved vi.....
Men alligevel.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af JonasV »

“@barcastuff: Vermaelen had thigh muscle discomfort at the end of training yesterday. He'll decide today if he can continue training with the group. [as]”

Lål.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Heartbreaker »

Phantastisk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Brombi »

forhelvede... hvordan kunne han overhovedet bestå lægetjekket?

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af theKing1988 »

Brombi skrev:forhelvede... hvordan kunne han overhovedet bestå lægetjekket?
Godt spørgsmål

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af JonasV »

Bestikkelse, er mit bedste bud...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Vi skal bare stoppe med at købe spillere fra Arsenal... Hleb, Song, Vermaelen, Overmars, Petit... Der var selvfølgelig også Henry og Cesc, men altså...

BarçaDK

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:forhelvede... hvordan kunne han overhovedet bestå lægetjekket?
Rygterne går også på, at han ikke gjorde, men især Zubizarreta insisterede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Diario AS reported yesterday that Thomas Vermaelen had a discomfort after training. Trained normally today with group.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Kæft hvor er det synd for ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af A$AP »

Nu har vi vores egen Diaby.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Thomas Vermaelen

Indlæg af Piquénbauer »

Jep og det er en ond spiral for Verm presser helt sikkert sig selv for at blive klar så han kan få debut... Det er noget lort for ham og os!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster