8/11 Almería - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:Ray-lights! Ellers går jorden muligvis under inden kl. 23:59. Siger det bare.
phpBB [video]


Det skulle meget gerne være med Ray! Eller måske ikke...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20375
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1080 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Smukke oplæg fra Suárez!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:Ray-lights! Ellers går jorden muligvis under inden kl. 23:59. Siger det bare.
phpBB [video]


Det skulle meget gerne være med Ray! Eller måske ikke...
Nope, det var en afløser i dag - desværre en lidt sølle én. Men hvis Ray endelig skal holde en pause, er det fint at han gør det sammen med holdet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Ok ny tradition: Hver gang vi vinder poster jeg en babe i kamptråden!
Billede

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Brombi skrev:Min kæreste skal have 3 virkelig hårde lussinger inden hver kamp.. Hvis vi taber er det fordi jeg ikke har slået hårdt nok..
Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Jeg spillede dong. Så United mod Crystal Palace. Sikkert lige så underholdende som det I oplevede.

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Er jeg den eneste der syntes at Bravo så skidt ud, ved Almeria mål? Burde han ikke komme ud i den? Lidt ala Neuer. Han virkede meget passiv ihvertfald.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

neymarJR

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Skidt Skidt Skidt.Med det spil barca levere for tiden,skal vi vist være glade for at være i top 4.
Jeg ved ikke hvad der er galt med det hold,men det er ikke det barca jeg kender,alt for mange levere simpelthen ikke.Jeg var vild med Rakitic i starten,men han falder jo helt igennem i øjeblikket,Messi er jo nærmest ikke til stede.
Macherano er vel nærmest den eneste der yder på højt niveau,hver gang.Fortsætter det her,skal vi være mere end tilfredse med at havne i top 5,mesterskab og CL triumf GLEM DET!!!,det er helt urealistisk.
Min tillid til lucio er ved at være langt væk,han virker bare ikke som manden der kan rejse dette hold.
Jeg er dybt skuffet,og må indrømme min lyst til at se barca kampe i øjeblikket er langt langt væk. :sad:
God søndag.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

neymarJR skrev:Skidt Skidt Skidt.Med det spil barca levere for tiden,skal vi vist være glade for at være i top 4.
Jeg ved ikke hvad der er galt med det hold,men det er ikke det barca jeg kender,alt for mange levere simpelthen ikke.Jeg var vild med Rakitic i starten,men han falder jo helt igennem i øjeblikket,Messi er jo nærmest ikke til stede.
Macherano er vel nærmest den eneste der yder på højt niveau,hver gang.Fortsætter det her,skal vi være mere end tilfredse med at havne i top 5,mesterskab og CL triumf GLEM DET!!!,det er helt urealistisk.
Min tillid til lucio er ved at være langt væk,han virker bare ikke som manden der kan rejse dette hold.
Jeg er dybt skuffet,og må indrømme min lyst til at se barca kampe i øjeblikket er langt langt væk. :sad:
God søndag.
..KEEP CALM
......AND.....
SHUT THE FUCK
........UP.........
MDCCCXCIX

neymarJR

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

lopezz er det i dine øjne forkert at være bekymret for holdet?Jeg skriver pænt og sobert,så stop lige det der.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

For helvede man prøv lige at se hvad du skriver. Du gider ikke Barca mere fordi vi spiller dårligt og taber kampe.
Gå hjem :devil:
Der er så mange fake fans derude at det er til at brække sig over.

Og nej, jeg er slet ikke bekymret for holdet. Jeg har oplevet værre tider men har aldrig opgivet håbet.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Udover at han laver 2 assists, så er han meget tæt på at score 2 mål, et godt skud på overlæggeren og et skud der går lige ved siden af målet, og havde Messi været en smule skarpere, så havde han lavet 3 assists i stedet for 2. Jeg håber squ han slår hul på bylden mod Sevilla. Hvis Neymar fortsætter med at score så meget, og Suarez også begynder at score, og Messi får tanket noget selvtillid op, så skal trioen nok begynde at indfrie forventninger. Midtbanen skal der bare styr på.

neymarJR

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af neymarJR »

Du skal læse hvad jeg skriver og ikke det du tror jeg skriver kære ven! i ØJEBLIKKET!!!Det betyder ikke at man ikke ønsker det bedste for holdet,det er lige præcis det jeg gør,når jeg ser nogle af kommentarene under kampene herinde,så er der vist ikke mange barca fans herinde,folk sviner jo spillerne til.Jeg er som andre fans bekymret over udviklingen,at du så ikke er det,er jo fint for dig.
Jeg forsorsøger at bevare optimismen,men kritik er ikke det samme,som at man pludselig ikke er barca fan mere.
Lopezzz tag en dyb indånning og slå koldt vand i blodet.
Ps:om 14 dage sidder jeg der såmænd nok endnu,og ser barca kamp.
God søndag. :smile:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det kan ikke betale sit at gå på klingen af hinandens holdninger herinde. Alle folk er forskellige i deres forhold til klubben. Man er nødt til at respektere folks måde at udtrykke sig på uanset hvor langt fra det ligger fra én selv.

Tjek lige dette billede ud: Billede

Messi ligger bag den offensive midtbane, som til gengæld ligger tæt på modstanderens bagerste forsvarslinje. Det er, efter min mening, opskriften på problemer for vores organisation; Rakitic og Rafinha ligger alt for langt oppe. Da Messi mistede bolden ved deres mål faldt hammeren. Bag ham havde han Busquets, der dækkede området hele vejen ned til centerforsvaret. Der er to problemer her, nemlig at vi mangler to midtbanespillere at tage fra over for omstillinger og at området mellem Busquets og centerforsvaret bliver alt for stort.

Igår klarede vi den lige akkurat hjem med livrem og seler, men vi kommer til at tabe point på det. Jeg kan ikke forstå, at det er så svært for Lucho at indse det her. Han må da også have følelsen af, at vi er ekstrem sårbar over for omstillinger gennem vores centrale midtbane. Løsningen er at hive vores midtbane lidt ned, lade Alba og Alves om bredden, mens Neymar og Suarez tager sig af dybden og med Messi i smørklatten umiddelbart foran vores offensive midtbane. Det kan ikke passe at vores midtbanespillere ikke skal kunne bruges til at skabe ubalancer for modstanderen nede fra i banen. Det er jo en af de ting, der bør kendetegne vores midtbanespillere. Herudover er de også skolet i defensive dyder på midtbanen - det er Messi ikke. Han gik umiddelbart efter han mistede bolden, fordi det som udgangspunkt ikke er hans opgave at generobre bolden. Messi skal op i "Messi-området" - ikke kun fordi han er farligst for modstandere der, men også fordi han mindst farlig for os der.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af emo »

God illustration af en af vores store problemer.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster